Of je moet overdadig traangas werpen als zodanig bestempelen. Feit is dat een Feyenoord-fan met bier gooit, en dat als Feyenoord uitgedoste fans zich door een wand braken. Als je dan ook nog wat opvangt over rellen in de stad, dan kan je niet anders dan de club aanpakken. Bovendien was het vrij hypocriet dat alles rondom Feyenoord de vlag uit stak na het eerste verdict. Dat roept om meer straf. Natuurlijk is het een voorbeeldstraf voor anderen. En een Nederlandse club heeft verder toch niks in de melk te brokkelenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:44 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet daarom moeten ze in beroep gaan.
quote:Feyenoord in beroep tegen straf
Feyenoord gaat in beroep tegen de Europese uitsluiting naar aanleiding van de supportersrellen in Nancy.
Vorige week besliste de beroepscommissie van de UEFA dat de Rotterdammers per direct uit het toernooi om de UEFA-beker werden gezet. Daardoor liep de club een dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur mis.
De Rotterdammers namen dat besluit, nadat ze vrijdag de argumentatie voor het eerder door de beroepscommissie van de UEFA uitgesproken vonnis in handen hadden gekregen. ,,Op basis van de feiten zijn wij van mening dat we als club niet schuldig zijn'', aldus financieel directeur Onno Jacobs. ,,Wij willen de uitspraak van de Beroepscommissie graag juridisch laten toetsen, omdat we het gevoel hebben dat Feyenoord met deze straf onrecht is aangedaan.''
Yep,ik ook.Als we echt niet naar ADO mogen dan blijven we 't weekend ook nog in London.Anders vliegen we gewoon vrijdag weer naar huis.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:28 schreef Happel het volgende:
Verwacht maar niet dat we nu opeens wel tegen Tottenham gaan spelen. Gaat toch niet gebeuren.
Zit de 22ste overigens wel in London.
Dat ken volgens mij niet..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:03 schreef Erasmusch het volgende:
Mooi. Totdat ze een hogere straf krijgen natuurlijk.
CAS kijkt niet naar de rellen maar alleen naar de manier waarop we deze straf hebben gekregen. Als CAS besluit dat dat correct is geweest en dat de straf dus moet blijven staan dan ken Feyenoord er verder niks meer aan doen. Als CAS vind dat de procedure niet terecht is geweest volgt er strafmindering of zelfs vrijspraak.quote:
Ze moesten eerst de motivatie van de straf bestuderen.quote:
Nu kijken ze of Feijenoord wel juridisch verantwoordelijk gehouden kan worden voor mensen die niet via Feijenoord reizen. UEFA vindt van wel, Feijenoord niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
Ze kijken niet inhoudelijk naar de zaak alleen of de zaak juist verlopen is volgens mij.
Kanloze missie mijns inziens
Jawel als de zaak snel behandeld word. Feijenoord heeft ook weer de kaartverkoop laten hervatten voor de thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:57 schreef golfer het volgende:
Juridisch gezien een interessante zaak, maar de uitsluiting uit het UEFA-cup toernooi kunnen ze er niet mee terugdraaien.
quote:Het internationale sportarbitragehof in Lausanne (CAS) heeft ingestemd met een spoedprocedure
Eind komende week moet een delegatie van de Rotterdamse club in Zwitserland verschijnen voor een hoorzitting.
Daarna doet het college van drie arbiters, waarvan één door Feyenoord en één door de UEFA is aangewezen, binnen 24 uur uitspraak. Feyenoord vecht bij het CAS het vonnis van de beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) aan. [Bron: AD]
Het sporttribunaal werkt dus mee.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:38 schreef zevenkamp het volgende:
Jawel als de zaak snel behandeld word. Feijenoord heeft ook weer de kaartverkoop laten hervatten voor de thuiswedstrijd.
Die goal van je avatar doet nog steeds zoveel pijn als ik hem weer zie hèquote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop mee. Tottenham-feyenoord![]()
is van Borat, heb het zelf ook niet verzonnenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:48 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie het niet meer gebeuren, zou wel heel lekker zijn natuurlijk. Gewoon dezelfde speeldata dan?
zevenkamp: het is problem, niet trouble
Komen de ajaxboys ook tof doen dan gezelligquote:Op maandag 29 januari 2007 18:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop mee. Tottenham-feyenoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |