hij neukt het er als ware uit .....op zijn dooie gemakje ...met zijn niet onder de douche verspilde kwakje ...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub is er heel goed in geslaagd om het bloed onder wat nagels vandaan te halen...en dat zonder veel moeite...gewoon door zijn constateringen uit te spreken![]()
Een soort aikido maar dan psychisch...ofzo![]()
Ik denk het wel. Zeker omdat ze al beide een officiële waarschuwing hebben, wegen agressief gedrag tegen elkaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:37 schreef kleinzusje het volgende:
maar stel dat NL Huub had geslagen en Huub sloeg terug, moeten ze er dan niet alle 2 uit ?
Nee, NL was dan degene die het geweld "geinitiëerd" heeft (dus gestart) lijkt me dat Huub dan uit zelfverdediging had gehandeld, of actie op reactiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:37 schreef kleinzusje het volgende:
maar stel dat NL Huub had geslagen en Huub sloeg terug, moeten ze er dan niet alle 2 uit ?
Hmm...ik vind dat Natasia ook een absoluut slecht voorbeeld voor de kids is...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
echt een voorbeeld voor zijn zoontje![]()
![]()
Dat zou lekker voor Bart zijn geweest, twee vliegen in één (uhh twee) klap terwijl hij sliepquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:37 schreef kleinzusje het volgende:
Denk niet dat dat zal gebeuren, want dan stapt NL er waarschijnlijk uit. En laten we eerlijk zijn...de NL-vs-Huub actie is een goudmijn voor DGK wat ze heus niet kwijt willen, want ze kunnen natuurlijk niet 6 maanden op Queen Natasia teren qua verhaal lijn (hoewel...)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
Ik hoop echt dat nel een sanctie krijgt voor dat dreigen met geweld, onacceptabel gedrag!!
Nee alleen degene die slaat volgens mij maar het zou niet ideaal zijn want ze zouden er op deze manier een nwe voor in de plaats krijgenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:37 schreef kleinzusje het volgende:
denk toch beide, Huub heeft immers ook al een officiele waarschuwing op zak.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, NL was dan degene die het geweld "geinitiëerd" heeft (dus gestart) lijkt me dat Huub dan uit zelfverdediging had gehandeld, of actie op reactie
Nee, dan komen er 2 nieuwequote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zou lekker voor Bart zijn geweest, twee vliegen in één (uhh twee) klap terwijl hij sliep![]()
Juist. Huub was aan het provoceren, maar niet over de rand, en pas nadat NL was begonnen met wat zeik-opmerkingen. Het was NL die zijn frustraties niet meer de baas kon over wéér een "Huub-avond". Nog niet zo lang geleden leek het allemaal zo mooi voor NL: Huub was bijna weggepest en NL had iedereen in de pocket. En nu wordt hij gewoon gepiepeld door dat rotjong.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:31 schreef Missy_1974 het volgende:
de dames hebben toch ook duidelijk gezien dat NL huub wilde aanvliegen terwijl die gewoon op bed lag, en de teksten hebben ze ook gehoord anders hadden ze wel anders tegen hem gepraat, enige wat ze zeiden was kappen nou.
Aan de ene kant geef ik je gelijk (mits tijdelijk verbod) maar aan de andere kant levert dit geweldige tv op...alhoewel een van de 2 (w.s. NL) te ver gaat en moet vertrekken wat killing kan zijn voor het programmaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zal gebeuren, want dan stapt NL er waarschijnlijk uit. En laten we eerlijk zijn...de NL-vs-Huub actie is een goudmijn voor DGK wat ze heus niet kwijt willen, want ze kunnen natuurlijk niet 6 maanden op Queen Natasia teren qua verhaal lijn (hoewel...)
De beste straf op dit moment is gewoon een alcohol-verbod voor NL en Huub (en -niet- voor de andere bewoners)...
Nou..... als ik zijn ex was zou ik hopen dat ie zo lang mogelijk weg bleef..... anders heb je die zeikerd alweer iedere zaterdag aan de keukentafel zitten als ie de kid komt halen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
Als ik de ex van NL was ( god bewaar me) dan zou ik hem vertellen er uit te gaan
dat denk ik nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:30 schreef Borga het volgende:
Ik ben benieuwd of SatanaHel morgen nog weet dat hij door zijn knie is gegaan. Volgens mij feekte hij dat.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Best hilarisch eigenlijk om aan de ene kant met een gemaakt lief stemmetje verhaaltjes voor de kids op te lezen en op een ander moment iemand te vertellen:"Geloof me, ik maak het leven tot een HEL voor Sylvia, geloof me EEN HEL GELOOF ME!!!!"
![]()
Ik denk toch dat Huub dan in het gelijk wordt gesteld (immers, in dit scenario zou NL Huub hebben kunnen slaan als Natasia er niet tussenkwam)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:42 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
denk toch beide, Huub heeft immers ook al een officiele waarschuwing op zak.
Natasia is het voorbeeld van een hele slechte moeder vind ik, ik heb het nog niet een keer gezien dat ze haar kinderen mistte. Ze zit alleen voor haarzelf in dat huis. Toen die 2 kinderen zo huilden bij het afscheid vorig bezoek dacht ik wat een moeder ben je dat je zo je kinderen kan laten gaan en dat maanden lang...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hmm...ik vind dat Natasia ook een absoluut slecht voorbeeld voor de kids is...
Best hilarisch eigenlijk om aan de ene kant met een gemaakt lief stemmetje verhaaltjes voor de kids op te lezen en op een ander moment iemand te vertellen:"Geloof me, ik maak het leven tot een HEL voor Sylvia, geloof me EEN HEL GELOOF ME!!!!"
![]()
Vals alarm, er gaat niets gebeurenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
oooooh jeeeeee Nathanael is weer wakker
Eensquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:45 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben echt geen Huub fan met zn poster boven mn bed. Maar na 27 dagen getreiter van alle bewoners ( behalve Syl) speelt hij het spel eerlijk en slim. Hij zuigt NL precies op de zwakke plek. Laag maar slim. Dat is toch het spel ? NL is er ingetrapt en is dus zwakker.
Je krijgt dan hetzelfde als de vorige keer, denk ik. Vorige keer was NL er duidelijk op uit om Huub te laten flippen, nu was het andersom. Als je dat doorberedeneerd zou de redactie nu kunnen zeggen, beide hebben even veel schuld aan de ontstane situatie, dus beide eruit.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Huub dan in het gelijk wordt gesteld (immers, in dit scenario zou NL Huub hebben kunnen slaan als Natasia er niet tussenkwam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |