ja maar die actie heeft nu lang genoeg geduurd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het echt een super actie
Mede dankzij de kaartenactiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:47 schreef F04 het volgende:
Na deze ‘ontlading’ is Huubs plannetje nog niet compleet: “Ik ga je nu even meenemen om de anderen te pesten.” “Ooh, dus ik ben een pion in jouw spel”, merkt Gaby bijdehand op. ”Ja, maar daar mag je niet beledigd om zijn, tenzij je vanavond niet betaald krijgt”, kaatst Huub terug. Huub helpt zijn gezelschapsdame in haar kleren. Stijgt de populariteit onze Miljonair een beetje naar het hoofd?
Bron: www.talpa.tv
Bedoel gewoon algemene zaken die je op de streams hebt gezien waarvan je dus weet dat ze na de aktie plaats vonden. Zodat je weet dat het kaartenmoment al op tv geweest had moeten zijn mocht Talpa het uit willen zendenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Welke zaken? Het is nog niet overduidelijk te merken dat Huub naast zijn schoenen is gaan lopen in de TV uitzendingen
Ik zou zeggen, lees eens terugquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bedoel gewoon algemene zaken die je op de streams hebt gezien waarvan je dus weet dat ze na de aktie plaats vonden. Zodat je weet dat het kaartenmoment al op tv geweest had moeten zijn mocht Talpa het uit willen zenden
ah, okquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
de hele natasiashow is al op tv geweest en dat was allemaal erna.
Ik schakel net in, heb bijgelezen en vind het zo grappigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
ja maar die actie heeft nu lang genoeg geduurd.
nou om eerlijk te zijn zou ik er ook niet tegen aan willen kijken de hele avond. dus wat dat betrefd heeft ze wel gelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: ga je mee naar beneden? Tegen iedereeen...
Wat een jaloers vreselijke kind.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Nathanaels bed: door Huub in de war gebracht om hem te laten denken dat ze daar geneukt hebben
[afbeelding]
Dat wordt straks weer rellen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:53 schreef BONG4002 het volgende:
En nu switcht de regie terug naar DJ NL (na de bedshot van zijn bed)
De nagelstyliste (komt meestal op de woensdag)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Who on earth is Tilly?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer rellen natuurlijk.![]()
Daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
Jammer dat huub dronken is, dan gaat die niet goed met de rellen om.
Ehh....Ik zie Bart hoor?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Huub gaat te keer achter die draaitafel alsof ie in een echte club staat te draaien.
Hè nee toch:?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat wordt straks weer rellen natuurlijk.![]()
Okejquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha ik zit al mn streams te 'verversen' ik dacht dat het heel ver achterliep![]()
M'n beeld is een beetje donker.quote:
ja maar daar heeft ze geen moeite mee. Dat de aandacht op hem is daarintegen...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:54 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
nou om eerlijk te zijn zou ik er ook niet tegen aan willen kijken de hele avond. dus wat dat betrefd heeft ze wel gelijk.
Wat maakt het uit ? ZDBGMW als moeder, das pas ergquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
Ik ben blij dat die gaby mijn dochter niet is pfff je zal je dochter maar zo moeten zien. Daar helpt geen kattenmasker tegen.
oka das ook waar inderdaadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:58 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ja maar daar heeft ze geen moeite mee. Dat de aandacht op hem is daarintegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |