Da's dan een heul moeizame verhuizing geweest en een heeeeeel lang afgesloten innet.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben heel lang niet op FOK! geweest i.v.m. een moeizame verhuizing en een al afgesloten internetverbinding..
En Geartsjuh in de slowchatquote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
MUUS weer in truth![]()
![]()
![]()
Niet meer weggaan he
Hou op, schei uit en breek me de bek niet open.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's dan een heul moeizame verhuizing geweest
Ik heb internet helemaal niet gemist eigenlijk. Okay, je moet weer het telefoonboek pakken als je eten wilt bestellen en nu moet je met mensen praten zonder een beeldscherm er tussen, maar verder had ik nergens last van eigenlijk.quote:en een heeeeeel lang afgesloten innet.
Hoewel dat opzich niet ongezond is op z'n tijd. Het is ongelooflijk hoe onthand een mens zich kan voelen zonder als je er eenmaal aan gewend bent. Alsof we een laptopje in de baarmoeder hadden
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef Daniel.J het volgende:
Ja godverdomme ik heb net ook wat posts getiept
Ik heb nog even na zitten denken over welke topics mij bij zijn gebleven of welke TRU gebeurtenissen.quote:
Goeiemorgen allemaalquote:Op zondag 21 januari 2007 19:16 schreef Wombcat het volgende:
de aanleiding tot de start van deze reeks misschien?
dat was toch ook naar aanleiding van die stunt van ryan en stali?quote:Op maandag 22 januari 2007 09:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal![]()
Normal Neo ging terug op Old school slowchat. Daarna was er een hele tijd geen slowchat.
Tot het ergens in de zomer van 2005 heel erg heet werd en we begonnen te ouwehoeren in Feedback.
Truth ouwehoer topic
Klopt. Was in dezelfde tijd dat we allemaal zaten te F5-en op die topics. Zie de link in dat ouwehoertopic in feedback.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat was toch ook naar aanleiding van die stunt van ryan en stali?
even terugzoeken dan. Ben nu op mijn werk en heb even geen tijd. Was dus in mei of juni 2005quote:Op maandag 22 januari 2007 10:00 schreef Wombcat het volgende:
die van ryan en stali was dus wat ik bedoelde met een spectacylaire tru-gebeurtenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |