abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:02:23 #126
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45539680
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef tipsch het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat doen? Heeft NL dan al excuses gemaakt aan Huub voor dezelfde gisteravond?
Waarvoor, omdat hij hem verzoekte om de badkuip schoon te maken?

Het was toch echt Huub die het gemeen uitlokte...
pi_45539693
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef Sonique het volgende:

[..]

Heeft huubje al z'n excusses aangeboden aan NL voor gisteravond?
Waarom moet hij dat doen.
Volgens mij draai je nu beetje door
pi_45539702
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:00 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja, dat is dan ook wel weer zo. Meent ie dat of is dat onderdeel van het spel?
Nathanael gebruikt zulke momenten om juist extra negativiteit af te geven.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:03:20 #129
521 ruby
Hell yeah!
pi_45539707
Ik denk dat we hier ook niet uit zullen komen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45539733
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:02 schreef Sonique het volgende:

[..]

Waarvoor, omdat hij hem verzoekte om de badkuip schoon te maken?

Het was toch echt Huub die het gemeen uitlokte...
Toch echt niet
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:05:19 #131
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45539759
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waarom moet hij dat doen.
Volgens mij draai je nu beetje door
Vanaf een afstandje vraagt Nathanael aan Huub of hij het bad de volgende morgen kan schoonmaken, aangezien Huub daar gezellig met Gaby in heeft gespetterd. De nogal opstandige Huub heeft een eenduidig antwoord: "Nee!" En hij gaat onverstoord verder met kletsen. "Er ligt schuim in man", maakt Nathanael duidelijk. "Plakt het een beetje?", vraagt de melige Huub. Maar Nathanael is in tegenstelling tot Huub bloedserieus: "Je ligt hier wel lekker te rollebollen, maar …" Nathanaels geklaag heeft echter niet het gewenste effect. "Nee, ik heb geen zin!", roept Huub ongeïnteresseerd. Dan bemoeit Natasia zich met de twee heren: “Doe normaal. Je hebt het leuk gehad Huub, dus laten we het leuk afsluiten.”
pi_45539829
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:

[..]

Vanaf een afstandje vraagt Nathanael aan Huub of hij het bad de volgende morgen kan schoonmaken, aangezien Huub daar gezellig met Gaby in heeft gespetterd. De nogal opstandige Huub heeft een eenduidig antwoord: "Nee!" En hij gaat onverstoord verder met kletsen. "Er ligt schuim in man", maakt Nathanael duidelijk. "Plakt het een beetje?", vraagt de melige Huub. Maar Nathanael is in tegenstelling tot Huub bloedserieus: "Je ligt hier wel lekker te rollebollen, maar …" Nathanaels geklaag heeft echter niet het gewenste effect. "Nee, ik heb geen zin!", roept Huub ongeïnteresseerd. Dan bemoeit Natasia zich met de twee heren: “Doe normaal. Je hebt het leuk gehad Huub, dus laten we het leuk afsluiten.”
Nu geloof je Tien in een keer
En woorden lezen is iets anders dan horen.
NL vroeg het ook op zo,n denigerende toon en ging daarna verder zuigen met dat Gaby ontevreden was enzo.
pi_45539875
quote:

[..]

De context is verdwenen in dit verhaaltje, jammer dat je het niet gezien hebt
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:09:32 #134
130054 demins
We weten niks
pi_45539877
quote:

[..]

En waar zou Huub nou zijn excuus over moeten aanbieden?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:10:55 #135
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45539920
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:07 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nu geloof je Tien in een keer
En woorden lezen is iets anders dan horen.
NL vroeg het ook op zo,n denigerende toon en ging daarna verder zuigen met dat Gaby ontevreden was enzo.
Okay, het hele stuk dan:

De nogal dronken Huub ligt op het bed van Nena en Ilona om gezellig te kletsen over zijn avontuurtje met Gaby. Maar de pret wordt verstoord door Nathanael. Vanaf een afstandje vraagt Nathanael aan Huub of hij het bad de volgende morgen kan schoonmaken, aangezien Huub daar gezellig met Gaby in heeft gespetterd. De nogal opstandige Huub heeft een eenduidig antwoord: "Nee!" En hij gaat onverstoord verder met kletsen. "Er ligt schuim in man", maakt Nathanael duidelijk. "Plakt het een beetje?", vraagt de melige Huub. Maar Nathanael is in tegenstelling tot Huub bloedserieus: "Je ligt hier wel lekker te rollebollen, maar …" Nathanaels geklaag heeft echter niet het gewenste effect. "Nee, ik heb geen zin!", roept Huub ongeïnteresseerd. Dan bemoeit Natasia zich met de twee heren: “Doe normaal. Je hebt het leuk gehad Huub, dus laten we het leuk afsluiten.”

Nena probeert Huub stil te krijgen.
Nathanael vangt wat van het gesprek tussen Huub, Ilona en Nena op en kan het niet laten om Huub even te sarren: “Heb je wel wat gedaan Huub, want ze zag er een beetje beteuterd uit.” “Nadat ze met jou gesproken was ze beteuterd ja”, kaatst Huub lallend terug.
Deze opmerking schiet de trotse Nathanael in het verkeerde keelgat en hij gaat er tegenin: “Nou, nee hoor!” “Ah, het was wel zo, laten we eerlijk wezen. Laten we niet groter doen dan we zijn.” Eindelijk doet Nathanael een stapje terug. Hij lijkt zich te realiseren dat het geen nut heeft om met dronken mensen in discussie te gaan. Huub gaat dan brabbelend door met het maken van onzinnige opmerkingen richting Nathanael. Natasia vindt het niet zo verstandig en vraagt Huub op te houden voordat de boel escaleert. De Oldenzaler laat weten dat hij niet van plan is te stoppen en verzint ter plekke een ‘positieve’ yell voor zijn aartsvijand: “ Nathanael, Nathanael is onze held, niemand geldt zoals Nathanael geldt!”

“Wat is er met je Huub? Vertel is”, vraagt Nathanael gemaakt geïnteresseerd. “Ga je Gaby nog een keer bestellen?” Huub is echter niet op z’n mondje gevallen: “Liever dat, dan je in een hoekje aftrekken toch?!” Nena en Ilona giechelen stiekem en genieten van de dronken, doch bloedeerlijke Huub. Toch proberen ze Huub de mond te snoeren. Het kwaad is echter al geschied, Nathanael wordt woedend. “Eén ding kan je zeker over zijn. Ik kom je nog tegen sowieso maakt niet uit! Het is heel simpel luister! Luister vriend, als jij het opzoekt dan…”, snauwt de Amsterdammer. Die acteerlessen zijn vast niet nodig Nathanael, want de rol van badguy vertolk je uitstekend!

Huub neemt Nathanael alles behalve serieus en bralt door Nathanaels dreigementen heen: “Je ruikt een beetje sukkel! Nathanael is een hoer.” Binnen no time heeft Nathanaels woede het kookpunt bereikt en de Amsterdammer vliegt dreigend op Huub af. Natasia is hem echter te snel af en houdt hem uit alle macht tegen. En dan gebeurt het; Nathanael verdraait zijn knie en is letterlijk en figuurlijk uitgeschakeld. Huub, nog steeds totaal niet onder de indruk gaat door met pesten: “Au Au papa!” “Kappen Huub!”, schreeuwt Natasia. De onmacht maakt Nathanael nog kwader: “Hij gaat hem krijgen! Hij gaat hem krijgen! I don’t care.”

Natasia voert Nathanel weg uit de slaapkamer. Nena is Huubs gedrag inmiddels een beetje zat en samen met Ilona probeert ze Huub, het zorgenkindje, zover te krijgen dat hij gaat slapen. Huub heeft echter een beter plan en gaat een sigaretje roken. Hoe kijken de twee heren er de volgende dag tegenaan?

Oordeel zelf...

Ik vind toch echt dat Huub te ver ging...

Als huub z'n mond had gehouden was er niets aan de hand geweest. Mar besloot om dat niet te doen.

Daar mag hij best z'n excusses voor aanbieden lijkt me...
pi_45539954
Sonigue.....Volgens mij is het al een tijdje geleden dat jij je pilletje hebt ingenomen of heb je er wat teveel tegelijk in genomen? Jij leeft in je eigen wereldje en hebt daar door dus volstrekt geen mensenkennis. Jij bent of erg DOM of nog erg JONG.

p.s. Dom & Jong kan ook nog.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_45540017
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:10 schreef Sonique het volgende:

[..]

Oordeel zelf...

Als huub z'n mond had gehouden was er niets aan de hand geweest. Mar besloot om dat niet te doen.

blijft een geschreven stuk, ik ga het niet eens lezen. maar stel je dit eens voor:
NL heeft gisternacht heel duidelijk geprobeerd "de pret te drukken" bij Huub - je kunt je afvragen dus of dat wel zo tof is. Op de denigrerende en corrigerende uitingen van NL heeft Huub gewoon heel melig gereageerd.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:14:12 #138
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45540018
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:12 schreef Borga het volgende:
Sonigue.....Volgens mij is het al een tijdje geleden dat jij je pilletje hebt ingenomen of heb je er wat teveel tegelijk in genomen? Jij leeft in je eigen wereldje en hebt daar door dus volstrekt geen mensenkennis. Jij bent of erg DOM of nog erg JONG.

Hey, ik heb nooit gezegt dat je het met me eens moet zijn, maar om meteen af te zeiken vind ik persoonlijk iets te ver gaan...

Zegt meer over jou kinderlijke gedrag, dan over de mijne.

Ik probeer m'n mening te onderbouwen met een tekst van de site, maar jij komt met 3 keer niets wat me kan overtuigen.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:14:49 #139
130054 demins
We weten niks
pi_45540038
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:10 schreef Sonique het volgende:

[..]

Okay, het hele stuk dan:

De nogal dronken Huub ligt op het bed van Nena en Ilona om gezellig te kletsen over zijn avontuurtje met Gaby. Maar de pret wordt verstoord door Nathanael. Vanaf een afstandje vraagt Nathanael aan Huub of hij het bad de volgende morgen kan schoonmaken, aangezien Huub daar gezellig met Gaby in heeft gespetterd. De nogal opstandige Huub heeft een eenduidig antwoord: "Nee!" En hij gaat onverstoord verder met kletsen. "Er ligt schuim in man", maakt Nathanael duidelijk. "Plakt het een beetje?", vraagt de melige Huub. Maar Nathanael is in tegenstelling tot Huub bloedserieus: "Je ligt hier wel lekker te rollebollen, maar …" Nathanaels geklaag heeft echter niet het gewenste effect. "Nee, ik heb geen zin!", roept Huub ongeïnteresseerd. Dan bemoeit Natasia zich met de twee heren: “Doe normaal. Je hebt het leuk gehad Huub, dus laten we het leuk afsluiten.”

Nena probeert Huub stil te krijgen.
Nathanael vangt wat van het gesprek tussen Huub, Ilona en Nena op en kan het niet laten om Huub even te sarren: “Heb je wel wat gedaan Huub, want ze zag er een beetje beteuterd uit.” “Nadat ze met jou gesproken was ze beteuterd ja”, kaatst Huub lallend terug.
Deze opmerking schiet de trotse Nathanael in het verkeerde keelgat en hij gaat er tegenin: “Nou, nee hoor!” “Ah, het was wel zo, laten we eerlijk wezen. Laten we niet groter doen dan we zijn.” Eindelijk doet Nathanael een stapje terug. Hij lijkt zich te realiseren dat het geen nut heeft om met dronken mensen in discussie te gaan. Huub gaat dan brabbelend door met het maken van onzinnige opmerkingen richting Nathanael. Natasia vindt het niet zo verstandig en vraagt Huub op te houden voordat de boel escaleert. De Oldenzaler laat weten dat hij niet van plan is te stoppen en verzint ter plekke een ‘positieve’ yell voor zijn aartsvijand: “ Nathanael, Nathanael is onze held, niemand geldt zoals Nathanael geldt!”

“Wat is er met je Huub? Vertel is”, vraagt Nathanael gemaakt geïnteresseerd. “Ga je Gaby nog een keer bestellen?” Huub is echter niet op z’n mondje gevallen: “Liever dat, dan je in een hoekje aftrekken toch?!” Nena en Ilona giechelen stiekem en genieten van de dronken, doch bloedeerlijke Huub. Toch proberen ze Huub de mond te snoeren. Het kwaad is echter al geschied, Nathanael wordt woedend. “Eén ding kan je zeker over zijn. Ik kom je nog tegen sowieso maakt niet uit! Het is heel simpel luister! Luister vriend, als jij het opzoekt dan…”, snauwt de Amsterdammer. Die acteerlessen zijn vast niet nodig Nathanael, want de rol van badguy vertolk je uitstekend!

Huub neemt Nathanael alles behalve serieus en bralt door Nathanaels dreigementen heen: “Je ruikt een beetje sukkel! Nathanael is een hoer.” Binnen no time heeft Nathanaels woede het kookpunt bereikt en de Amsterdammer vliegt dreigend op Huub af. Natasia is hem echter te snel af en houdt hem uit alle macht tegen. En dan gebeurt het; Nathanael verdraait zijn knie en is letterlijk en figuurlijk uitgeschakeld. Huub, nog steeds totaal niet onder de indruk gaat door met pesten: “Au Au papa!” “Kappen Huub!”, schreeuwt Natasia. De onmacht maakt Nathanael nog kwader: “Hij gaat hem krijgen! Hij gaat hem krijgen! I don’t care.”

Natasia voert Nathanel weg uit de slaapkamer. Nena is Huubs gedrag inmiddels een beetje zat en samen met Ilona probeert ze Huub, het zorgenkindje, zover te krijgen dat hij gaat slapen. Huub heeft echter een beter plan en gaat een sigaretje roken. Hoe kijken de twee heren er de volgende dag tegenaan?

Oordeel zelf...

Sorry, we leven in parallelle universa! Wat een levensgrote onzin!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:15:33 #140
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45540053
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef tipsch het volgende:

[..]

blijft een geschreven stuk, ik ga het niet eens lezen. maar stel je dit eens voor:
NL heeft gisternacht heel duidelijk geprobeerd "de pret te drukken" bij Huub - je kunt je afvragen dus of dat wel zo tof is. Op de denigrerende en corrigerende uitingen van NL heeft Huub gewoon heel melig gereageerd.
Okauy, kan ik inkomen, maar waarom jezelf dat verlagen naar dat niveau?

Sta er dan boven en biedt je excusses aan...

Dat is wat ik zou doen iig...
pi_45540061
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:12 schreef Borga het volgende:

Hee, netjes graag. Sonique is OK - iedereen toch? De een ziet de ander liever dan de ander.
pi_45540114
De berichten van tien.tv moet je met een korreltje zout nemen, die schrijven alleen wat binnen hun plan past. Er wordt te vaak informatie weggelaten zodat ze een ander beeld kunnen geven. Lees de reacties daar maar eens, er zijn nog steeds mensen (die de streams niet volgen) die denken dat alle problemen in het huis Huub's schuld zijn.
pi_45540121
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:15 schreef Sonique het volgende:

[..]

Okauy, kan ik inkomen, maar waarom jezelf dat verlagen naar dat niveau?

Sta er dan boven en biedt je excusses aan...

Dat is wat ik zou doen iig...
Hij heeft speltechnisch er het maximale uitgehaald denk ik. Als Natasia er niet was tussengesprongen, was het exit Satanael geweest
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:17:41 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_45540127
Hmmm, op zich klopt die geschreven tekst wel maar je had het toontje van NL moeten horen. Huub zat gewoon te lollen daarzo. Maar ja, drank in de man......... Dat zegt genoeg, als je drank op hebt dan doe je wel eens ondoordachte dingen en lijkt soms alles erger dan het is.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_45540149
bovenstaande stuk van Talpa staan wel een paar oneffenheden in
- natasia was geen vredesstichter, maar maakte juist door haar gekrijs naar Huub de boel explosiever, pas op het laatst (nel fysiek tegenhouden) was een positieve actie.
- eerder wilde Nel ook al aanvallen, ongeveer ter hoogte van "Nathanael doet een stapje terug"
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:18:44 #146
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45540157
Is er geen filmpje van?

Kan ik zelf een eigen mening over vormen....

Voordat ik aangevallen wordt...

:p
pi_45540159
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:17 schreef Mika25 het volgende:
De berichten van tien.tv moet je met een korreltje zout nemen, die schrijven alleen wat binnen hun plan past. Er wordt te vaak informatie weggelaten zodat ze een ander beeld kunnen geven. Lees de reacties daar maar eens, er zijn nog steeds mensen (die de streams niet volgen) die denken dat alle problemen in het huis Huub's schuld zijn.
Het is ook vrij moeilijk om denigrerend of corrigerend gedrag te beschrijven kennelijk - ik lees hier in te veel stukken echt veel te weinig over.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:19:29 #148
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45540176
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm, op zich klopt die geschreven tekst wel maar je had het toontje van NL moeten horen. Huub zat gewoon te lollen daarzo. Maar ja, drank in de man......... Dat zegt genoeg, als je drank op hebt dan doe je wel eens ondoordachte dingen en lijkt soms alles erger dan het is.
Iets wat NL ook heel duidelijk tegen Huub heeft gezegt dat hij daarmee moet oppassen...
pi_45540179
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef Sonique het volgende:
Is er geen filmpje van?

volgens mij niet... helaas.... en met de tv-uitzending blijf je hetzelfde probleem hebben.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 19:19:43 #150
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45540182
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef Sonique het volgende:
Is er geen filmpje van?

Nog niet volgens mij, maar ik verwacht wel dat ze hem gaan plaatsen (wel met het nodige knip en plakwerk vrees ik)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')