nope, hij ging na de film meteen weg omdat hij dacht dat hij een blauwtje had gelopenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:54 schreef Houtspeer het volgende:
en? geneukt?
en.. had hij een blauwtje gelopen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:56 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
nope, hij ging na de film meteen weg omdat hij dacht dat hij een blauwtje had gelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na twee maanden kwamen er nog steeds veel mensen. En Johnny de Mol zat voor onsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:57 schreef postmortum het volgende:
Borat draait die nog? die heb ik in november gezien![]()
Verkapt-ik-zat-in-de-bioscoop-met-een-bekende-nederlander-topic.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Na twee maanden kwamen er nog steeds veel mensen. En Johnny de Mol zat voor ons![]()
ja. Maar ik voelde me al 2 maanden eenzaam, dus ik had hem met mijn 'sterke' klauwen willen grijpen en de wc in gesleurdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
en.. had hij een blauwtje gelopen?
wie is johnny de mol?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Na twee maanden kwamen er nog steeds veel mensen. En Johnny de Mol zat voor ons![]()
Heb je een handtekening?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Oi, ik heb net bami gegeten.quote:
Nee, maar wel over Fatimaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:01 schreef Lucille het volgende:
Je had kunnen vragen of z'n moeder ook een baard had.
een snorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:01 schreef Lucille het volgende:
Je had kunnen vragen of z'n moeder ook een baard had.
die is wel grappigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:02 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nee, maar wel over Fatima
hij: van mijn vader moet ik met een chinees meisje trouwen
ik: waaorm trouw je niet met fatima? die heeft net als jij ook een snor
hij: wie is fatima
Dus hij vraagt wel over Fatima, maar zegt niets over de baard van zijn moeder. Ze heeft dus een baard.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:02 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Nee, maar wel over Fatima
hij: van mijn vader moet ik met een chinees meisje trouwen
ik: waaorm trouw je niet met fatima? die heeft net als jij ook een snor
hij: wie is fatima
je moet wel de juiste allochtonenengrappen maken hequote:
Wat zijn een paar turken handje in handje in een bocht van de baan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
je moet wel de juiste allochtonenengrappen maken he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat zijn een paar turken handje in handje in een bocht van de baan?Een turk voor de deur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud
Huilen dan.
OK dan, uit de film Shouf Shouf habibi, dus dan mag hetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
je moet wel de juiste allochtonenengrappen maken he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
Ik heb het ook altijd koud in de bios, die airco staat soms knetterhard aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Q_Orianka het volgende:
Zijn vriend hield tijdens de hele film zijn capuchon met bontkraag op , met als excuus dat het koud zou zijn wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef Poncho het volgende:
Wat is een vrouwelijke turkse heldin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ieuw, je hebt een Turk zomaar aangeraakt?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Ook had hij een grote bek over seks, maar als het er op aankomt, is hij meteen een preuts meisje. Want ik ging hem testen door tijdens de feministen-scéne aan hem te zitten. En wat deed hij? Hij trok zich terug
hij trok zich af bedoel jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef Q_Orianka het volgende:
Ook had hij een grote bek over seks, maar als het er op aankomt, is hij meteen een preuts meisje. Want ik ging hem testen door tijdens de feministen-scéne aan hem te zitten. En wat deed hij? Hij trok zich terug
lachenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef Lucille het volgende:
Hoe was de film trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |