Jij en een mes... lijkt me toch al niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Als ie straks je slaapkamer op komt midden in de nacht met een mes.... It wasn't me

Niet ikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Jij en een mes... lijkt me toch al niet zo'n goed idee

Revival van de Green Evil Twin Kabouterquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dit nu? Herstart?

Het is vast iets met een Dquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet ikDe evil twin van Danny de Balkonkabouter.

Hij heeft er in elk geval van geleerd dat hij nu nu een plaatsje IN het huis heeft gekregen en niet op het balkon hoeft te bivakkerenquote:Op maandag 24 september 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
Er gaan geruchten dat D weer tot leven gebracht is... Er zijn zelfs beelden van:
[afbeelding]
enneh... ik ga mijn bronnen niet verraden natuurlijk. Al vind ik het wel schandalig dat Ang3l het niet zelf is komen melden hier na alle ophef die hij maakte toen het monster gesneuveld was...![]()
edit:
voor alle duidelijkheid, het is een vage foto zoals altijd met die paparazzi-pics, maar hij staat links op de foto op de hoek van de vensterbank..

Onee, een reïncarnatie.... ik dacht dat hij nog steeds éénarmig op het balkon lagquote:Op maandag 24 september 2007 20:20 schreef DR34M3R het volgende:
Er gaan geruchten dat D weer tot leven gebracht is... Er zijn zelfs beelden van:
[afbeelding]
enneh... ik ga mijn bronnen niet verraden natuurlijk. Al vind ik het wel schandalig dat Ang3l het niet zelf is komen melden hier na alle ophef die hij maakte toen het monster gesneuveld was...![]()
edit:
voor alle duidelijkheid, het is een vage foto zoals altijd met die paparazzi-pics, maar hij staat links op de foto op de hoek van de vensterbank..

nee joh, hij is waarlijk herrezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:53 schreef Niekster het volgende:
uuhh tja rip

De vader van Danny de Balkonkabouter heeft hem voor mijn verjaardag gereanimeerd en alles weer in elkaar gezetquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:52 schreef Lips het volgende:
[..]
Onee, een reïncarnatie.... ik dacht dat hij nog steeds éénarmig op het balkon lag

En dat vertel je pas als we er zelf achter komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vader van Danny de Balkonkabouter heeft hem voor mijn verjaardag gereanimeerd en alles weer in elkaar gezetAls je goed kijkt zie je dat Danny zelf de bisonkit nog vasthoudt op de foto
WELKOM TERUG!

Oh dat zag ik donderdag en zondag aan je!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik was het hé-lé-maal vergeten door alle vreugde.
We zijn al dagen samen door het dolle heen

ik dacht al, waar blijft-iequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Biogarde het volgende:
RIP aan alle nabestaanden.

quote:Op woensdag 26 september 2007 16:18 schreef 0ttie het volgende:
Ik kap met deze onzin jullie zijn de grootste droeven die ik ooit gekend heb.
Sterkte met jullie trieste leven.

quote:Op woensdag 26 september 2007 17:28 schreef 0ttie het volgende:
g%d#@$%^&*(
ik loop even weg van mijn computer en mijn collega's posten trieste berichten op mijn account.
jammer.
Juist nu ik dit topic las en mijn medeleven wou betonen...
![]()

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |