Bedankt, maar wat zit die Bart achterlijk te doen, stom eisen dat Huup en Sylvia gaan zoenen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh, over een concert van de DGK huisband (?) ze moeten met zijn tweeen maar iedereen moet weer unaniem stemmen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een hele grote fout gemaakt
Beken, wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb een hele grote fout gemaakt
It all comes naturalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Satanael nu al dronken? Die lult een hoop in de ruimte.
Viel mee, natasia vond dat Huub en Syl wel mochten gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik doe de streams ff aan en wéér die zwarte diva met haar grote bek.
Het gaat over het stemmen van iets en wat ik begrijp is ze anti-Sylvia.
Ik heb het geluid van de streams aangezet en ben nu misselijkquote:
Heb ik ook gedaan, maar werd bijna misselijk van de kleinzielige Bart.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb het geluid van de streams aangezet en ben nu misselijk
Hij is afschuwelijkquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
Tik tak.
Vast het lievelingsprogramma van Bart.
Is een peuter programma.
Natasiaaaa en gezellig?!?!??!?!??!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:37 schreef snetje het volgende:
nattenel is echt strontlink op huub ! dat wordt nog wat vanavond aangezien natasia een gezellige avond wil![]()
Variatie op een thema?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:39 schreef demins het volgende:
Vuile Gluipkop Bart!
Maakt hem enkel sterker en sterker en sterkerquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:42 schreef jessie het volgende:
Pfff wat is Bart een klein kind zeg getver. En die meiden en Huub waren vorige keer nog zo stom om NL en Brian naar die musical te laten gaan.
HUUB!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef jessie het volgende:
Ik vind Bart hier nou niet echt sterk uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |