quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:29 schreef J-net het volgende:
Die presentator van Wordt Vervolgd (tekenfilmpjes) grote brede dikke man..........
weet niet eens meer hoe ie heet
Haha. De man die Snor pouplair moest maken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Zie Martin Brozius eens sip kijken
Had hij niet kandidaten voorgezegd/voorgetrokken?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:46 schreef ArtyShock het volgende:
En wat was het ook alweer wat deze man opeens persona non grata maakte?
[afbeelding]
Het engeltje in Herenleedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:42 schreef Stippel het volgende:
[afbeelding]
Een magistrale stralende zon .... Een magistrale stralende zon ...
Even rondgevraagd en gegoogeld en het schijnt dat hij een vriend bij de Holiday show had laten winnen. De NCRV zou hem ontslagen hebben toen ze hier achter kwamen. Volgens Masmeijer zelf zag de nieuwe directie geen plek meer voor hem in het nieuwe bestel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:50 schreef Ole het volgende:
Had hij niet kandidaten voorgezegd/voorgetrokken?
Dat laatste heb ik eik nooit zo begrepenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Even rondgevraagd en gegoogeld en het schijnt dat hij een vriend bij de Holiday show had laten winnen. De NCRV zou hem ontslagen hebben toen ze hier achter kwamen. Volgens Masmeijer zelf zag de nieuwe directie geen plek meer voor hem in het nieuwe bestel.
Toch gek, voor iemand die daarvoor als een quiz-messias onthaald werd.
Ik zie nóg de André van Duijn (hé, een leuke voor dit topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:03 schreef MUUS het volgende:
[afbeelding]
Welkom in de Wondere Wereld van....
Wat zij zegtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef Ole het volgende:
Ga maar door hoor MUUS!
wishfull thinking?quote:
Ik zoek een leuke (oude!) foto van Paula Patricio, maar kan niks vinden. Toen hadden we allemaal van die leuke omroepsters.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Plastic_Power het volgende:
Dodi Apeldoorn; ik kan niet eens een foto van haar vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |