Ja maar echt heel de groep zit al op haar als Mol... dat zouden de makers nooit toelaten...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef roelofjan het volgende:
Hm. Nadja begint nu toch wel erg verdacht te worden.
Erg verdacht jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef evert het volgende:
tegen renate: dapper gewerkt... en niet dapper geboden wat hij wel tegen de rest heeft gezegd...
steelt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Nadja steelt jokers... ze is me echt te opvallend bezig hoor... als die De Mol is dan is dit de laatste serie
Oh dat dacht ik... maar ze keek alleen maarquote:
nou, de veiling was wel heel heftig, nog nooit is zoveel geld verspeeld ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef BVO het volgende:
Geen bijzondere opdrachten dus vandaag.
vrijstelling en voorfilmpje olifanten is ook nog niet geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
Nadja gaat eruit, denk ik.
Dat kan niet, ze heeft een vrijstelling.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
Nadja gaat eruit, denk ik.
Die heeft als enige geen 1x geboden, dus nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Dan is het Dick
Die heeft heel veel staan bieden stiekem
zoals al werd opgemerkt kan dat ook gelogen zijn natuurlijk... hij klonk heel stellig maar ik denk wel dat ie kan liegen dat het gedrukt staatquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft als enige geen 1x geboden, dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |