127quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze hebben er al 127 gesteld
'Weten jullie wel wat dat kóst?'
V.
Volgens mijn informatie is zijn vrouw niet turks. Vanwaar heb jij deze informatie?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wilders zijn vrouw is juist gegijzeld door de grijze wolven. Dus heel Turkije oefent nu invloed uit via de PVV.
Dat wordt ondertussen al jaren geroepen....wanneer gaan ze nu eens een stapje verder en komen ze met (bruikbare) oplossingen? Dat de Islam volgens hen voor problemen zorgt, dat weeten we nu welquote:Op maandag 22 januari 2007 06:53 schreef StefanP het volgende:
eindelijk eens een partij die het beestje bij de naam noemt
Wilders' vrouw is een Hongaarse inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie is zijn vrouw niet turks. Vanwaar heb jij deze informatie?
Die zijn er al. De Solide Multiculturele Partij (SMP) en de Islam Democraten.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:53 schreef Golradir het volgende:
Er zal geen moslim- of allochtonenpartij komen.
De eerste partij is een kansloze splinter. De Islam Democraten zijn kansrijker om door te breken, ze hebben al een gemeenteraadszetel in Den Haag.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn er al. De Solide Multiculturele Partij (SMP) en de Islam Democraten.
Ik erger me niet, hoor. Ik lach me kapót. Wat een clowntje.quote:Op maandag 22 januari 2007 06:53 schreef StefanP het volgende:
Wat een verademing - eindelijk eens een partij die het beestje bij de naam noemt en weigert z'n kop in het zand te steken. Vanzelfsprekend irriteert dat links, zowel in de kamer als hier op Fok.
Dat jullie je nog maar veel mogen ergeren
Zijn vrouw is toch Roemeens? Dan kan ze overigens nog steeds een ethnisch Turk zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie is zijn vrouw niet turks. Vanwaar heb jij deze informatie?
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:35 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders' vrouw is een Hongaarse inderdaad.
Dat zou kunnen als ze Bulgaars was. Daar behoort 10% van de bevolking tot de Turkse minderheid. In Roemenie is het aantal Turken verwaarloosbaar. 0,2% van de bevolking volgens het CIA Fact Book.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zijn vrouw is toch Roemeens? Dan kan ze overigens nog steeds een ethnisch Turk zijn.
Ik ken er eentje, vandaar.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:28 schreef freako het volgende:
[..]
Dat zou kunnen als ze Bulgaars was. Daar behoort 10% van de bevolking tot de Turkse minderheid. In Roemenie is het aantal Turken verwaarloosbaar. 0,2% van de bevolking volgens het CIA Fact Book.
Hitler was toch ook een Jood?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, vandaar.
Maar een moslima zal het niet zijn, denk ik.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, niet waar. Die Kamervragen zijn opgesteld door een stagiaire, daar wist Geert niks van.
Een verademing? Nou, nee. Als ik dit berichtje lees dan denk ik: wat een malloten. En ga over tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:04 schreef Haaglander het volgende:
Hoe je verder ook over het optreden van de PPV mag denken, het is een verademing voor de werking van ons democratisch bestel en een feest van de vrijheid van meningsuiting in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |