Ik denk dat het anders zit: dat geheugen is om de plek van je handdoeken te onthouden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:19 schreef Ericr het volgende:
Is dat compact flash of SD kaartjes?
Dat was geen fout, maar een publicatie stunt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef wimmel_1 het volgende:
zal wel een foutieve copy/paste actie zijn geweest van de sitebouwer, beetje zelfde als wat Otto had met z'n TV's voor ¤99,-
haha ik heb al maanden een handoekenrekje met ruim 20 gigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:14 schreef Faithz het volgende:
Pfff zit ik dan met mijn kastje met 32mb![]()
OMG die heb ik nog getestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:43 schreef RipCore het volgende:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/OFF05.HTM
Hey check deze hippe mp3speler van ze! Ik mis alleen wat info........![]()
![]()
Slimme verkooptruc. Ze verplichten je gewoon een badkamermeubel te kopen als je een MP3-speler wilquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:43 schreef RipCore het volgende:
![]()
ja ik zie nergens staat met extra washandjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:43 schreef RipCore het volgende:
![]()
Ben jij die slimbo geweest dan die de antishockfunctie zo goed vond dat ze 'm hebben opgenomen in de reclame...?quote:
Ik heb dat ding 3 jaar geleden getest voor een andere organisatiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:57 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ben jij die slimbo geweest dan die de antishockfunctie zo goed vond dat ze 'm hebben opgenomen in de reclame...?![]()
![]()
![]()
![]()
Te slecht?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 3 jaar geleden getest voor een andere organisatie. Ik heb het menu nog vertaald, maar uiteindelijk hebben we 'm niet op de markt gebracht.
Nee hij was best goed eigenlijk. Maar ik denk dat dit soort dingen inderdaad bij de aldi thuis horen.quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:20 schreef Lucille het volgende:
Kut, ik kom er net achter dat mijn tandpasta geen Bluetooth heeft. Dus heb ik denk ik niets aan dat meubel.
Hoe kom jij aan die avaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef Viaviqra het volgende:
En dat allemaal in één voor maar ¤39.99![]()
Yups... en je radio heeft ook 4 wielen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dat raar dan? Ik heb bv ook een auto met een usb poort.
Mijn nachtkastje draait live actionradio via WiFi bij mijquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:43 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Yups... en je radio heeft ook 4 wielen.
OMG!!! Het blijft mooier worden. Ik ga binnenkort ff naar de Aldi - die kastjes lijken me vet!quote:Op zondag 21 januari 2007 00:53 schreef Misanthropist het volgende:
deze is nog mooier: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/P_OFF04.HTM
deze is namelijk inclusief USB-kabel, hoofdtelefoon, oplader, armband en tasje
Dan wil ik 'm wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:53 schreef Misanthropist het volgende:
deze is nog mooier: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_04/P_OFF04.HTM
deze is namelijk inclusief USB-kabel, hoofdtelefoon, oplader, armband en tasje
dan heb je er kennelijk nog nooit een pc gekocht..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:46 schreef Intrepidity het volgende:
Hoeveel flash je er ook inpropt, het blijft rotzooi van de aldi
Mijn vriendin heeft er zo een. Erg leuk ding, PC voor die prijs en de mogelijkheden die ie heeft. Sweet.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
dan heb je er kennelijk nog nooit een pc gekocht..
alle pc's die ik heb gezien van aldi (medion) werken minimaal 4 jaar perfect
Dan hebben jullie me overtuigd. Ik ga dat badkamermeubel halen want ik ben heel vaak mijn handdoeken kwijt. En dan upgrade ik 'm later wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:57 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er zo een. Erg leuk ding, PC voor die prijs en de mogelijkheden die ie heeft. Sweet.
Ik hebhad de medion uit 2001:quote:Op zondag 21 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
Ik heb ereenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
als je je handdoeken comprimeert, kunnen er veel meer inquote:Op zondag 21 januari 2007 16:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou het niet kopen. Dit is maar matig hoor.
1GB, dat zijn net 8 handdoeken. 12 als je ze comprimeert met zo'n vacuumzak
Wees blij, mijn tandenborstel heeft Yellowtooth. Wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:20 schreef Lucille het volgende:
Kut, ik kom er net achter dat mijn tandpasta geen Bluetooth heeft. Dus heb ik denk ik niets aan dat meubel.
doh lol!quote:Op zondag 21 januari 2007 17:10 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Wees blij, mijn tandenborstel heeft Yellowtooth. Wordt je ook niet vrolijk van.![]()
Dr zit iets nieuws in, draadloze stroom.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:34 schreef grizegrijn het volgende:
Ik ga ook eens bellen, nergens staat wat voor bastterijen er in moeten en of hij in het stopcontact kan.
Aha. Maar dan nog, hoeveel stroom verbruikt hij ongeveer? Ik hoef geen badkamermeubel te hebben die milieu onvriendelijk is.quote:Op zondag 21 januari 2007 17:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dr zit iets nieuws in, draadloze stroom.
Hoef je alleen maar in de búúrt van je stopcontact te poetsen
quote:Op maandag 22 januari 2007 05:31 schreef Jegorex het volgende:
Zit er ook een camera functie op?
Ik denk dat ik er een aan mijn buurmeisje geef
Omdat het al weggehaald is waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:10 schreef grizegrijn het volgende:
Ik heb net gebeld, maar ze snapten geen reet ervan
Ja ik zag het net ook... vannacht stond het er nog wel op.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat het al weggehaald is waarschijnlijk..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |