abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45586969
Jouw vriendin is met negers geweest?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 23 januari 2007 @ 05:11:07 #102
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45586977
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 04:54 schreef StefanP het volgende:
En wat is daar dan mis mee? Dat zijn toch ook gewoon mensen!
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:28:25 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45587585
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 01:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat maakt het uit.

Als ik m'n vriendin mag geloven kun je met een grote lul nog steeds hopeloos zijn. De negers die zij heeft gehad waren niet signifcant groter, en dat heb ik vaker gehoord.
Na, is ook mijn ervaring, niets groter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:43:05 #104
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45588625
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 04:54 schreef StefanP het volgende:
Wat ben je ook een miezerig suflulletje he jij?

Zou jij vast niet kunnen handelen, maar je zou je er ongetwijfeld goed vanaf maken met een reactie als deze.

Watje
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:44:42 #105
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45588649
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 05:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

En wat is daar dan mis mee? Dat zijn toch ook gewoon mensen!
Over het algemeen wel volgens mij.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:13:33 #106
38686 Mickey98
Sick my Duck !
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:17:47 #107
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45599893
ik ga me er onmiddelijk in vastbijten
pi_45600518
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

zie uitslag. Zie Caucasian. Im Caucasian. Dank u. Move on get over it. Een Turk heeft meer kans dat hij een grotere zal hebben dan een Nederlander.
Je weet dat "caucasian" gebruikt wordt (of werd) als Amerikaanse "politiek correcte" term voor blanke?
quote:
In the United States, Caucasian has primarily been used as a distinction based on skin color, for a group commonly referred to as White Americans, as defined by the government and Census Bureau.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

En nu weer braaf stil zijn
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:02:05 #109
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45603565
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 01:22 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben zelf 100% aziatisch en die van is ongeveer 13 cm

13 cm, come on.

in de meeste standjes krijg je je lul niet tot aan de wortel erin dus word de effectieve afstand al minder.
dan zijn die aziatische pikkies ook nog eens dun en lijken ze op een hondenpikkie.

hak hem eraf en vraag om een caucasische donorpik
ik ben lief :)
pi_45603656
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

13 cm, come on.

in de meeste standjes krijg je je lul niet tot aan de wortel erin dus word de effectieve afstand al minder.
dan zijn die aziatische pikkies ook nog eens dun en lijken ze op een hondenpikkie.

13 CM is vrij gemiddeld hoor, absoluut niet te klein om goede seks mee te hebben
Maar ik vergeef het je, lekker zeiken op aziaatjes is altijd leuk, toch?
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:09:06 #111
151582 A_L_N_F
pi_45603801
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef Blivox het volgende:

[..]

13 CM is vrij gemiddeld hoor, absoluut niet te klein om goede seks mee te hebben
Maar ik vergeef het je, lekker zeiken op aziaatjes is altijd leuk, toch?
nee hoor, aziatische dames zijn ook klein dus is het normaal dat de pik van de aziatische mannen ook kleiner is.

maar vrouwen en zogenaamde wetenschappers maken mannen met kleine pikkies gewoon wijs dat lengte en dikte niet uitmaakt om hun ego te krenken.
elke vrouw zal de voorkeur geven aan een lekkere lange dikke pik als ze kon kiezen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:16:05 #112
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45604026
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

nee hoor, aziatische dames zijn ook klein dus is het normaal dat de pik van de aziatische mannen ook kleiner is.

maar vrouwen en zogenaamde wetenschappers maken mannen met kleine pikkies gewoon wijs dat lengte en dikte niet uitmaakt om hun ego te krenken.
elke vrouw zal de voorkeur geven aan een lekkere lange dikke pik als ze kon kiezen
Te klein of te groot valt niet zo in de smaak. Daarbuiten maakt het de meesten volgens mij niet zoveel uit, zolang je een beetje weet waar je mee bezig bent. Nou zou je zeggen 'hoe moeluk kennut weze?'... Maar blijkbaar valt het nog vies tegen.

Maar ik kan er verder geen zinnig woord over zeggen.
pi_45604151
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef A_L_N_F het volgende:
Waarom zijn het toch altijd mannen die dit soort dingen zeggen?
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:24:21 #114
151582 A_L_N_F
pi_45604288
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:20 schreef Blivox het volgende:

[..]

Waarom zijn het toch altijd mannen die dit soort dingen zeggen?
dat is hetzelfde als waarom alleen mannen ruzie maken over wat een beter sportwagen is die ze toch nooit kunnen betalen
pi_45607724
Een lekkere lange dikke pik die tegen je baarmoeder stoot en je uitscheurt heerlijk!
Doe toch normaal patser.
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:58:26 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_45608068
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een lekkere lange dikke pik die tegen je baarmoeder stoot en je uitscheurt heerlijk!
Doe toch normaal patser.
Porseleinen poppetje
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:59:36 #117
151582 A_L_N_F
pi_45608129
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Doe toch normaal patser.
ah gossie, net 18 en waarschijnlijk moeten de bloedspettertjes nog uit het slipje gewassen worden van de eerste keer....

trouwens, je baarmoeder die uitscheurt?
dat lukt rocco zelfs niet...althans niet met meisjes boven de 14...

toevallig een gezellig oom of zo?
pi_45609852
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:34 schreef Giraffe het volgende:

[..]

Je weet dat "caucasian" gebruikt wordt (of werd) als Amerikaanse "politiek correcte" term voor blanke?
[..]

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race

En nu weer braaf stil zijn
The term Caucasian originated as one of the racial categories recognised by 19th century craniology — and is derived from the region of the Caucasus mountains[

nu jij weer stil zijn
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45615955
quote:
Op maandag 22 januari 2007 23:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

zie uitslag. Zie Caucasian. Im Caucasian. Dank u. Move on get over it. Een Turk heeft meer kans dat hij een grotere zal hebben dan een Nederlander.
Man, duidelijk niet veel naar school gegaan. Ten eerste, elke Europeaan is Caucasian ten tweede weet je helemaal niets over dat onderzoek, heeft er iemand van dit forum aan dat onderzoek meegedaan? Ik dacht het niet. Een steekproef is geen representatie van de werkelijkheid. Trouwens nog, die etnische types daarop zijn wel een ruim begrip. Wij worden samen in een groep gegoten met de Amerikanen, Australiërs... enz. Ik zie daar niet staan "De Nederlanders". Misschien hebben de Nederlanders wel de grootsten van iedereen en trekt de rest van Europa het gemiddelde naar beneden.
Als jij jezelf wil wijsmaken dat je "groot" bent, goed voor jou . Trouwens zielig dat je dat moet verkondigen op een forum, mensen dat echt groot zijn scheppen daar niet over op. Daar gaat je geloofwaardigheid
Er zijn Nederlanders met een veel grotere als jij en de gemiddelde neger is ook groter dan jij, leer ermee leven .
pi_45616514
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef Burakius het volgende:

[..]

The term Caucasian originated as one of the racial categories recognised by 19th century craniology — and is derived from the region of the Caucasus mountains[

nu jij weer stil zijn
Ooit al gehoord van oorsprong?
Nee, alle mensen zijn ter plaatse op de wereldbol gevallen he, jij bent geniaal .
Toon anders eens op de grafieken waar je de blanke mensen kan vinden buiten caucasian?
Ah juist, zo weinig blanken, dat is een te verwaarlozen groep
pi_45616884
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef redrum.be het volgende:

[..]

Ooit al gehoord van oorsprong?
Nee, alle mensen zijn ter plaatse op de wereldbol gevallen he, jij bent geniaal .
Toon anders eens op de grafieken waar je de blanke mensen kan vinden buiten caucasian?
Ah juist, zo weinig blanken, dat is een te verwaarlozen groep
ja anders gaan we ff helemaal terug naar Adam en Eva.. Caucasian is Kaukakisch. En leer ermee leven dat een Turk gemiddeld een grotere heb dan een neerlander
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45616907
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef Burakius het volgende:

[..]

nu jij weer stil zijn
Dat is irrelevant. In deze context bedoelen ze jouw definitie van het woord kaukasisch niet. Maar die ambiguïteit is vast goed voor je ego.

Ik weet niet hoe groot de jouwe is, maar je bent wel snel op je pik getrapt. Maar het is alweer goed hoor, compenseer alles maar met jouw grote mond.
pi_45616999
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:31 schreef Giraffe het volgende:

[..]

Dat is irrelevant. In deze context bedoelen ze jouw definitie van het woord kaukasisch niet. Maar die ambiguïteit is vast goed voor je ego.

Ik weet niet hoe groot de jouwe is, maar je bent wel snel op je pik getrapt. Maar het is alweer goed hoor, compenseer alles maar met jouw grote mond.
met zo een grote ben je idd snel op je pik getrapt. Kan er niets aan doen. Kaukakisch he. Er staat nergens dat er in deze context niet wordt bedoeld wat ik bedoel. Immers staan er zoveel werelddelen er niet.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 23:35:42 #124
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45617045
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

ja anders gaan we ff helemaal terug naar Adam en Eva.. Caucasian is Kaukakisch. En leer ermee leven dat een Turk gemiddeld een grotere heb dan een neerlander
Of je bent dom, of je doet alsof je dom bent.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45617457
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

13 cm, come on.

OMG, moet ik soms ook nog de omtrek van mn leuter opmeten om je ongelijk te bewijzen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')