linkse mensen zijn bang voor moslims en negers
als je de grofste dingen zegt over Hindoes, Chinezen en Japanners hoor je de linkse meute niks zeggen, sterker nog, de enigste racistische uitingen die ik linkse mensen hoor zeggen zijn over Hindoes, Chinezen en Japanners, je ziet dat links ook nooit iets doet voor de Hindoe, Chinese en Japanse gemeenschap in Nederland, zelfs als ze het slachtoffer zijn van racisme, waarom ? omdat die mensen niet terugslaan, moslims en negers wel en daar is links bang voor.
ik neem linkse mensen dus ook ook niet meer serieus als ze beweren anti-racistisch te zijn terwijl ik ze daarvoor weer racistische uitingen heb horen zeggen over de Chinezen, Japanners en de Hindoes en vijf minuten later beweren dat ze zo tolerant en sociaal zijn en dat iedereen dat moet zijn naar negers en moslims en alle buitenlanders, angst, pure angst, ze zijn zo enorm bang dat een neger of een moslim hun een klap geven, te triest voor woorden gewoon.
mensen die niet bang zijn haten ze en proberen ze hun angsten op die mensen te leggen.