Dat hangt er vanaf wat er op de streams te horen is he, op dat moment.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dan moet je wat minder naar NL luisteren en wat meer naar kabouter huub![]()
Tuurlijk waarom niet.quote:
ik heb ook al lang geen favoriet meer, ik hoop dat natasia (oeps zeg ik het weer) snel weg gaat en dat er dan een nieuwe favoriet binnen stapt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk waarom niet.
Ik vind Huub leuk maar zijn fouten zie ik ook wel hoor.
En als hij de boel verknalt ja dan maar geen favoriet meer.
Ja omdat ze Nl zijn maatjes zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:00 schreef Sonique het volgende:
Trouwens.
Wie komt er nu beter uit de strijd na het gedoe van gisternacht tussen NL en Huub.
Dat is toch echt wel NL. HEt merendeel geeft NL gelijk en Huub heeft alleen Sylvia (die het eigenlijk toch allemaal niet zo boeid)
En ja, half internet staat achter hem, maar daar heb je helemaal niets aan in DGK...
Het gaat om het spel, en als je het spel speelt laat je niet je ware zelf zien, want dan raak je persoonlijk betrokken bij het spel (wat iedere bewoner al is, en nu ook Huub, maar exclusief Sylvia)
Dan werkt de tactiek van NL niet echt, want Huub krijgt langzamerhand steeds meer achterban in het huis en NL verliest steeds meer. NL is nu echt niet meer heer en meester.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jawel, toen z'n zoontje op bezoek was, schemerde iets van de ware NL door. Maar ook niet 100%
Ik ben van mening dat NL een meester is in het verbergen van zichzelf. Hij zit hier puur profesioneel in DGK.
Huub ook wel, maar heeft meer moeite om zichzelf in de hand te houden. De tactiek die Huub nu volgt is daar het bewijs van.
Mag het dan lijken op de tactiek van NL, de intentie is duidelijk anders.
De intentie van NL is het winnen van het spel, en de enitentie van Huub is nu grotendeels wraak...
Wat niveau 3 is...
yep, beetje jammerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3+4 staan geloof ik al een tijdje gesoundlocked
Partijtje droogneuken mogen we wel allemaal zien, maar een goed gesprek, ho maar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
Stream 3+4 staan geloof ik al een tijdje gesoundlocked
Die achterban valt echt wel mee. Er niet echt iemand die Huub ziet zitten. Sylvia vind hm wel een leuke gast, maar dat is ook alles...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan werkt de tactiek van NL niet echt, want Huub krijgt langzamerhand steeds meer achterban in het huis en NL verliest steeds meer. NL is nu echt niet meer heer en meester.
Huub was anders aarig NL uit aan het lokken, tot een punt zelfs dat NL hem fisiek wilde aanvallen... (of dit nu gemeend was door NL terzijde, het gaat om de uitlokking van Huub)quote:En Huub is er niet op uit om NL met spelletjes het huis uit te werken. Als hij merkt dat er genoeg animo is om NL bijvoorbeeld uit het huis te werken, dan zal hij dat misschien proberen. Hij probeert juist de omgang met NL wat draaglijker te maken, zoals bijvoorbeeld voor hem wat te drinken te halen bij de Jacuzzi. Dat zie ik NL niet doen.
Het hoofddoel van NL is het winnen van DGK, niet om Huub eruit te werken. Huub is wat dat betreft net iets te waardevol om eruit te werken op dit punt. Al bewijst Huub met de actie van gisteren het tegendeel.quote:NL zijn hoofddoel is nu om Huub eruit te werken...aan iets anders denkt ie niet. Huub is daarentegen daar helemaal niet mee bezig.
Nena wou afstand...,Brian nam afstand...,Nena bedenkt zich en wil Brian....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef Suikeroom het volgende:
Nena kan Brian niet met rust laten
Prutsers zijn hetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:17 schreef BONG4002 het volgende:
Wel erg slordig dat 3+4 al een uur (?) soundlocked zijn btw
EDIT: gebeurde gisterochtend ook toen die honkbalcoach van Huub er was
Het ging een hele poos goed (alleen rond de eerste dagen/weken van DGK gebeurde het vaak) maar nu lijkt dat probleem weer terug te keren, staat me overigens bij dat er laatst een vacature stond op de TIEN site, dat ze stagaires zochten voor de redactie/regie van DGK, dus mss is dat een oorzaakquote:
Huub reageert iig beter op drank dan Nathanalcohol en Huub is in topvorm dus dat zal ie vanavond ook wel blijven, nu maar hopen dat ze gaan pratenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:28 schreef ruby het volgende:
Hopelijk vloeit er vanavond weer alcohol. Dan voorspel ik een leuke zaterdagavond cq -nacht.
Wat ik zeg, intenties vanuit wraak gevoelens....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Huub reageert iig beter op drank dan Nathanalcohol en Huub is in topvorm dus dat zal ie vanavond ook wel blijven, nu maar hopen dat ze gaan praten
What goes around comes around...![]()
En huub ziet alleen wat hij wil zien waardoor hij de verwachte reactie verkeerd inziet (voldoening)... Hij ziet alleen NL (gekwetst), maar niet de hele entourage (de gevoelens die het bij anderen opwekt)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |