woensdag misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef teamlead het volgende:
omdat het nieuwe salaris pas maandag binnenkomt
¤10,- per uur. Valt nog meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
omdat ik dood ga als ik meer dan 5 biertjes in een uur drink![]()
doodgaan als in RIP aan de nabestaandenquote:
goede plek uitgekozenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Heb er 25 jaar doorgebracht.
Wil nu wel eens andere mensen leren kennen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef tong80 het volgende:
Heb er 25 jaar doorgebracht.
Wil nu wel eens andere mensen leren kennen.
Peer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:09 schreef Biogarde het volgende:
Omdat appel.
Iets met carnaval?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:10 schreef fratsman het volgende:
Omdat ik morgenochtend weer moet werken.
Morgen vanaf 20.11 het dak eraf!
Gewoon meenemenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef Tezz het volgende:
omdat mijn dochtertje van vier nog net iets te jong is om alleen thuis te blijven.
Anders had ik er zekers gezeten.
Ik woon wel in DE plaats met de meeste kroegen per hoofd van de bevolking!quote:
Ach anders lig je toch maar tot in de middag in je bed.quote:
En daar is wat mis mee want?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach anders lig je toch maar tot in de middag in je bed.
Hé Hitlerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En daar is wat mis mee want?
vast niet.. op die leeftijd luisteren ze nogquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik woon wel in DE plaats met de meeste kroegen per hoofd van de bevolking!Dus eigenlijk, wel goed plan! Zal ze boos worden als ik haar nu uit bed haal, aankleed en meeneem?
Slapend meenemen. Ik lag als kind ook vaak te slapen in de garderobe.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik woon wel in DE plaats met de meeste kroegen per hoofd van de bevolking!Dus eigenlijk, wel goed plan! Zal ze boos worden als ik haar nu uit bed haal, aankleed en meeneem?
Tijd voor een feestje dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef gateway het volgende:
1. omdat de koelkast dichterbij is idd
2. het is goedkoper
3. zo kan ik lekker fokken!
4. ik kan naar bed wanneer ik wil
5. hoef geen teringeind te fietsen
6. geen kans op een bekeuring omdat me licht defect is;
7. of fietsen onder invloed
Maak jij jezelf nou serieus wijs dat het leuker is in je eentje achter je pc te zitten dan in een kroeg te zittenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef gateway het volgende:
2. het is goedkoper
Dan ben je maar een luie donder! Af en toe iets nuttigs doen kan ook geen kwaad. Bovendien verdien je niks met slapenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En daar is wat mis mee want?
zolang hij er zelf maar blij mee isquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Maak jij jezelf nou serieus wijs dat het leuker is in je eentje achter je pc te zitten dan in een kroeg te zitten!!!?1
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:39 schreef Hakmet het volgende:
Omdat kroegen stom zijn
Heb je je handjes wel goed gewassen Maikuuul?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ik kom sjus terug van me vriendin.
Jeweet
Immer !quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je je handjes wel goed gewassen Maikuuul?
euhm, nee ? zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Maak jij jezelf nou serieus wijs dat het leuker is in je eentje achter je pc te zitten dan in een kroeg te zitten!!!?1
wat hij zegt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef gateway het volgende:
2. het is goedkoper
Een vrouw die gamed beloof idd niet veel goeds.quote:
Volgende keer de pc maar meenemen naar de kroegquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een vrouw die gamed beloof idd niet veel goeds.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:39 schreef Hakmet het volgende:
Omdat kroegen stom zijn
Laptop, misschien wil iemand wel tegen je gamen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgende keer de pc maar meenemen naar de kroeg![]()
Wat trainen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Omdat ik moet trainen om 11 uur morgen vroeg
Bitburgerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:19 schreef knep het volgende:
Was te lam om m'n luie reet 856m verder te bewegen.
Nu zit ik hier aan de Bitburger.
nope, zal ik doen de volgende keer dat ik in Bitburg benquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef knep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al eens in de brouwerij geweest?
Aanrader!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
nope, zal ik doen de volgende keer dat ik in Bitburg ben
|
Forum Opties | |
---|---|