Ja dat kloptquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef jorryt het volgende:
Ik heb ooit in de allereerste iRose met scriptkiddy gepartied, toen was je bourg, klopt dat?
Geel vanaf 139.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:19 schreef evdl het volgende:
[..]
Ja dat klopt
@dafang: holy shit dat is wel zieke exp, welke kleur is ie voor jou op welk lvl? anders moet ik ook maar eens gaan hunten o_o
Met een beetje overkill (triple shot ofzo) kan er misschien nog wel 50k bovenop komen![]()
Class kiezen waarvan je denkt dat je de grootste lol mee kunt hebben, en lees eens een guide of 2 (www.roseguru.com) voordat je al gruwelijk de mist in bent gegaan rond lvl 30, das namelijk zondequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb nog nooit ROSE gespeeld en ga nu op deze server vanavond eens wat proberen
Heeft iemand tips etc. ?
Als je problemen hebt lees ff mn post een paar naarboven, op die manier heb ik het direct aan de praat gekregen op mn laptop vorige week.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef kijhart het volgende:
bijna klaar met installen
edit: tering wat is dat veel van dat chinese gebrabbel.
Update: aja nu heb ik wat engels staan
Dan is je account nog niet geactiveerd, maar de installatie is goed gegaanquote:Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef kijhart het volgende:
Kan niet inloggen staat dat ik het later weer moet proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |