En nog een Joost aan de lijst toegevoegd...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef Darklight het volgende:
Werkt niet op de Mac nog niet althans...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef overhyped het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het werkt op m'n macje.. Iemand een invite over? deheipaal (at) msn (punt) com
Volgens de FAQ werkt het al wel op Intel Macs, maar nog niet op PPC Macs of Linux.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:32 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Werkt niet op de Mac nog niet althans...
Done...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:07 schreef yosander het volgende:
Dan is dat recent gebeurd, de laatste keer dat ik het checkte was het iig niet zoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens de FAQ werkt het al wel op Intel Macs, maar nog niet op PPC Macs of Linux.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:44 schreef Wiehoe het volgende:
oooow zo tof
mag ik ook in het lijstje wiehoe[at]gmail.com
Toegevoegd...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef Kantar het volgende:
Hmm, ben wel geinteresseerd..Mag ik ook op de lijst? Bolat.M[at]gmail.com
Momenteel bestaat het aanbod nog puur uit 20 testkanalen, overinges wel erg divers met muziek videoclips, docu van National Geographic als pokeren in Vegas of humor op Lazy TV.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef zquing het volgende:
wat kan je eigenlijk allemaal zien met joost?
No probs...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:22 schreef Katseviool het volgende:
en Whoops super voor het up-to-date houden van de invite-lijst![]()
Toegevoegd...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:08 schreef dujour het volgende:
Ik wil ook wel
dujour (appestaarten) live (puntje) nl
Thanxquote:
Done...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:48 schreef cw2cu het volgende:
michaelrehling *aapje* gmail.com
alvast bedankt
Je staat op de invite lijst... Er zijn dus nog zo'n 30 wachtenden voor je, voordat je een invite krijgt...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef cw2cu het volgende:
kan het even duren? want ik heb nog niks binnen..
ohhquote:Op maandag 5 maart 2007 15:47 schreef whoops het volgende:
[..]
Je staat op de invite lijst... Er zijn dus nog zo'n 30 wachtenden voor je, voordat je een invite krijgt...
Lees eens door of zoquote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef cw2cu het volgende:
kan het even duren? want ik heb nog niks binnen..
Ze zijn me dus niet vergeten!quote:Hi aswin,
This is just to let you know that we haven't forgotten your request to try Joost. We're now speeding up the process of adding testers and we'll shortly be inviting everyone who has signed up to try Joost. This includes you, so expect an invite within the next couple of weeks - in the meantime, thanks for bearing with us - we appreciate it.
See you soon on Joost!
The Joost Team
--You are receiving this email because you applied to be a Joost beta tester (The Venice Project). If you no longer want to be a beta tester, please send an email to support@joost.com with the subject line: Please Remove
Die kreeg ik vandaag ook...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:49 schreef aswin het volgende:
Nog steeds geen invite ontvangen maar vandaag wel dit mailtje:
[..]
Ze zijn me dus niet vergeten!Ben benieuwd wanneer ik nu eindelijk die uitnodiging krijg..
Ik heb de mail inmiddels ook alweer een tijdje binnen.quote:
Ik heb interessequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Niek. het volgende:
Ik heb nog uitnodigingen, als het goed is 5 in totaal, als iemand er eentje wil dan hoor ik het wel.
Is trouwens wel top programma, full-screen video kijken zonder stream problemen, en veel verschillende dingen te zien.
die wil ik ook welquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Niek. het volgende:
Ik heb nog uitnodigingen, als het goed is 5 in totaal, als iemand er eentje wil dan hoor ik het wel.
Is trouwens wel top programma, full-screen video kijken zonder stream problemen, en veel verschillende dingen te zien.
Naar het emailadres in je profiel?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb interesse
Als ik dan weer invites krijg zal ik ze hier ook verdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |