Kees rules.quote:
Ik vond 't überhaupt al bijzonder 'm weer eens gewoon als Kees Prins te zien/horen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:53 schreef Aoristus het volgende:
Het is wel een beetje vreemd, Kees Prins in een nieuw leven. Waarschijnlijk zal hij nog een hele tijd moeten vertellen waarom er geen Jiskefet meer is
Golfer kent m nog wel van www.plasproblemen.nlquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef Suko het volgende:
Hij heeft zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel commercials ingesproken, niet te geloven!
Hmja, misschien had hij het bij wijze van reklame jingle moeten introduceren ofzo. Dit groepje past niet echt bij elkaar, de Munk is er een van vervelende Amsterdamse Blöf achtige teksten en zingt kopieën van andere hollandse liedjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond 't überhaupt al bijzonder 'm weer eens gewoon als Kees Prins te zien/horen.
Saai hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Morgen alweer een sportonderwerp dus, met de coach van de hockeymeisjes.
Inderdaad dat moeten ze aan anderen overlaten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:17 schreef SunChaser het volgende:
P&W hebben niks met sport en dat merk je dan ook.
Nee, alsof ze Jaap Stobbe een masterclass acteren zouden laten geven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
Alsof ze aan Paul McCartney vragen : 'U heeft vroeger ook in een bandje gespeeld ?'
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, alsof ze Jaap Stobbe een masterclass acteren zouden laten geven.
zo'n honingzoete tong zou je wel in bed willen he, viespeukquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:14 schreef golfer het volgende:
Allez, Kathleen, praat ge in bed net zo lekker Vlaams tegen mij?
Toe nou?![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
zo'n honingzoete tong zou je wel in bed willen he, viespeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |