Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell wat ik nou mee maak op de snelweg![]()
Achterop komt een passat met ik gok 160 a 180km/h oprijden richting 2 vrachtwagens die naast elkaar rijden.
Ik ga naar links om die achter die vrachtwagen te gaan zitten om ze in te halen. Terwijl ik dat doe gooit die passat z'n groot licht aan en zit ie bijna op m'n bumper![]()
Ik tik even remlicht aan om aan te geven dat ie op moet flikkeren de kutaso.
Vervolgens haalt ie me in, snijd me af en gaat VOL in z'n ankers....
Ik dus ook van 120km/h terug naar 20km/h OP de snelweg!!! heel die remweg zat ik tussen de 20 a 50cm van z'n bumper vol in de abs![]()
Was m'n pa's auto met winterbanden en abs echt die corsa had er vol achterin gezetenSta je daar met een auto vol tuig en ik alleen met me pa.
Ik heb z'n nummer bord, kan ik daar iets mee? Ben me echt het tifus geschrokken.
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.
Passat rijdersquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell wat ik nou mee maak op de snelweg![]()
Achterop komt een passat met ik gok 160 a 180km/h oprijden richting 2 vrachtwagens die naast elkaar rijden.
Ik ga naar links om die achter die vrachtwagen te gaan zitten om ze in te halen. Terwijl ik dat doe gooit die passat z'n groot licht aan en zit ie bijna op m'n bumper![]()
Ik tik even remlicht aan om aan te geven dat ie op moet flikkeren de kutaso.
Vervolgens haalt ie me in, snijd me af en gaat VOL in z'n ankers....
Ik dus ook van 120km/h terug naar 20km/h OP de snelweg!!! heel die remweg zat ik tussen de 20 a 50cm van z'n bumper vol in de abs![]()
Was m'n pa's auto met winterbanden en abs echt die corsa had er vol achterin gezetenSta je daar met een auto vol tuig en ik alleen met me pa.
Ik heb z'n nummer bord, kan ik daar iets mee? Ben me echt het tifus geschrokken.

Yeah right. Laat me dat wetsartikel eens lezen. Als ik rem en het beest blijkt achteraf 95 cm te zijn ben ik strafbaar? en als het beestje 101 cm is heb ik geen probleem?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef PeuRac het volgende:
Tegenwoordig is het verboden te remmen voor dieren lager als een meter.
Als je zijn kenteken hebt, gewoon morgen even politie bellen (of erheen gaan) en de zaak uitleggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.
Echt, je moet tegenwoordig eigenlijk gewoon een pistool in je auto hebben liggen ofzo![]()
Wtf moet je als je er achterop klapt en die gasten gaan gek doen?![]()
Kut dat je bent afgewezen man, maar je hebt iig de juiste instelling!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef M5 het volgende:
[..]
behoorlijk. maar goed.. ik ga gewoon verder.
Geef hem een adres op texel!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:13 schreef PeuRac het volgende:
Net een mailtje: Of ik maar even mijn adres wil mailen zodat hij morgen mijn auto kan stelen eeuh, kopen
Mispoesquote:
quote:Hello gay, How are you today?
Here's the answer, I've got cancer.
Chemotherapy could save my live...
It will expend the weeks with five...
Wow thats great, I am jealous of you,
Cause all I have is a million or two,
three ferarri's and a house at see.
But goodluck and regards from me.
Vendetta.. mesjes meenemen uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lucky Bastard![]()
Zeg volgende week heb ik een feest met thema film![]()
Als wat moet ik gaan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |