ja was een leuk gesprek ....vooral toen der vriendin zei dat als ze in een bar zit en het over DGK heeft dat wildvreemde mensen haar dan aanspreken en vragen of zij iemand kent in de kooi ...jahaa zegt desiree dan ..sylvia ! godzijdank zeggen ze dan allemaal ...de enigste normale daar nog !!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:36 schreef Lieve het volgende:
Haha, maar natte nel kan zich toch zowiezo helemaal niets voorstellen bij Sylvia?
Leuke vriendin was dat trouwens!
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef partyyboyy het volgende:
Eej bedankt over dat Absint verhaal
SInds 2005 idd weer legaal in Nederland. Weer wat geleerd
Nou zeg, die gast kan niets hebben. Wat is er nou mis met iemand op z'n kop te schijten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:38 schreef avonne het volgende:
Nel zit te zeiken dat Huubs grappen naar zijn (verf in de shampoo doen, --> zeggen, he, en niet doen)
maar vind het blijkbaar niet erg dat hij zelf grapjes maakt zoals "gaan we op zijn kop schijten"
ZUURPRUIMEN zijn het, losers
Ijzersterk is niet het woord.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:43 schreef Lieve het volgende:
Syl is inderdaad een IJZERSTERKE PERSOONLIJKHEID!
Nert als Huub.
Ik denk dat ik maar weer eens op die twee ga stemmen.
Gewoon voor de goeie TV avond van vanavond
Ben ik even blij dat ik internet aan heb gezet?![]()
![]()
Wel om gewoon seks mee te hebben. Hij zei dat ie best seks met Sylvia wilde, maar geen relatie, daar vond hij haar niet knap genoeg voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoorde dat Huub Sylvia seksueel niet aantrekkelijk vindt. Vindt hij dat van Gaby wel dan?
Een sigaretje naderhand en klaar...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef dieenebart het volgende:
Goed zo Huub, ik ben trots op je.
Klaar en dan een sigaretje toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een sigaretje naderhand en klaar...
Is het tot een hoogtepunt gekomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:45 schreef dieenebart het volgende:
Goed zo Huub, ik ben trots op je.
Damn, dat is maf. Je zou toch denken dat het andersom is. Dat iemand knap moet zijn om zomaar even seks mee te hebben.... maar dat de knapheid niet de hoofdzaak is als je een relatie met iemand wilt beginnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wel om gewoon seks mee te hebben. Hij zei dat ie best seks met Sylvia wilde, maar geen relatie, daar vond hij haar niet knap genoeg voor.
Jup, eigen glazen ingooien heet dat...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef pullup het volgende:
Het mooie is dat ze er helemaal niets van kunnen zeggen omdat ze de vorige keer zelf gaby voor Huub hadden geregeld
dat meen je niet !!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia heeft al aan de Absint gedronken
Liefde en lust zijn twee verschillende dingen imo...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dat is maf. Je zou toch denken dat het andersom is. Dat iemand knap moet zijn om zomaar even seks mee te hebben.... maar dat de knapheid niet de hoofdzaak is als je een relatie met iemand wilt beginnen.
De verhalen over Absint zijn zwaar overdreven, uit tests blijkt dat het helemaal niet waar is, en is daarom ook gewoon weer te koop...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:50 schreef snetje het volgende:
[..]
dat meen je niet !!
Absint werd in het begin van de 20e eeuw in diverse Europese landen verboden, wegens de vermeende hallucinogene werking en neurotoxiciteit van het bestanddeel thujon. Aanleiding tot het verbod was onder andere het tragische geval van de Zwitserse alcoholist Jean Lanfray, die na overmatige absintconsumptie zijn gezin uitmoordde
en dat heeft zij gedronkenooooo my god !!!
![]()
Hij leek me nog druk bezig, maar ik wil niet de hele tijd meekijken. Je weet toch...quote:
zullen we eerst ff afwachten wat voor een uitwerking het heeft op natasiaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
De verhalen over Absint zijn zwaar overdreven, uit tests blijkt dat het helemaal niet waar is, en is daarom ook gewoon weer te koop...
Maar goed, elke gast van 18 gaat nu natuurlijk absint drinken... Zo stom zijn ze nu ook weer...
Geloven dat alles waar is wat er beweerd wordt...
Heb voor bnn een keer een halve fles geleegd. Nix hallucinaties, mijn wc-pot praat altijd terugquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:52 schreef Sonique het volgende:
[..]
De verhalen over Absint zijn zwaar overdreven, uit tests blijkt dat het helemaal niet waar is, en is daarom ook gewoon weer te koop...
Maar goed, elke gast van 18 gaat nu natuurlijk absint drinken... Zo stom zijn ze nu ook weer...
Geloven dat alles waar is wat er beweerd wordt...
Ze zijn er nu niet (op FOK! althans) maar houden het vast goed in de gatenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
DGB REDACTIE, die dekbed vat zo vlam!!
Een delerium mag ik hopen....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
zullen we eerst ff afwachten wat voor een uitwerking het heeft op natasia![]()
![]()
DAt zou echt zooo vet zijn!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
DGB REDACTIE, die dekbed vat zo vlam!!
Jaaa. Dat heel de toko afbrand zodat er geen programma meer is om naar te kijken.quote:
Tja...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb voor bnn een keer een halve fles geleegd. Nix hallucinaties, mijn wc-pot praat altijd terug![]()
Tegen wie moet je het langste aankijken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dat is maf. Je zou toch denken dat het andersom is. Dat iemand knap moet zijn om zomaar even seks mee te hebben.... maar dat de knapheid niet de hoofdzaak is als je een relatie met iemand wilt beginnen.
huh?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja...
Ergens in geloven laat mensen gekke dingen doen en zien...
Behoeft geen verdere uitleg lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |