quote:
Jawelquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
oh..je vind Jude Law niks?
niet lang (ik drink dat bijna elke week de halve voorraad cassis wegquote:Op zondag 21 januari 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het gaan gisten? Hoe lang stond die cassis er al?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik hieruit afleiden dat je niet één van de 3 bovenstaande geneugten aan het genieten bent?
Jaa cadeautje heb ik gekregen, thx!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je mijn kadeautje wel gehad?
Wat heb je verder allemaal gekregen
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
het gaat niet om de lingerie denk ik maar om Christine le Duc
Ja dus..en ik hoop het niet nog eens mee te makenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ja precies... Heb je wel eens lingerie van Christine le Duc gezien, Nem?
Het is niet mooi.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Homdeck het volgende:
wat is er mis met lingerie van Christine le Duc?
Is duur, vind ik wel mooi en ook van degelijke kwaliteit.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
is victoria's secret dan wel mooi en goede kwaliteit?
lijkt me zo duur
Mag ik even je toekomstige vriend zijn?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja nou opzich... Ik heb wel ergere lingerie gezien. Dit setje valt opzich nog wel mee
Niet dat ik het aan ga doen ofzo, maar mijn toekomstige vriend zal het wel leuk vinden denk ik
Ik kan het heeft ervaring geleerd. Maar dat was bij een nacht doorhalen met overwerk.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef Etcetera het volgende:
je kunt ook gewoon op bed gaan
ik kan dat niet geloof ik, in slaap vallen voor de pc
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens..als hier zo iets onsamenhangends staat..dan ben ik op mijn toetsenbord in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |