Neem Kluivert meteen mee als je toch gaatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:51 schreef mcyodogg het volgende:
UEFA Cup![]()
Feher, ja halen die gast! Vet goed! We komen hem persoonlijk naar Amsterdam brengen, topaankoop!
Boeren komen niet naar a'dam, dat weet je tochquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Neem Kluivert meteen mee als je toch gaat
Laten we eerst maar afwachten wat er waar is van het gerucht. Ik kan me niet voorstellen dat het serieus is.quote:
Zijn al hele discussies over gevoerdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:31 schreef TC03 het volgende:
Iemand dit al gemeld? Een derde ring lijkt me wel raar, maakt de Arena niet echt mooier.
Lukt je wel joh.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:40 schreef Sethje het volgende:
kanker zooi nog steeds geen zekerheid over kaarten..dan morgenvroeg maar...
Wij kunnen het wel schudden, maakt niet uit hoeveel kaarten er zijn verkocht denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor Werder-uit?
Waren gister nog rond de 800 kaarten over, dacht ik. Van de 2500.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand een idee hoeveel kaarten er al verkocht zijn voor Werder-uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |