hij had zich beter op kunnen geven voor beauty en de nerdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:26 schreef demins het volgende:
[..]
Als Huub het weer eens niet gedaan had... ?![]()
Ze zal dat masker niet voor niks dragen...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef KonnieKipke het volgende:
zo mooi is die Gaby niet.. Blegh..
OK, wordt geen oorlog dus maar een hoerenfeestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:29 schreef bosb het volgende:
Ze mag blijven slapen..... En nataaasia vind het goed als ze bij haar in bed blijft slapen...
waar is deze merchandise te koop?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Als nu huub Gaby pakt op de pooltafel terwijl Nena gebeft word door Gaby en ondertussen de pik van Bart samen met Natasia zuigt..terwijl natasia in d'r ster gepakt word door NL en gefist in d'r doos door Sylvia die weer gevingerd word door huub..dan is het pas een feest.
Zo'n beauty vind ik hem niet...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij had zich beter op kunnen geven voor beauty en de nerd![]()
duidelijk ! jij eet teveel ijs...das niet goed voor je hersenenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Als nu huub Gaby pakt op de pooltafel terwijl Nena gebeft word door Gaby en ondertussen de pik van Bart samen met Natasia zuigt..terwijl natasia in d'r ster gepakt word door NL en gefist in d'r doos door Sylvia die weer gevingerd word door huub..dan is het pas een feest.
Volgens mij zag ik hem een knoopje leggen in een condoomquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:30 schreef worker het volgende:
zeg heeft die Huub gewoon voor de camera's liggen krikken of is er flink drooggeneukt?
Nou..misschien krijg ik nog gelijk..de drank blijft komen..en Gaby blijft slapen..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
duidelijk ! jij eet teveel ijs...das niet goed voor je hersenen![]()
Maar heeftwel gelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub doet nu wel heeeel erg denigrerend.
Wel een topopmerking inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:33 schreef worker het volgende:
meesterlijk: Huub zegt: "één ding wilde ik zeker niet toen ik het huis inging, en dat was stiekem in een hoekje van de douche staan sjorren. Dat is een miljonair onwaardig"![]()
![]()
Heel bewust richting bart pratend...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:33 schreef worker het volgende:
meesterlijk: Huub zegt: "één ding wilde ik zeker niet toen ik het huis inging, en dat was stiekem in een hoekje van de douche staan sjorren. Dat is een miljonair onwaardig"![]()
![]()
nummertje trekken.. Stijn roept nu alvast dat hij als eerste aan de beurt is..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Telefoon voor Gaby.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:30 schreef worker het volgende:
zeg heeft die Huub gewoon voor de camera's liggen krikken
misschien willen die ook nog wel even ?quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien willen die ook nog wel even ?![]()
Dat is standaard, alle gesprekken via de redactie worden afgeschermdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:40 schreef petraa het volgende:
shit gaby aan telefoon met redactie en geen geluid erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |