Ik schrok alquote:
Volgens mij zondagavond.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef Brici het volgende:
mogen ze vanavond weg?
ehm hij is de leider hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zit BoerBart zch nu als "leider" op te stellen? Wat denkt die gozer wie hij is?
Is zijn niet wezen kerstshoppen. volgens mij met nena, maar kweet het niet zekerquote:Van mij had Ilona ook wel eens gemogen.
Volgens mij heeft zij alleen nog maar die 4 vlieglessen gehad.
Of vergis ik me nu?
dat zijn geen verkeerde uitjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:51 schreef bunnyma het volgende:
Van mij had Ilona ook wel eens gemogen.
Volgens mij heeft zij alleen nog maar die 4 vlieglessen gehad.
Of vergis ik me nu?
Echt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:53 schreef Brici het volgende:
huub en silvia
Nena is toen met Sylvia naar dat tuincentrum geweest.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is zijn niet wezen kerstshoppen. volgens mij met nena, maar kweet het niet zeker
nee dan vergis ik me, dan was het dus sylvia.quote:Nena is toen met Sylvia naar dat tuincentrum geweest.
Ik weet niet of er nog een keer winkelen is geweest.
Maar nu zeurt ze wel vreselijk omdat zij weer niets heeft.....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
nee dan vergis ik me, dan was het dus sylvia.
Sorry Brici maar ik snap je niet.quote:
Dat is haar vriendinquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:07 schreef jessie het volgende:
Wie is dat meisje bij syl?
Iederéén, behalve Natasia, die is een keer in de ketel met drugs gevallen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef MCR4480 het volgende:
Zit iedereen daar aan de drugs tegenwoordig???
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Iederéén, behalve Natasia, die is een keer in de ketel met drugs gevallen!
Sylvia en Huub, maar ik heb geen idee waar ze over stemden.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:52 schreef Katewalker het volgende:
Wat is de uitslag? ..ik zie ze allemaal klappen en ze lachen zich rot...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |