Als het regens zijn hebben we er niets aan hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef jna het volgende:
Heb wat goede talenten gevonden (regens?)
Zal ze dalijk posten
Ik ga er aan werken!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz, ga je talentenlijst weer eens opdiepen!
Grote kans dat het regens zijn dus laat dan maarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het regens zijn hebben we er niets aan he
controleer t gewoon ffquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:02 schreef jna het volgende:
[..]
Grote kans dat het regens zijn dus laat dan maar![]()
(of misschien doe ik het toch om te delen met jullie)
Vaduz !quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Na een hele lange tijd meld ik me hier maar eens. Ik ben nu in mijn derde seizoen bij Go Ahead bezig. Eerste seizoen 16e, tweede seizoen 13e en nu na 11 wedstrijden op plek 4. Het was ploeteren in het begin, met de slechte financien, nu gaat het de goede kant op. Ik heb van een aantal afscheid genomen en geshopt in tweede elftallen van andere clubs.
Iets vreemds: na het tweede seizoen werd ik gevraagd Van Basten op te volgen bij Nederland. Ik kon m'n ogen niet geloven maar ben de uitdaging aangegaan. Nu heb ik dus een dubbele baan.
Door je scouts er heen te sturen of door een argentijnse satellietclub te nemen, of doordat jij de Argentijnse nationaliteit hebt (of 2e nationaliteit)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:12 schreef -Mo- het volgende:
Hoe kan je extra kennis vergaren van een extra land? Natuurlijk door in dat land te gaan trainen, maar ik heb opeens kennis van Argentinië, en dat land is geeneens geselecteerd als speelbaar.
Heb slechts één speler uit Argentinië, en geen trainers uit dat desbetreffende land of zo.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Sjimz!
Ik zal me hier eens vaker in mengen.
Die drie gevallen zijn alle drie niet van toepassing.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door je scouts er heen te sturen of door een argentijnse satellietclub te nemen, of doordat jij de Argentijnse nationaliteit hebt (of 2e nationaliteit)
Ik vind het belachelijk snel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar komt dat vaker voor dat ze je al snel als bondscoach vragen?
Ik heb trouwens een samenwerkingsverband met Heerenveen.
Zeker wel, ook als er 'n goed bod komt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef stefmans het volgende:
Ik laat spelers altijd gaan als er veel intresse is dadelijk zit je met een ongemotiveerde speler![]()
Ik word bijna elk potje uiteindelijk gevraagd als bondscoach maar ik weiger altijd. Vind met een club spelen veel leuker.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar komt dat vaker voor dat ze je al snel als bondscoach vragen?
Ik heb trouwens een samenwerkingsverband met Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |