quote:Bert Visscher speelt in het eerste deel een vuurtorenwachter en na de pauze diens broer die bordeelhouder is. De twee waren ooit de beste maatjes, maar leven nu in onmin. Dat levert vrolijke, maar ook hachelijke situaties op. Herhaling van 20-1-2007.
1999quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
'guldens' en geen breedbeeld. Hoe oud is deze show
Nou je het zegt....quote:
Hij is er nu ook voor op je navigatiesysteem. Ik hoef niet zo'n ding, maar zou m alleen al voor die stem nemenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef 3FMaster het volgende:
Toen ik in Normandië waren, Pointe du hoc (Bunkers) gingen we kapot toen ik ineens zei: Das sind die leute met zum vielte leite boot!
Dit stukje met de veteraan is geweldig.
Klopt ja, wij hebben alleen het verkeerde navsys ervoor. Je zou helemaal gek worden: 'Datdatdatdatdatwe nu gewoon eveneven rechtsaf gingen!'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is er nu ook voor op je navigatiesysteem. Ik hoef niet zo'n ding, maar zou m alleen al voor die stem nemen
Ken ik idd. Je kan er af en toe helemaal gek van worden, vooral bij rotondes.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is er nu ook voor op je navigatiesysteem. Ik hoef niet zo'n ding, maar zou m alleen al voor die stem nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |