quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ok. No problem.
Trouwens... dit gaat gebookmarked worden. MB die eerder wil afspreken.
quote:Three friends -- two straight guys and a gay guy -- and their significant others were on a cruise. A tidal wave came up and swamped the ship; they all drowned, and next thing you know, they're standing before St. Peter.
First came one of the straight guys and his wife. St. Peter shook his head sadly. "I can't let you in. You loved money too much. You loved it so much, you even married a woman named Penny."
Then came the second straight guy. "Sorry, can't let you in, either. You loved food too much. You loved to eat so much, you even married a woman named Candy!"
The gay guy turned to his boyfriend and whispered nervously, "It doesn't look good, Dick."
Nee, ik meen hetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meen je dit nou of maak je een grap?.
Kado's? WTF.. ben je een meisje van 16 dat eindelijk met haar penvriendinnen gaat afspreken of zo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Svensational het volgende:
Wat voor presentjes nemen jullie eigenlijk morgen mee voor de rest? Ik weet nog niet wat ik moet kopen
.
DUDE, ik krijg gewoon morgen een cadeau van jou, of je het wilt of nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kado's? WTF.. ben je een meisje van 16 dat eindelijk met haar penvriendinnen gaat afspreken of zo?.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kado's? WTF.. ben je een meisje van 16 dat eindelijk met haar penvriendinnen gaat afspreken of zo?.
Je krijgt wel een 'hug'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
DUDE, ik krijg gewoon morgen een cadeau van jou, of je het wilt of niet!
Je moet wel lange armen hebben dan, waarschijnlijk zit er iets in de weg als ik je morgen ziequote:
Van iedereen die komt verheug ik me het minst op jouquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:32 schreef MissBliss het volgende:
Je krijgt het genoegen ons eindelijk eens te meeten! Ondankbare vlerk!
Stop je hem er toch gewoon in...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet wel lange armen hebben dan, waarschijnlijk zit er iets in de weg als ik je morgen zie.
Jij hebt zo'n gat aan de voorkant?quote:
De continue verwarring!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
Even een vraagje, hoeveel mensen geloofden nou écht dat ik morgen zou komen?
Likewisequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Van iedereen die komt verheug ik me het minst op jou.
Wat zul jij tranen met tuiten huilen morgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
De continue verwarring!Ik verkeer nog steeds in vertwijfeling over je mogelijke komst!
![]()
Ik had het meer over "dan stop je hem weer terug in je onderbroek"quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n gat aan de voorkant?
Dudette, je breekt mijn hartquote:
Kom je dan toch?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zul jij tranen met tuiten huilen morgen!
Is smegma ook goed?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:45 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat wordt vuurwerk![]()
Neemt iemand modder mee?![]()
Diss 1quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had het meer over "dan stop je hem weer terug in je onderbroek".
Diss 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |