Ik heb niks te zoeken in Utecht behalve Dquote:
Rotterdamquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:28 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb niks te zoeken in Utecht behalve Ddan
Ik ben dol op Rotterdam![]()
quote:
ik woon gewoon in eindhoven centrumquote:
Je hebt het toch niet over The Queen he?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:41 schreef wonderer het volgende:
Filmmakers die denken dat je iemand oud kan laten lijken met een pluizige grijze pruik
Nee, Nightmares and Dreamscapesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over The Queen he?
Wees maar niet bangquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
ooow okDie ken ik niet.
Ik wilde alleen maar ff zeggen "Don't touch aunty Helen!"
Prime Suspect.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
ooow okDie ken ik niet.
Ik wilde alleen maar ff zeggen "Don't touch aunty Helen!"
Zij hoort bij mijn top 3.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Prime Suspect..
Dat hadden ze in de VS nog nooit gezien, een actrice van boven de 40 die niet aan alle kanten is strak getrokken.
Volgende week beginnen de liveshowsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
Nope, dat kijk ik niet. NIet echt behoefte aan, niet echt een gegronde reden verder... Is het leuk?
Misschien pik ik het wel mee, als er niks anders op is. Grease is niet mijn type musical.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week beginnen de liveshowsdus denk wie weet kijk je. Was wel benieuwd wie jij geschikt vond qua musical talent.
Is mij iets te zoet en gelikt. Geef mij maar Rentquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien pik ik het wel mee, als er niks anders op is. Grease is niet mijn type musical.
ja afl1quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Druifke, heb jij Dancelife nu al gezien?
Martha Huberquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.broadway.com/gen/show.aspx?SI=530146#
eindelijk een waardige opvolger voor RENT
http://springawakening.com/home.php
Ik ga na Grease ep 2 kijkenquote:
Twee penissen.quote:Mozart kampt met permanente erectie
ANTWERPEN (ANP) - De Belgische leguaan Mozart heeft weinig plezier gehad van een paringsbeurt. De leguaan in aquariumpark Aquatopia in Antwerpen kreeg na het paren wat vuil in zijn penis. Die ging vervolgens ontsteken en nu kan de leguaan zijn geslachtsdeel niet meer intrekken.
Medewerkers hebben Mozart voorlopig in quarantaine gezet, ver weg van de drie begerige vrouwtjesleguanen Truus, Pepina en Bianca. Aan goede zorgen ontbreekt het hem echter niet. De medewerkers geven hem natte doeken, in de hoop dat de zwelling afzakt. Tegelijk maken ze het geslachtsdeel regelmatig schoon en smeren hem met zalf in.
Als de erectie te lang aanhoudt, is amputatie de enige oplossing. Zo'n operatie zal Mozarts paringsdrang niet dwarsbomen, want leguanen hebben twee penissen.
Die speelt in die musical me. Als "Adult Women".quote:
ik zag het nu ook jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die speelt in die musical me. Als "Adult Women".
quote:Op woensdag 24 januari 2007 02:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ooh druifke, in ep 2 mag Blake dansen in die studio in zn remi, toplesswoei!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:36 schreef Sitethief het volgende:
Nog niemand vastgevroren?
Mag ook wel met z'n CVquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje een arrogant figuur, niet?
Catequote:Op woensdag 24 januari 2007 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zij hoort bij mijn top 3.
De anderen zijn Cate Blanchet en Julianne Moore.
Neh, arrogantie is vrijwle nooit terecht. Dan noemen we het zelfverzekerdheidquote:
ach, ik vind t wel passen bij mquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, arrogantie is vrijwle nooit terecht. Dan noemen we het zelfverzekerdheid
Nee nee nee! Het is vast een nietsbetekenend vriendschaps-SMSje! (omdat ik enorm op hem aan het vitten ben)quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
Oh dear...
Ja... vast...quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee! Het is vast een nietsbetekenend vriendschaps-SMSje! (omdat ik enorm op hem aan het vitten ben)
Hij heeft een vriend!quote:
.........quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef wonderer het volgende:
Jij bent gewoon onweerstaanbaar, homo of hetero, bezet of single... niemand kan jouw charmes weerstaan.
Er is trouwens nieuw licht op de kabouter-zaak geworpen: 1 van de D's heeft half/half bekend net op MSN!quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is trouwens nieuw licht op de kabouter-zaak geworpen: 1 van de D's heeft half/half bekend net op MSN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |