quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is duidelijk dat Nathanael totaal geen respons heeft gekregen van de redactie
Het irriteerd hem heel erg dat het niet zo makkelijk gaat allemaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:11 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft Sylvia nou weer gedaanIk dacht dat ze juist 'n vrij redelijk gesprek hadden gehad vanvaond waarin sylvia uitlegde waarom zij Huub wel mag. Dat is ieders goed recht, dat die eikel dat niet kan accepteren zegt meer over hem dan over Sylvia.
geloof me die weet in deze toestand echt niet waar de grens ligtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef Missy_1974 het volgende:
natas denkt dat huub de eerste zal zijn die slaat als je hem pushed, maar weet zeker dat huub dat niet zal doen, die blijft langer rustig, en weet waar de grens zit
Het zou me niet verbazen als er een geheel alcoholverbod komt voor onbepaalde tijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Was een kort gesprekje, denk dat F of S geirriteerd heeft gereageerd dat ze moeten stoppen met drank omdat ze keer op keer bewijzen dat het daarmee fout gaat
... en danst met alle vrouwenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maak je zinnen dan ook af klootviool...
Satanael:" Het was gezellig en komt hij eraan en......."
Ja, en wat?????
Huub had een hoer. NL heeft last van z'n ballen en zat huub daar mij te klieren. Opmerkingen als dat kan ik beter enzo. Vervolgens maakte huub wat melige opmerkingkjes terug vooral eigenlijk omdat Natasia steeds riep hou je stil enzo. En die opmerkingen pikt NL niet en die vloog uit, Natasia hield hem tegen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:07 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet hoe zo'n situatie kan ontstaan echt, ik neem aan dat een van de twee niet zomaar raar is gaan doen, en ze zijn allebei volwassen. Wie is er écht begonnen en hoe dan?
Zat Nathanael vanavond ook kutopmerkingen te maken naar Huub of riep Huub zomaar uit 't niets allerlei beledigingen naar Nathanael?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als er een geheel alcoholverbod komt voor onbepaalde tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |