En wat is daar dan mis mee? Dat zijn toch ook gewoon mensen!quote:
Na, is ook mijn ervaring, niets groter.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat maakt het uit.
Als ik m'n vriendin mag geloven kun je met een grote lul nog steeds hopeloos zijn. De negers die zij heeft gehad waren niet signifcant groter, en dat heb ik vaker gehoord.
Wat ben je ook een miezerig suflulletje he jij?quote:
Over het algemeen wel volgens mij.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 05:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat is daar dan mis mee? Dat zijn toch ook gewoon mensen!
Je weet dat "caucasian" gebruikt wordt (of werd) als Amerikaanse "politiek correcte" term voor blanke?quote:Op maandag 22 januari 2007 23:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
zie uitslag. Zie Caucasian. Im Caucasian. Dank u. Move on get over it. Een Turk heeft meer kans dat hij een grotere zal hebben dan een Nederlander.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_racequote:In the United States, Caucasian has primarily been used as a distinction based on skin color, for a group commonly referred to as White Americans, as defined by the government and Census Bureau.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:22 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik ben zelf 100% aziatisch en die van is ongeveer 13 cm
13 CM is vrij gemiddeld hoor, absoluut niet te klein om goede seks mee te hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
![]()
13 cm, come on.
in de meeste standjes krijg je je lul niet tot aan de wortel erin dus word de effectieve afstand al minder.
dan zijn die aziatische pikkies ook nog eens dun en lijken ze op een hondenpikkie.
hak hem eraf en vraag om een caucasische donorpik
nee hoor, aziatische dames zijn ook klein dus is het normaal dat de pik van de aziatische mannen ook kleiner is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:04 schreef Blivox het volgende:
[..]
13 CM is vrij gemiddeld hoor, absoluut niet te klein om goede seks mee te hebben![]()
Maar ik vergeef het je, lekker zeiken op aziaatjes is altijd leuk, toch?
Te klein of te groot valt niet zo in de smaak. Daarbuiten maakt het de meesten volgens mij niet zoveel uit, zolang je een beetje weet waar je mee bezig bent. Nou zou je zeggen 'hoe moeluk kennut weze?'... Maar blijkbaar valt het nog vies tegen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee hoor, aziatische dames zijn ook klein dus is het normaal dat de pik van de aziatische mannen ook kleiner is.
maar vrouwen en zogenaamde wetenschappers maken mannen met kleine pikkies gewoon wijs dat lengte en dikte niet uitmaakt om hun ego te krenken.
elke vrouw zal de voorkeur geven aan een lekkere lange dikke pik als ze kon kiezen![]()
![]()
Waarom zijn het toch altijd mannen die dit soort dingen zeggen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef A_L_N_F het volgende:
elke vrouw zal de voorkeur geven aan een lekkere lange dikke pik als ze kon kiezen![]()
![]()
dat is hetzelfde als waarom alleen mannen ruzie maken over wat een beter sportwagen is die ze toch nooit kunnen betalenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:20 schreef Blivox het volgende:
[..]
Waarom zijn het toch altijd mannen die dit soort dingen zeggen?
Porseleinen poppetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een lekkere lange dikke pik die tegen je baarmoeder stoot en je uitscheurtheerlijk!
Doe toch normaalpatser.
ah gossie, net 18 en waarschijnlijk moeten de bloedspettertjes nog uit het slipje gewassen worden van de eerste keer....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Een lekkere lange dikke pik die tegen je baarmoeder stoot en je uitscheurtheerlijk!
Doe toch normaalpatser.
The term Caucasian originated as one of the racial categories recognised by 19th century craniology — and is derived from the region of the Caucasus mountains[quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:34 schreef Giraffe het volgende:
[..]
Je weet dat "caucasian" gebruikt wordt (of werd) als Amerikaanse "politiek correcte" term voor blanke?
[..]
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_race
En nu weer braaf stil zijn![]()
Man, duidelijk niet veel naar school gegaan. Ten eerste, elke Europeaan is Caucasian ten tweede weet je helemaal niets over dat onderzoek, heeft er iemand van dit forum aan dat onderzoek meegedaan? Ik dacht het niet. Een steekproef is geen representatie van de werkelijkheid. Trouwens nog, die etnische types daarop zijn wel een ruim begrip. Wij worden samen in een groep gegoten met de Amerikanen, Australiërs... enz. Ik zie daar niet staan "De Nederlanders". Misschien hebben de Nederlanders wel de grootsten van iedereen en trekt de rest van Europa het gemiddelde naar beneden.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
zie uitslag. Zie Caucasian. Im Caucasian. Dank u. Move on get over it. Een Turk heeft meer kans dat hij een grotere zal hebben dan een Nederlander.
Ooit al gehoord van oorsprong?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
The term Caucasian originated as one of the racial categories recognised by 19th century craniology — and is derived from the region of the Caucasus mountains[
nu jij weer stil zijn
ja anders gaan we ff helemaal terug naar Adam en Eva.. Caucasian is Kaukakisch. En leer ermee leven dat een Turk gemiddeld een grotere heb dan een neerlanderquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:21 schreef redrum.be het volgende:
[..]
Ooit al gehoord van oorsprong?
Nee, alle mensen zijn ter plaatse op de wereldbol gevallen he, jij bent geniaal.
Toon anders eens op de grafieken waar je de blanke mensen kan vinden buiten caucasian?
Ah juist, zo weinig blanken, dat is een te verwaarlozen groep![]()
Dat is irrelevant. In deze context bedoelen ze jouw definitie van het woord kaukasisch niet. Maar die ambiguïteit is vast goed voor je ego.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
The term Caucasian originated as one of the racial categories recognised by 19th century craniology — and is derived from the region of the Caucasus mountains[
nu jij weer stil zijn
met zo een grote ben je idd snel op je pik getrapt. Kan er niets aan doen. Kaukakisch he. Er staat nergens dat er in deze context niet wordt bedoeld wat ik bedoel. Immers staan er zoveel werelddelen er niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:31 schreef Giraffe het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. In deze context bedoelen ze jouw definitie van het woord kaukasisch niet. Maar die ambiguïteit is vast goed voor je ego.
Ik weet niet hoe groot de jouwe is, maar je bent wel snel op je pik getrapt.Maar het is alweer goed hoor, compenseer alles maar met jouw grote mond.
Of je bent dom, of je doet alsof je dom bent.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
ja anders gaan we ff helemaal terug naar Adam en Eva.. Caucasian is Kaukakisch. En leer ermee leven dat een Turk gemiddeld een grotere heb dan een neerlander
OMG, moet ik soms ook nog de omtrek van mn leuter opmeten om je ongelijk te bewijzen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:02 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
![]()
13 cm, come on.
in de meeste standjes krijg je je lul niet tot aan de wortel erin dus word de effectieve afstand al minder.
dan zijn die aziatische pikkies ook nog eens dun en lijken ze op een hondenpikkie.
hak hem eraf en vraag om een caucasische donorpik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |