ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en jij hebt uberhaubt smaak? je woont in drenthe hoertje.
Als je hem uitspeelt kun je hem niet opslaan.. dus je kan hem gerust uitspelen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Lexie het volgende:
Bijna klaar met Zelda, maar ik wil hem niet uitspelen.
Ha-ha? Allemaal even lachen jongens, hij maakt weer zooo'n grappige opmerking.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en jij hebt uberhaubt smaak? je woont in drenthe hoertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij blijft gewoon door spinnen tot ik uit dat ronde platform ben :S egt lastig... vandaag weer 5 x gespeeld en niet doorheen... nu weet ik zowiezo dat ik wordl 9 en 10 niet meer kan unlocken :Squote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Is dat dat beest wat rondjes gaat draaien op dat platform?
Die is inderdaad vrij lastig.
Op het moment dat hij rondjes begint te draaien moet je naar het midden van het platform rollen. Als hij stopt met draaien komt hij juist naar het midden toe en moet jij er dus voor zorgen dat je met je aap naar de zijkant van het platform rolt. Op het moment dat hij helemaal stil staat moet je snel (binnen een paar seconden) tegen zijn buik aanspringen, wat ervoor zorgt dat hij weer begint met draaien. Dit moet je volgens mij 3x doen om hem te verslaan
Thanks die zocht ik!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:33 schreef Jonnyboy het volgende:
[..]
Als je virtual console games bedoelt, kijk dan ophttp://www.meanmachinesmag.co.uk/wii/available_now.php
Bij de mijne is iig ook een wonder gebeurd, na enkele dagen van de stroom te hebben af te staan en ik op het punt stond hem definitief te laten RMA'en begon de laser van de drive ineens weer te werken.. wtf. Ik heb er inmiddels al weer 2 dagen op gespeeld en alles doet het weer super zonder enige problemen of enigzins rare geluiden. Nadat hij dus een paar dagen absoluut geen discs meer kon lezen doet hij het nu weer wel. Hopelijk voor altijd nu dus, fingers crossedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef Neverstop het volgende:
O er komen dus van mij in ieder geval geen foto's van Nintendo in Nieuwegein.
Mag iemand anders z'n Wii voor slopen.
En ik ben _GdR_'s plaatjes kwijt.
Nogmaals nieuwe code: 4378 2330 6883 8474
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Wereldwijde release op 25 mei
Wat let je?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom is er geen topic over wii play?
Hebben we net vanmiddag gekocht
Je hebt geheugen kaart nodig. En mario sunshine is kut.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:44 schreef Konijnenjager het volgende:
Konijnenjagers wekelijkse n00bvraag
Heb je nu nog memorycard nodig om Cube games te spelen op je WIi? Of kan ik instant klassiekers als Super Mario Sunshine gewoon lekker opslaan op mn wii flash ding?
Hebben ze bij Nintendo Benelux geen vacatures?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:42 schreef Neverstop het volgende:
Ok jongens, ik heb m'n 1337 h4ackz0r 5k1llzzz aan de gang gezet en heb even een momentje met m'n Wii zitten klooien.
Resultaat: ik heb een 100% (hoop ik nu toch wel) werkende Wii
:D:D!!!
Ik heb ergens een SD kaartje vandaan getoverd (camera van vriendin). Heb m'n hele Wii alles en alles in originele staat gezet, shit gebackuped en vervolgens alles verwijderd.
Wii gaat uit, Wii gaat aan, tijd instellen etc etc. Savegames terug.
En toen de grote test:
Ik voeg mezelf toe aan het adresboek en... 1 minuut later zit er een confirm mailtje in m'n mailbox.
Wat blijkt alleen, het komt van een ander emailadres dan m'n vorige Wii.
Ik even in m'n adresboek gekeken heb ik ineens een ander Wii nummer!
Door het leeggooien van het geheugen en het resetten van de console is er dus "ineens" een helemaal nieuwe Wii code tevoorschijn gekomen.
Anyway, ik ben blij en update allemaal jullie consoles:
Neverstop: 4378 2330 6883 8474
Niet fokken met Paulquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Hebben ze bij Nintendo Benelux geen vacatures?Paul functioneert niet meer zo goed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |