quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
KampioenschapBeker, Uefa beker, en niet te vergeten, wij hebben al een prijs, De JC schaal, in Eindhoven hebben ze dus niks
![]()
hij was nog serieus ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:59 schreef kollie het volgende:
[..]
Prachtig dat je zelf de humor er van inziet.
![]()
Het is wel de waarheid ja, wij hebben dit seizoen gewoon wel een prijs en psv niet, neemt niet weg dat psv op dit moment op alle fronten beter isquote:
Ik beweer niks. Ik quote slechts 2 mensen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:52 schreef Da_Sandman het volgende:, dus je beweert nu dat men in Amsterdam geen Tifo acties kan doen
.
Ja wat heeft dat met liveverslagen van de eredivisiewedstrijden te maken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef Longmen het volgende:
Voor PSV en Ajacieden:
Waarschijnlijk einde carriere Andre Ooijer.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat met liveverslagen van de eredivisiewedstrijden te maken?
Jongen, PSV is al lang kampioen gewordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel de waarheid ja, wij hebben dit seizoen gewoon wel een prijs en psv niet, neemt niet weg dat psv op dit moment op alle fronten beter is
Kopbal op goal...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:00 schreef SCH het volgende:
De 3-2 in Eindhoven is in de maak, PSV bakt er niks meer van.
Die uitspraak is ook niet 100% objectief lijkt mequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Vrije trap van Farfan op de paal
Culina...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Dat ontken ik toch ook niet? Ik baal alleen dat die zaadclub wéér kampioen word, voor jou maakt het niet, jij bent overgestapt naar Eindhoven, hypocrietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jongen, PSV is al lang kampioen geworden
Noem je dat kansen???????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Hij schoot zelf de vrije trap op de paal?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem je dat kansen???????
Alleen die vrije trap van de 12e PSV-er Luinge "{
Had ik het over kansen ? Jij zei dat psv er niks meer van baktequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nam hij hem goed?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is ajax dan nog in de race op 3 gebiedenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet? Ik baal alleen dat die zaadclub wéér kampioen word, voor jou maakt het niet, jij bent overgestapt naar Eindhoven, hypocriet
als andy al zegt dat ze terrecht zijn....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk is het nog 1-1 als je die 2 onterechte pingels niet meerekent.
Omdat PSV geen kampioen isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom is ajax dan nog in de race op 3 gebieden![]()
Alleen die 2e was een twijfelgevalquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk is het nog 1-1 als je die 2 onterechte pingels niet meerekent.
Was een stomme overtreding, niet zwaar. Maar kan niet zeggen dat het een onterechte penalty was. De ene scheids geeft hem, de ander niet. Moet je als verdediger net geluk mee hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
1e pingel was 100 procent terecht
Verslaggever zojuist:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kopbal op goal...
Schot van cullina...
Theoretisch gezien had Kopenhagen weinig kans om de CL te halenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Theorethisch gezien nog niet nee...![]()
Als ik dat ga toegeven wordt het hier zo saaiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:07 schreef Tallie1982 het volgende:
1e pingel was 100 procent terecht
Indien je op mijn uitspraak doelde:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow ja de verslaggevers van langs de lijn.
Op voorhand gezien niet inderdaad. Maar na de eerste wedstrijd gezien te hebben zeker wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Theoretisch gezien had Kopenhagen weinig kans om de CL te halen![]()
Joh die zijn allicht nog slechter.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Indien je op mijn uitspraak doelde:
nope Tele2
Volgens mij is het nooit saai waar jij bent, vuile reltoerist.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik dat ga toegeven wordt het hier zo saai
da's waarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Joh die zijn allicht nog slechter.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit saai waar jij bent, vuile reltoerist.
Je zuigt, je irriteert mensen en geniet daarvan. Je leeft er op, je bent een bloedzuiger.
En je bent er trots op.![]()
morgen weer!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:13 schreef ganzenherder het volgende:
Wordt er eigenlijk nog gevoetbald?![]()
Of spreek af als het toch die kant op gaat, zo heeft Jorien ook zijn vriend gevondenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe dit via PM, MSN of KPD ofzo.
Sorry Robbie, voor de zoveelste keer, heb geen interesse in jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe dit via PM, MSN of KPD ofzo.
Je grappen worden er net als het spel van Heerenveen niet beter op...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry Robbie, voor de zoveelste keer, heb geen interesse in je![]()
Je laat er geen gras over groeien he.quote:
ze sparen zich voor de beker...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, geen goals in de 2e helft in Eindhoven. Toch een beetje matig.
Ik val niet op besnedenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien he.![]()
Nee dank je, ben hetero. Maar succes verder met het zoeken naar neukertjes, denk dat er genoeg vlees voor je te vinden is in de 020 topics. Die gasten daar zuigen als de neten.![]()
quote:
ROTTERDAM - De gemeente Rotterdam heeft de Lantaarnprijs 2006 gekregen voor het beste homobeleid in Nederland.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien he.![]()
Nee dank je, ben hetero. Maar succes verder met het zoeken naar neukertjes, denk dat er genoeg vlees voor je te vinden is in de 020 topics. Die gasten daar zuigen als de neten.![]()
Ja hallo, ga je nou een beetje grappiger proberen te zijn dan ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je geluk, de meeste in de 020 topics zijn onder de 8. Dan zijn ze nog niet langs de slager geweest.
allang afgelopenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
Is er nog iets te melden over psv-hveen... kon het niet kijken .. schotel scheef gewaaid donderdag
Volgens mij is het enige dat er te melden valt het feit is dat het afgelopen isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
Is er nog iets te melden over psv-hveen... kan het niet kijken .. schotel scheef gewaaid donderdag
Ja, het is afgelopenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
Is er nog iets te melden over psv-hveen... kon het niet kijken .. schotel scheef gewaaid donderdag
Fons Spooren is al weg dus het moet iets anders zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef StarGazer het volgende:
Wat zou Luinge voor moois van Philips hebben gekregen?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:23 schreef SCH het volgende:
HUP RKC
Hij traint er toch pas net?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgt hij niet eens een basisplek?
Had ik eigenlijk ook wel verwacht na de schorsing van Bakkal, maar hij zal wel volgende week wel in de basis starten, denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgt hij niet eens een basisplek?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:42 schreef mcyodogg het volgende:
1-2 Twente.
Gewoon 3 punten binnen je kan niet elke helft scorenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Mwoh, geen goals in de 2e helft in Eindhoven. Toch een beetje matig.
Gewoon morgen die geel-zwarten slachten!quote:
quote:
Appeltje - eitjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gewoon morgen die geel-zwarten slachten!
zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gewoon morgen die geel-zwarten slachten!
Iedere keer als ik dat spandoek zie hoor ik mezelf gniffelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
ROTTERDAM - De gemeente Rotterdam heeft de Lantaarnprijs 2006 gekregen voor het beste homobeleid in Nederland.
Gayparade in Rotterdam. FOTO ANP
Dat heeft het Kenniscentrum Lesbisch en Homo-emancipatiebeleid vrijdag bekendgemaakt. Vier steden, waaronder Amsterdam, Nijmegen en Den Haag, kwamen voor de prijs in aanmerking. De jury koos voor Rotterdam omdat de stad 'in relatief moeilijke omstandigheden toch een actief beleid uitzette'.
De Lantaarnprijs werd voor het eerst in 2003 uitgereikt aan Nijmegen. Dat gebeurde op basis van de 1e monitor Gemeentelijk Homobeleid. Uit de monitor van dit jaar blijkt dat het aantal gemeenten dat aan homobeleid doet langzaam maar gestaag groeit.
Ontwikkelde in 2003 6,2 procent van de gemeenten beleid op dit gebied, in 2006 is dat 9,1 procent.
Volgens het kenniscentrum, behorend bij de Schorerstichting, vinden alle gemeenten dat een homobeleid noodzakelijk is. ,,Niet alleen is de emancipatie nog niet voltooid, maar ook omdat er een hernieuwde intolerantie zichtbaar wordt. Bij sommige culturen is homoseksualiteit onbespreekbaar'', aldus het kenniscentrum.
De Monitor Gemeentelijk Homobeleid geeft aan dat er nog veel moet gebeuren in Nederland, vindt het kenniscentrum. Zo zouden gemeenten aandacht moeten geven aan veiligheid, bespreekbaarheid van homoseksualiteit en waardering voor verschillende vormen van seksuele diversiteit.
[afbeelding]
omdat je hem zelf gemaakt hebquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:59 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat spandoek zie hoor ik mezelf gniffelen.
Beter dat dan een site maken voor Dirk Kuijt dat hij moet blijven en dan de reacties niet aan hem gevenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat je hem zelf gemaakt heb
Misschien dat ze de oefenwedstrijden in de winterstop ook meetellen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:55 schreef denthemen het volgende:
teletekst meld over Heracles-Nec dat NEC wat te vieren heeft, ze hebben nog nooit 4 wedstrijden achter elkaar de 0 gehouden, volgens mij heeft ajax 2 keer gescoord
Leuk geprobeerd, maar ik doe wat beter m'n best als ik een spandoek maak:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
omdat je hem zelf gemaakt heb
simpel doekje zeg...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik doe wat beter m'n best als ik een spandoek maak:
[afbeelding]
Probeer het maar eens in je eentje met te weinig tijd, te weinig ruimte, 0,0 ervaring en er toch nog iets netjes van te maken. Laat maar eens wat zien aan mij.quote:
Maakt mij verder weinig uit,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Probeer het maar eens in je eentje met te weinig tijd, te weinig ruimte, 0,0 ervaring en er toch nog iets netjes van te maken. Laat maar eens wat zien aan mij.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar ik doe wat beter m'n best als ik een spandoek maak:
[afbeelding]
Nou dan, niet moeilijk doen. Geef toe dat mijn doek er minder simpel uitziet dan dat andere doek. Hoewel dat andere doek een sterkere boodschap overbrengt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maakt mij verder weinig uit,
Hup Feyenoord
Hup Utrecht
Morgen![]()
Dan zien we elkaar zekerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou dan, niet moeilijk doen. Geef toe dat mijn doek er minder simpel uitziet dan dat andere doek. Hoewel dat andere doek een sterkere boodschap overbrengt.
Jouw cluppie gaat het moeilijk krijgen morgen. We zien elkaar over 2 weken.
Een DVD met hoogtepunten heeft hij nog welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Probeer het maar eens in je eentje met te weinig tijd, te weinig ruimte, 0,0 ervaring en er toch nog iets netjes van te maken. Laat maar eens wat zien aan mij.
Mijn doek heb ik achtergelaten in het stadion van Sparta Praha. Dat doek was speciaal voor die wedstrijd. Hier in het stadion heeft het weinig nut. Alleen Grygera zou het snappen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dan zien we elkaar zekerNeem je je doek mee ?
Neem ik me vlag mee![]()
[afbeelding]
Een vlag die je niet eens zelf hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Neem ik me vlag mee![]()
[afbeelding]
Dat zeg ikquote:Op zondag 21 januari 2007 12:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Hup Ajax!
aaaaach maak ie oe naa :Lquote:Op zondag 21 januari 2007 12:29 schreef Dos37 het volgende:
Hup NAC Utreg Fietstas en I don't care
Laten we daar maar minimaal een weekje mee wachten (voor Ajax dan!!!)quote:Op zondag 21 januari 2007 12:35 schreef Cheiron het volgende:
Nou, op naar een goede tweede seizoenshelft!~(voor Ajax dan)
8-0.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:36 schreef Stpan het volgende:
Welke Utrechter maaide zo verschrikkelijk lomp over de bal heen?
Had al 2-0 kunnen staan intussen.
Ik zit ook te kijken.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef Stpan het volgende:
[..]
Wellicht hoop je dat ik overdrijf, het tegendeel is waar vrees ik voor je.
Mja, meer doen dan wat hij deed kon ook niet..quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef jna het volgende:
JEzus huntelar, die moest je maken
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
Een goede spits had hem gemaakt natuurlijk
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
Een goede spits in vorm had hem gemaakt natuurlijk
Van Basten miste ook wel eens wat.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
Een goede spits had hem gemaakt natuurlijk
Feyenoord heeft veel te verduren gehad deze week en dan sta je bij je eerste duel alweer 1-0 achterquote:Op zondag 21 januari 2007 12:43 schreef Stpan het volgende:
1-0 NAC, beetje geluk maar wel mooie goal.
dat je Booy haat OK, maar dat je zelfs 'Hup Ajax' gaat zeggenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:48 schreef SCH het volgende:
Zolang Booy bij Utrecht zit, blijf ik ze alle slechts toewensen dus Hup Ajax dan maar
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Feyenoord is definitief geknakt dankzij de UEFA denk ik
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:58 schreef SuperUli het volgende:
Helemaal niets in rotterdam.
Maduro speelt niet dus dat scheelt alquote:Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef Me_Wesley het volgende:
En nu kijken of Ajax zich kan verzetten tegen de nonchalantheid
Reden voor van Basten om hem maar weer eens te selecterenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maduro speelt niet dus dat scheelt al
Vast wel in de 2e helft.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef toma het volgende:
Ik dacht dat Leonardo ging spelen vandaag
hallo
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef toma het volgende:
hallo
Is de wedstrijd al voorbij dan?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef toma het volgende:
hallo
Hugo borst heeft niet altijd gelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef toma het volgende:
hallo
Misschien kreeg ie wel ruzie met Ten Cate...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef toma het volgende:
hallo
Hij kan de Mul toch wel passeren?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan niet om Babel heen dus Leo moet nog even geduld hebben
Ja had gekund maar die deed het de laatste wedstrijden ook wel aardig vond ik... jammere aan De Mul is dat ie niet constant isquote:
Waarom, De Mul doet het uitstekend.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef toma het volgende:
hallo
Heb t geprobeerd maar t lukt me nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef w00h00 het volgende:
Gifjes?
3-4-3quote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef toma het volgende:
spelen we nu 3-4-3 of 4-3-3 ?
of gewoon allebei en zakt Urby gewoon mee terug?
Dat gebeurd ook vast wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:07 schreef Cheiron het volgende:
De Mul doet het inderdaad goed vandaag. Maar als ze in de 70e minuut 4-0 voorstaan zou ik het wel leuk vinden als Leo erin kwam.
Wat doe je? en waarom lukt het nietquote:Op zondag 21 januari 2007 13:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb t geprobeerd maar t lukt me niet![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef BigFire het volgende:
iedereen komt als je Leo roept...
Ik zie Urby liever zo ver mogelijk van de eigen goal af.... dus ik hoop 3-4-3quote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef toma het volgende:
spelen we nu 3-4-3 of 4-3-3 ?
of gewoon allebei en zakt Urby gewoon mee terug?
Leeeeeeooo Leeeeeeeheeeheeejoooooooowwwquote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef BigFire het volgende:
iedereen komt als je Leo roept...
Heb geprobeerd goals op te nemen, maar krijg heel vaag beeld laat staan mooie gifjes...quote:
Nou ja, gezien zijn capitale blunders denk ik dat het probleem juist minder wordt.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:09 schreef Cyberia18 het volgende:
De problemen worden alleen maar groter voor Feyenooit, Bahia valt er geblesseerd af
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
Leeeeeeooo Leeeeeeeheeeheeejoooooooowww
[afbeelding]
LEEEEEOOOOO LEEEEEEEHEEEEEEHEEEEEOOOOOOOquote:Op zondag 21 januari 2007 13:09 schreef toma het volgende:
[..]
Leeeeeeooo Leeeeeeeheeeheeejoooooooowww
[afbeelding]
Het is 3-4-3quote:Op zondag 21 januari 2007 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie Urby liever zo ver mogelijk van de eigen goal af.... dus ik hoop 3-4-3
Nou aangezien Greene ook al geblesseerd is houden ze maar weinig verdedigers over, het is maar dat ze Derijcken nog hebben.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:10 schreef Panick het volgende:
[..]
Nou ja, gezien zijn capitale blunders denk ik dat het probleem juist minder wordt.
Die geflopte Belg toch ook nog?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou aangezien Greene ook al geblesseerd is houden ze maar weinig verdedigers over, het is maar dat ze Derijcken nog hebben.
Kan je beter Hofs achterin zettenquote:
De Mul loopt hem aan elke kanten voorbijquote:Op zondag 21 januari 2007 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
''Shew-Atjon had beter een vrije dag kunnen nemen''
Oh ja, die andere has-been.quote:
Venomsnake ligt volgens mij nog te maffenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:18 schreef w00h00 het volgende:
Waar blijven de gifjes van de doelpunten van ons Aller Ajax?
Het is rust.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:22 schreef toma het volgende:
OWwwwwwww heerlijk doelpunt van Sneijder die 2e
nopequote:Op zondag 21 januari 2007 13:25 schreef koningdavid het volgende:
Zijn ze alweer begonnen of niet?
Dus.... dat will zeggen dat het nog rust is?quote:
Venomsnake is er niettt en je kan zelf ook kijken via planet voetbal hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef w00h00 het volgende:
gifffffffjes
Ga je moeder pesten, het is rust.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef w00h00 het volgende:
gifffffffjes
leukequote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Riro het volgende:
Kutbeelden van vorig jaar.
Volgens mij zijn de gif-makers ook aan het rustenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:28 schreef w00h00 het volgende:
gifffffffjes
hou je strot. van de goals stomme mongoolquote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten, het is rust.
juan fran ik was m alweer vergetenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Riro het volgende:
Kutbeelden van vorig jaar.
Ga gewoon naar het stadion of neem tele2 of kijk op planet. Val andere niet lastig met je gezeik. Het is een service geen recht.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hou je strot. van de goals stomme mongool
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga gewoon naar het stadion of neem tele2 of kijk op planet. Val andere niet lastig met je gezeik. Het is een service geen recht.
Paupertje.
Die krijgt rust.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
waar blijft leo!
Mooie tifo voor de wedstrijd...quote:
Volgens mij ben je bij het verkeerde adresquote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef Grimm het volgende:
iemand een linkje naar een sopcast channel
www.myp2p.eu ofzo, en dan ff zoekenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef Grimm het volgende:
iemand een linkje naar een sopcast channel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |