rating widget uitschakelen en joost herstarten en zou je normaal geen error meer moeten krijgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:24 schreef DigiStorm het volgende:
Ik krijg als ik naar my joost ga de melding dat ik een invalid certificate heb, hoe kan ik dit oplossen?
Schiet al aardig op, heb deze week al 10 invites gegeven. Hoop ook gewoon dat iedereen die hier een invite krijgt ook gewoon de eerste verkregen invites weer terug geeft aan de FOK! communityquote:Op zondag 15 april 2007 11:42 schreef Whizzkith het volgende:
Woei, nog maar een plaats of 25 te gaan
Tja ik wil het ook wel graag een keer zien, kijken hou het is dat joost. Maar ik wacht gewoon door.quote:Op zondag 15 april 2007 13:01 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Schiet al aardig op, heb deze week al 10 invites gegeven. Hoop ook gewoon dat iedereen die hier een invite krijgt ook gewoon de eerste verkregen invites weer terug geeft aan de FOK! community
Maar ze zijn momenteel ook wat minder coulant met uitdelen van invites, zo krijg je nu meer invites als je ook participeert in het beta-programma en dus feedback en bug reports gaat insturen.
Maar of iedereen die momenteel een login heeft, even kan nakijken of hij of zijn in zijn widget nog geen vrienden mag uitnodigen! Zo had ik er zelf ook opeens een paar bij, zonder dat ik daarover een mail had ontvangen![]()
Ik heb mijn invite zelf gekregen, maar ga ze toch hier op Fok ronddelen zodra ik er heb. Ik kijk alleen nog niet zo vaak omdat mijn hoofdcomputer niet ondersteund wordt. Maargoed, dat is maar tijdelijkquote:Op zondag 15 april 2007 13:01 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Schiet al aardig op, heb deze week al 10 invites gegeven. Hoop ook gewoon dat iedereen die hier een invite krijgt ook gewoon de eerste verkregen invites weer terug geeft aan de FOK! community
Eerst ff lezen graagquote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef MJay1 het volgende:
Kan ik ook een uitnodiging krijgen? martinvdv1991 [at,@] hotmail.com
Is het echt zo moeilijk om op z'n minst de laatste 20 posts van dit topic door te nemen?quote:Op maandag 16 april 2007 19:56 schreef MJay1 het volgende:
Kan ik ook een uitnodiging krijgen? martinvdv1991 [at,@] hotmail.com
Die mensen zou je eigenlijk moeten blocken.quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef gday het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om op z'n minst de laatste 20 posts van dit topic door te nemen?
Gewoon geen invite sturenquote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die mensen zou je eigenlijk moeten blocken.![]()
Die lijst ververst nog regelmatigquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef Whizzkith het volgende:
Die hebben toch al een invite gekregen? De lijst is een beetje oud
Ik haal mensen pas van de lijst als ze zich afmelden via de site, anders moet ik nog post voor post gaan beoordelen hoe of wat, dit is veel handiger...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef Whizzkith het volgende:
Die hebben toch al een invite gekregen? De lijst is een beetje oud
Dat klopt, nu sta je er wel tussen... Er zit van mij nog 1 handmatig actie tussen als de lijst geupdate moet worden, dit is om te voorkomen dat grapjassen het form gaan misbruiken en op die manier de lijst verneuken...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:32 schreef xminator het volgende:
Ik heb me toegevoegd maar sta er niet tussen :S.
xterminator.nx(at)gmail(dot)com
Indeed, ik probeer het meteen weg te werken, maar er kan wel eens een dag tussen zitten dat hij niet geupdate wordt...quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Die lijst ververst nog regelmatig.
Je kan je aanmelden via het scriptquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:12 schreef Enemyforce het volgende:
Ik meld me bijdeze ook!
rick.stijnman at gmail dot com
Heb ik gedaan, maar ik zie mezelf niet op de lijst verschijnen, vandaar!quote:Op maandag 16 april 2007 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerst ff lezen graag
Je kan jezelf toevoegen
Lees dit fucking topic dan eens door... Pffff....quote:
quote:
kijk eens verder dan je neus lang is. En je neus zou toch lang moeten zijn gezien je avatar..quote:
Het toevoegen is een handmatige aktie van Whoopsquote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef kikoooooo het volgende:
Heb mezelf gisteravond toegevoegd aan de lijst, maar zie em er nog niet bijstaan?
Owkequote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het toevoegen is een handmatige aktie van Whoops
Door het formulieer krijgt hij het in het juiste formaat
Wachten tot die hetw eer doet.
tenzij je afmelding gaat koppelen aan het aanmeld email adresquote:Op woensdag 18 april 2007 11:50 schreef gday het volgende:
Op zich zou toevoegen wel automatisch moeten kunnen denk ik, Whoops?Verwijderen zou sowieso wel handmatig moeten gebeuren, anders kun je de mensen die boven je op de lijst staan deleten.
Dat zal nooit kunnen in Joost vanwege auteursrechten.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:11 schreef cygnusx het volgende:
Als je nou zelf kunt 'streamen' naar die zender zodat er initiatievelingen RTL 4/5/7 en de rest kunnen doorstreamen... dan wordt het pas interresant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |