net zo jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:30 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
net zo erg als heyyyyyyy hooooooo let it snoohoooowwwww??![]()
Tja tis voor hem ook ff wennen natuurlijk... komt vast wel goed..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Rabbering vertraagt het programma naar mijn inziens, normaal wordt het vlot en scherp gepresenteerd.
Nu verlopen de interactie uiterst stroef. Misschien moeten we hem nu bestoken met mailtjes en SMS'jes met de vraag wie de mol is zodat hij weer een beetje scherp wordt.![]()
Dat kan! Arctic monkeys - Love Machinequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Probeer het maar eens op een nummer van Arctic Monkeys, Gerard...amateur.
Die heeft het vanavond te druk denk ik..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Is Ekdom ook al gesignaleerd in dit topic vanavond?
Gaan we dan niet meer wisselen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Die heeft het vanavond te druk denk ik..
Ik zal even in m'n glazen bol kijken..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Gaan we dan niet meer wisselen?
Rabdom...quote:
Je hebt ook zo'n geil shirtje aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Doen wij iets verkeerd? Trekken we het aan ofzo?
Nee, misschien moeten jullie het eens aftrekken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:50 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zit net die zoutstengels te eten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |