Je vergeet Jamaiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou Hind, Boris en Sharon wel eens in een editie van Idols samen willen zien.
mmorgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Dies echt geweldig zeg die Sharon![]()
Wanneer komt de uitslag eigenlijk ? 1e keer dat ik het kijk
Sharon kan goed zingen maar ze gaat vervelen geloof me, zit weinig variatie in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou Hind, Boris en Sharon wel eens in een editie van Idols samen willen zien.
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik een South Park flashback.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef PPL het volgende:
Ik kreeg even een "Coming to America" flashback.
Dat gaat Sharon niet winnen... Hind en Boris hebben meer inhoud en diversiteitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat Sharon niet winnen... Hind en Boris hebben meer inhoud en diversiteit
erg veel meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat Sharon niet winnen... Hind en Boris hebben meer inhoud en diversiteit
Hey. Raffaëlla - Think was id finale echt 1 v/d beste optredens qua show en alles uit al die jaren Idols.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten die mensen trouwens steeds opgetild worden? Idols 3 ook, stond Raffaëla te zingen, hup, gooiden die sprinkhanen d'r weer omhoog. Waar is dat voor nodig?
Leuk idee voor na tien edities Idols / X-factor om de tien winnaars samen in een show te zetten, waar het meteen begint met liveshows.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
nou je weet het nooit met Nederland natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Yoni het volgende:
Goed...tis wel duidelijk wie er gaat winnen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |