Die dunne is een man, maar gedraagt zich als een vrouw.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Dat dunne mevrouwtje van Hearts was eng.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef WaStEd het volgende:
bert visscher op 1
is al om 20.25 begonnenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:41 schreef WaStEd het volgende:
bert visscher op 1
Konden ze er allebei maar uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
6 Hearts
7 Dorine
maar toch zie ik liever Hearts dan Dorine vertrekken deze week
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Konden ze er allebei maar uit![]()
Voor extra stemmenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:07 schreef Silver87 het volgende:
Waarom moest Sharon die hoge noot nou nog een keer doen eigenlijk?
Wendy's idee van leuke televisie.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:07 schreef Silver87 het volgende:
zo jij heb snel gekekenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Richy: leuk optreden, niet meer dan dat.
Christian:. Niet erg bijzonder, niet erg goed. Gelukkig is hij van z'n paal af. Optreden valt wel op in leukheid.
Sharon:. Mên wat goed. Die gil.
.
Anja: zeer goed optreden.
Dorine: gooi dat mens er toch uit mensen...
Hearts: Heerlijk vrolijk, goed vrolijk, niet blij vrolijk. Leuk. Zomers.
X6:. Heerlijk. Vrolijk. Goed gezongen. Veel plezier. X6
!
Dat vond ik nou ook! Ik denk dat het voor het nummer juist mooier was geweest als ze daar een tweede stem had gezongen/gehummed of zoiets.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:07 schreef Silver87 het volgende:
Ja, was jammer.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:07 schreef Silver87 het volgende:
Overall tegenvallend op Sharon, Christian, Richy en Anja na.quote:Op zondag 21 januari 2007 08:57 schreef PeRi het volgende:
Zo even terugkijken.
Ik vond Christian maar zwak zingen. Klonk heel moe, eigenlijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Overall tegenvallend op Sharon, Christian, Richy en Anja na.
Wendy valt op alle vlakken door de mand... haar uitspraak, haar improvisatie, haar versprekingen, het interumperen als er kritiek wordt geleverd.... ze is echt dramatisch in een live-showquote:Op zondag 21 januari 2007 01:50 schreef Gia het volgende:
Als trouwens morgen Anja in de sing-off zit, is dat duidelijk doorgestoken kaart en kun je ervan uitgaan dat de andere eruit gaat. Heel haar school zit morgen in de zaal. Dat is toch raar als zij niet hoeft te zingen.
Heb nog even de twee topic teruggelezen, maar heeft niemand gehoord dat Wendy 'pay black' zei?
Ze moet echt niet presenteren, want ze kan geen Engels. Daar gaat ze iedere week weer mee op haar bek. 'Red room' was vanavond overigens wel goed uitgesproken. Heeft ze een week op geoefend, volgens mij.
zo, die is raak!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:44 schreef p-etr-a het volgende:
Het probleem met dit programma is dat het de X-Factor niet heeft.
Dan was de meerderheid nog goed dus. Dat is een redelijke score voor een programma als de x-factor.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Overall tegenvallend op Sharon, Christian, Richy en Anja na.
De uitzending staat al op de websitequote:Op zondag 21 januari 2007 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Gr#$I(#*&$(#*@$#
Videoband stuk... Niet opgenomen dus.
incomplete lijstjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |