Wil je een paar zoute stengels??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:52 schreef D.Rose het volgende:
Nu heb ik ook trek in iets 'lekkers'
en dan doelde ik op iets te eten, voor er mensen 'neuken' gaan roepen
Doe eens lief tegen die jongen, zo maak je het voor hem alleen maar moeilijker de stap te maken om een accountant te nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Weer zo'n zeikplaat.
Die Rabbering moet zich niet teveel met de playlist bezighouden
Te laat!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen die jongen, zo maak je het voor hem alleen maar moeilijker de stap te maken om een accountant te nemen
Dan niet hoor.. zal je vaker iets aanbieden..quote:
Het is misschien een leuke kerel, maar ik voorspel een gabberplaat bij de ik-zal-kijken-wat-ikqua-platen-die-ik-misschien-voor-je-zou-kunnen-draaien-voor-je-zou-kunnen-gaan-doen-plaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen die jongen, zo maak je het voor hem alleen maar moeilijker de stap te maken om een accountant te nemen
Er is niks mis met een goede gabber plaat!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Het is misschien een leuke kerel, maar ik voorspel een gabberplaat bij de ik-zal-kijken-wat-ikqua-platen-die-ik-misschien-voor-je-zou-kunnen-draaien-voor-je-zou-kunnen-gaan-doen-plaat.
een meetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit net eens op de website van Paul Rabbering te kijken, kom ik daar links in de scherm een banner tegen, blijkt dat Paul Rabbering en Gerard Ekdom ook te boeken zijn voor feestjes. Misschien dat wij van Fok! hen kunnen inhuren voor een Fok! 3FM meet ofzo?
Ga Slam FM luisteren ofzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er is niks mis met een goede gabber plaat!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:55 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan niet hoor.. zal je vaker iets aanbieden..![]()
Ja, man. Jullie zitten hier toch bijna 24/7 3FM te volgen, zo'n gek idee is het toch niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |