Maar even ontopic, bij een van de Jackass afleveringen kan ik me herinneren dat aan het einde een zwart scherm met iets van "in memory of" staat. Bedoelt men dat niet ofzo?
quote:Het eerste wat ik denk is: nu pas?
Op zaterdag 19 januari 2002 20:17 schreef LoekB het volgende:
Ik heb de search al gebruikt , maar ik kan niks vinden: ik heb gehoord dat er iemand uit jackass dood was, is dit waar? en zo ja , wie?
quote:[off-topic]
Op zaterdag 19 januari 2002 20:34 schreef LoekB het volgende:[..]
eehm
quote:Topic omhoogtrapper
Op zaterdag 02 februari 2002 16:42 schreef maartenoei het volgende:
echt een leiperd die steve o...enne: BAM RULES!!
quote:ik hoorde Johnny Knoxville
Op zaterdag 19 januari 2002 20:22 schreef LoekB het volgende:
ja maar ik heb het vaker gehoord, van verschillende mensen die elkaar niet kennen... de ene zegt steve-o en de andere wee-man
(zou we zonde zijn btw)
Ik denk dat als er iemand van Jackaas is overleden, dat dat heus wel ergens op internet te lezen was!
quote:Is Steve Irwin, the crocodile hunter, dood? nog niet eerder gehoord. Triest, ik vond het altijd wel gave programma's. Hartstikke gekke vent was het.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:32 schreef Obi-Wan-Kenobi het volgende:
Ik heb gehoord dat The Crocodile Hunter is overleden. En Paul McCartney. Die is dood want hij is de enige die met blote voeten over het zebrapad loopt op de hoes van Abbey Road. Ik heb gehoord dat Ringo Starr de enige nog levende beatle is. Eng he?
quote:inderdaad.. een quote uit een bepaalde Cow&Chicken aflevering dekt de laden perfect:
Op zaterdag 19 januari 2002 20:33 schreef SpikeAlike het volgende:
Die tuupen sporen toch ook nietGeen wonder als ie een ongeluk gehad heeft met een van zijn wazige truken om kijkcijfers te halen... Je moet er maar je leven voor overhebben...
Stompzinnig noem ik dat
Welcome to "America's funniest self-inflicted injuries"
quote:das the crocodile hunter man
Op vrijdag 08 februari 2002 23:28 schreef CaptainCab het volgende:
Steve leeft nog steedshttp://us.imdb.com/Name?Irwin,+Steve+(II)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |