lol, hij lijkt me nog aardig levend hoor hihiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef Ang3l het volgende:
De volgende foto kan schokkend zijn voor jongere kijkers.
U bent gewaarschuwd.
Mensen met tere zieltjes kunnen beter niet klikken.
HIER staat een foto van de opbaring van kleine Danny.
Ben je een turk ofzo? Wat een kutpostquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:08 schreef Frederiqueske het volgende:
een kunstarm doet misschien wonderenze zijn zo goed tegenwoordig de docters whehe
maybe a second opinion
![]()
Hij is gestorven met een lach op zijn gezicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:05 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol, hij lijkt me nog aardig levend hoor hihi
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben je een turk ofzo? Wat een kutpost
Ik mis helaas een aantal stukjes.... die zullen wel wreed door de toorn van moeder Natuur van zijn lijfje gerukt zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:10 schreef AbeSapien het volgende:
Is hij niet meer te lijmen?
Lijm hem helemaal in elkaar, en maak dan die stukjes na in klei. Laat die dan flink drogen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis helaas een aantal stukjes.... die zullen wel wreed door de toorn van moeder Natuur van zijn lijfje gerukt zijn.
Waarom?! WAAROM?!
Dank je voor je medelevenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:15 schreef isama het volgende:
dat nog niemand "RIP aan de nabestaanden" heeft gepost...
nee, ik niet, ik zeg "gecondoleerd"
Hij is geboren in de HEMA.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:21 schreef AbeSapien het volgende:
Waar heb je hem gekocht? Dan ga ik eens kijken of ze hem nog hebben?
Ja hij is volledig groen geboren. Ik verdenk de Hulk er dan ook van de vader te zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:23 schreef AbeSapien het volgende:
Thanks.
Was hij al groen?
Zoja, dan kan ik hem mooi airbrushen
nou tis vanavond koopavond, hop hop naar de hema en kijken of je nog een broertje of zusje kan vinden van hem whehequote:
had hij soms onverklaanbare woedeaanvallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij is volledig groen geboren. Ik verdenk de Hulk er dan ook van de vader te zijn.
Nee helaas, hij is uit het assortimentquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
nou tis vanavond koopavond, hop hop naar de hema en kijken of je nog een broertje of zusje kan vinden van hem whehe
mwehehehehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
hèhè, eindelijk... dacht dat ik deze zin nooit zou lezen op fok![]()
Ik was eerder naar huis gegaan vanwege de storm ('s ochtends was er nog niks aan de hand) en rende meteen naar mijn balkon. Daar aangekomen kon ik de olielampen en kaarsenstolp nog redden ... maar voor kleine Danny was het toen al te laat ....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef vamos1 het volgende:
Darwin award,..
wie is nou zo dom om met die storm op het balkon staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Biogarde het volgende:
RIP aan alle nabestaanden.
True, true.quote:
exatly my thoughts. Ik ben benieuwd of er mensen in het echt de mist in zullen gaan met dat zinnetjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef Biogarde het volgende:
Tuuk. Ik ben al een speech aan het voorbereidenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, true.
Zou biogarde misschien ook iets willen zeggen op de begrafenis?
Ik hoop dat hij hartverwarmend zal zijn, zoals ook kleine groene Danny wasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tuuk. Ik ben al een speech aan het voorbereiden![]()
does wa liever voor wijlen little hulkjequote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:07 schreef Biogarde het volgende:
Kabouter.
Kabouter.
Geen tuin te groot.
Geen tuin te klein.
Nu ben je dood.
En ik, ik heb pijn.
Ik mis je, lange eenzame maanden.
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef buurvrouw4 het volgende:
Kattenluik in glazen deur
het kan WEL!!
en dan had hij nu nog geleefd. Kaboutermoordenaar!
![]()
ga je mee aangifte doen?quote:
IT WASN'T ME!quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IT WASN'T ME!
Balkonkabouters wonen nou eenmaal balkons! NE ik wilde hem overtuigen binnen te komen maar het was al te laat toen ik thuiskwam! ECHT!
O wat intens gemeen om me in deze dagen van rouw ook nog eens van moord te beschuldigen! Op mijn beste vriendje nota bene!!!
Heb je iets tegen gekleurde kabouters soms?quote:
Maar waarom een jaar na dato dit bericht???quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Verbijsterd en diepbedroefd deel ik uw mede dat in de nacht van donderdag 18 Januari jongstleden, op veels te jonge leeftijd, helaas van ons heengegaan is:
Danny, de Limoengroene Tuinkabouter
Geboren: 29 April 2005
Gestorven: 18 Januari 2006
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:28 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Maar waarom een jaar na dato dit bericht???
Was er toen wel een storm???
Zo is ie geboren!quote:
ik vind ze liever met een rode puntmutsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
[..]
Heb je iets tegen gekleurde kabouters soms?![]()
*LOL* ja ik leef af en toe nog in 2006quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:28 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Maar waarom een jaar na dato dit bericht???
Was er toen wel een storm???
Dat is de schok geweest zullen we zeggen.... Verzachtende omstandighedenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* ja ik leef af en toe nog in 2006
Ik hoop dat ik zijn rouwkaart wel goed heb geschreven.
en schriftelijke felicitaties..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is het al bekend waar en wanneer? Of ben ik daar ook al te laat voor? Anders moet ik nog vrij vragen op het werkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:57 schreef Ang3l het volgende:
...
De exacte plaats en tijd van de ter aarde stelling wordt nog te zijner tijd bekend gemaakt.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |