Desiree: Ik wou met jou in bad Huubquote:
na járen streamervaring kan ik je vertellen dat het minder genant is dan het droogneuken van Brian, Semih, Roel of wie dan ookquote:
hmm, valt wel mee, als de begluurde partij weet dat ze bekeken wordt spreek je volgens mij niet meer van gluren/voyeurisme...quote:
huub zelfquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik val er net in, maar heeft Huub dit nu zelf geregeld... of weer een paar bewoners?
Zelf geregeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik val er net in, maar heeft Huub dit nu zelf geregeld... of weer een paar bewoners?
The Man Himself!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
zelf,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Eerst moet het bad vol zo te zien .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:11 schreef demins het volgende:
Neuken ze al???
mwah ....al gezien wat er overdag gekust wordt met alles wat daar naar binnen looptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:09 schreef partyyboyy het volgende:
haha die Huubje, begintie eerst die hoer te zoenen daarna die vriendin van Sylvia en toen nog Sylvia
Wat hadden ze dan o.a. geplanned? (ik gemist heb)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef Kaleddis het volgende:
En daar zit de rest dan te pokeren terwijl ze een leuke avond geplanned hadden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |