Jammer voor jou danquote:Spoorloos, is een beetje uitgekauwd
Ieder z'n mening toch, maare ik kijk wel hoor, echt wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan[afbeelding] Spoorloos heeft meer dan 2 miljoen kijkers, dus uitgekauwd, hoe kom je daarbij
Paar maanden geleden was ie er ook al, toen er sprake van was dat ie de TV-show weer zou gaan doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:04 schreef SunChaser het volgende:
Hoezo alweer, wanneer was ie er ook dan?
Hij viel mij ook meequote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:26 schreef Roi het volgende:
Ivo deed het goed.
Misschien is vanavond dan juist precies de goede avond om te kijken, met Gonny.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ken ze geen van drieëen !
Dus sla vanavond maar eens over om te kijken.
Hey Wickedquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Die Conny was toch die vrouw die de namen vergat enzo.
Ik doe nooit naar. Hoewel je dat natuurlijk wel verdientquote:Op maandag 29 januari 2007 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Hey Wicked![]()
Jij hier![]()
edit: O nee, Charmed_Angel deed zo naar tegen me.![]()
Die Conny was toch die vrouw die de namen vergat enzo.
Halina is ook geweldig. Maar dat mag je niet van jezelf zeggen in NL.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef SunChaser het volgende:
Alweer die Halina, die zichzelf zo geweldig vindt
Ach, het is toch wel geinig/ onderhoudend.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:05 schreef Aoristus het volgende:
tjemig, Gonnymoney.. Die had haar kaarten toch allang uitgespeeld
Ik las de komende carnavalsshit, ik dacht al dat is geen P&W taal, ff opnieuw lezenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Gonny van Oudenallen verlaat vandaag de landelijke politiek. We praten met haar over haar vertrek uit Den Haag en haar komende carnavalshit.
Inderdaad, ze is geweldig! En wat ziet ze er mooi uit met donker haar!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Halina is ook geweldig. Maar dat mag je niet van jezelf zeggen in NL.![]()
Wickypedia.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Gonny heeft Wikipedia ontdekt.
quote:
Mwoa, ik ken haar wel als een grappig persoon, maar vergeet niet dat ze wel vaker de kluit heeft belazerd met haar chaotisch toneelstukjesquote:Op maandag 29 januari 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, het is toch wel geinig/ onderhoudend.
Mijn stemming is ook omgeslagen inmiddels, het gaat alleen maar om de persoon, ik weet nog steeds niet wat ze inhoudelijk bereikt heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mwoa, ik ken haar wel als een grappig persoon, maar vergeet niet dat ze wel vaker de kluit heeft belazerd met een chaotisch toneelstukje
Ik vind dat ze er charmant uitziet. Maar ze blijft natuurlijk een ouwe fraudeur.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
rood en blauw vloekt, godverdomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |