abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45692967
Wat is de hitrate op je hawk knuckle?
pi_45694666
hoi mense :p sommige kennen mij mischien al uit rose andere miss niet iig ik ben Scriptkiddy, 15x cleric, en wegens teveel tijd ga ik ook maar eens de rose topics op fok volgen
Scriptkiddy - 15x - cleric - Genesis
Script - 13x - scout - RuffRyders
pi_45705120
Ik heb ooit in de allereerste iRose met scriptkiddy gepartied, toen was je bourg, klopt dat?
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_45713069
Oh fucking sweet Behemoth King solo'en...duurde maar een half uur ofzo. Heerlijke drop ook

Not
pi_45714684
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:31 schreef jorryt het volgende:
Ik heb ooit in de allereerste iRose met scriptkiddy gepartied, toen was je bourg, klopt dat?
Ja dat klopt

@dafang: holy shit dat is wel zieke exp, welke kleur is ie voor jou op welk lvl? anders moet ik ook maar eens gaan hunten o_o
Met een beetje overkill (triple shot ofzo) kan er misschien nog wel 50k bovenop komen

[ Bericht 14% gewijzigd door evdl op 27-01-2007 00:26:09 ]
~~
pi_45714966
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 00:19 schreef evdl het volgende:

[..]

Ja dat klopt

@dafang: holy shit dat is wel zieke exp, welke kleur is ie voor jou op welk lvl? anders moet ik ook maar eens gaan hunten o_o
Met een beetje overkill (triple shot ofzo) kan er misschien nog wel 50k bovenop komen
Geel vanaf 139.
Hij heeft vooral HEEL VEEL hp, en dat ie je debuffed (als in GMGoblin) is het meest irritante. Anders kon ik m wel tanken met om de 30 sec heal ofzo, en zou ik er véél korter over doen.

Het is voor mij in ieder geval sneller om (groene) DK's te jagen, die geven 150k per stuk en daar kan ik er 10 van doen in de tijd dat ik BK deed.
pi_45720374
erik vdl wij pakke ze samen wel weer vanaf maandag xD, en ja ik ben idd die bourgh
pi_45730315
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:29:37 ]
pi_45735727
Ik heb nog nooit ROSE gespeeld en ga nu op deze server vanavond eens wat proberen
Heeft iemand tips etc. ?
pi_45737863
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Amadeo het volgende:
Ik heb nog nooit ROSE gespeeld en ga nu op deze server vanavond eens wat proberen
Heeft iemand tips etc. ?
Class kiezen waarvan je denkt dat je de grootste lol mee kunt hebben, en lees eens een guide of 2 (www.roseguru.com) voordat je al gruwelijk de mist in bent gegaan rond lvl 30, das namelijk zonde
pi_45737878
Ik heb wat guides gelezen en ik ga Hawker pakken Dual Wield

Heb nu wel erg veel zin om te spelen, maar alleen gaat die patcher zooooo traag, en die Manual Patch link werkt niet

Is het trouwens ook slim om misschien eerst een Artisan te maken, zodat je geld kan verdienen waarmee je je main char kan funderen en zodat je altijd als je iets nodig hebt even kan craften, of zou ik gewoon meteen met Hawker beginnen?

Want in Lineage2 had ook iedereen een Artisan Dwarve om geld te verdienen en dan een main char..

[ Bericht 95% gewijzigd door Amadeo op 27-01-2007 22:11:57 (a) ]
pi_45739057
Al je crafts aan het begin zijn waardeloos, omdat er al flink veel high lvl artisans zijn, dus dat schiet niet echt op. Ik zou gewoon meteen Hawker gaan. En Katars ipv Dual wield want één van de belangrijkste skills (Double Slash) is nog bugged.
pi_45739670
Maar ik wil Dual-Wield

Kan je dan later veranderen naar Dual-Wield als je nu Katars pakt ?

EDIT: De patcher stopt nu telkens na zo'n 1-2% te hebben gedaan, dit gaat dus enorm traag en is enorm irritant, heeft misschien iemand een alternatieve link naar de laatste patch?
pi_45743549
Voor katars en Dual-wield heb je dezelfde stat nodig: Dex.
Katars zijn sneller, Duals zijn sterker.
Voor duals heb je meer strenght nodig voor volle damage.
Maar het probleem is: een van de belangrijkste attackskills (double attack en later triple attack) is niet sterk met Dual wields...
Verder zijn katars sneller en werkt double attack hier wel mee.
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_45744848
en met dual build heb je meer str nodig, scheelt in hp / def... maar je zult nooit zoveel str als een soldier hebben ... dus heb je nog steeds geen super def
en met meer points in str... heb je minder dex, dus minder dodge dan een katar user, terwijl dex/dodge eigenlijk is waar hawker om draait
pi_45745355
Amadeo:
Doe het Manual gedeelte n in deze post
Download de .lua waar hier over gepraat wordt in de eerste post.
Daarna zou ie zich goed moeten kunnen patchen.
pi_45757837
Net geregistreerd hier op FOK, ik speelde sinds kort weer narose, maar dat is verlopen nu en ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer na die.. 2(? Ik speel vanaf irose open beta) jaar. Welke rose versie word hier gespeeld? Waarschijnlijk ruff-rose?
pi_45758167
Moet je nou betalen voor dit spel?
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_45760110
@SanderX, ja wij spelen ruff-rose.

@Kijhart, Ruff-rose is gratis, andere versies van rose niet.
I'm a believer, I just need a cause
pi_45766646
bijna klaar met installen

edit: tering wat is dat veel van dat chinese gebrabbel.
Update: aja nu heb ik wat engels staan

[ Bericht 38% gewijzigd door kijhart op 28-01-2007 19:26:03 ]
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_45767170
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef kijhart het volgende:
bijna klaar met installen

edit: tering wat is dat veel van dat chinese gebrabbel.
Update: aja nu heb ik wat engels staan
Als je problemen hebt lees ff mn post een paar naarboven, op die manier heb ik het direct aan de praat gekregen op mn laptop vorige week.
pi_45767988
Kan niet inloggen staat dat ik het later weer moet proberen.
pi_45770149
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef kijhart het volgende:
Kan niet inloggen staat dat ik het later weer moet proberen.
Dan is je account nog niet geactiveerd, maar de installatie is goed gegaan

Hou dit topic in de gaten. Als er na de (nu nog) laatste post weer staat dat er accounts zijn geactiveerd kan je erin
pi_45782412
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 69% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:29:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')