Tessel is goedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben benieuwd of er chemie is tussen Gerard en Paul zoals die chemie die er altijd is tussen Gerard en Tessel bij Zoeyzo.
Heeft ie een slangetje in z'n keel??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:09 schreef Jerommeke.nl het volgende:
We moeten wel wat voor Michiel doen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heeft ie een slangetje in z'n keel??![]()
Maar vind het wel een klein beetje grappig..quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef Toad het volgende:
kort verhaal lang
hey ik ga naar de reunie en ben er weer bij de freaknacht!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef Toad het volgende:
kort verhaal lang
hey ik ga naar de reunie en ben er weer bij de freaknacht!
Ik heb echt nog geen enkel idee hoe dat liede van Di-rect klinkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:23 schreef Markeerstift het volgende:
Die nieuwe megahit trouwens (sorry voor de late reactie..)
Wie wil dat nou ?
Direct![]()
Hoop geschreeuw, hoop gejank, wat gitaren en wat drums.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen enkel idee hoe dat liede van Di-rect klinkt.![]()
Dat vermoeden had ik al..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Hoop geschreeuw, hoop gejank, wat gitaren en wat drums.
en vooral een hele erge cliché tekstquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Hoop geschreeuw, hoop gejank, wat gitaren en wat drums.
in het kort: Die heeft chronische snotproblemen en nu is het snot weggehaald.quote:
ah, zoietsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Iets met prikken, z'n neus en chronisch snot.
net zo erg als heyyyyyyy hooooooo let it snoohoooowwwww??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en vooral een hele erge cliché tekst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |