Was ik net te laat zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Mooi dat het eindelijk begint te lopen...
Het lijstje is net weer bijgewerkt...
En jij staat er ook op...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil ook wel een invite krijgen, als iemand er een over heeft, enzo. Uiteraard zal ik lief op mijn beurt wachten. Mailadres: <adres> (spam krijg ik toch wel).
Ja, of ik moet gewoon leren F5'en voordat ik reageer...quote:
Ah, een bekend probleem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, of ik moet gewoon leren F5'en voordat ik reageer...
Je staat op de lijst...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:21 schreef aswin het volgende:
Heb me een tijdje geleden ook aangemeld bij Joost (19-01-2007), nog niets van gehoord... Als iemand een invite over heeft?! avgent [at] hotmail [dot] com
Misschien kan Whoops me ook op het 'wacht-lijstje' zetten? Wanneer ik van Joost mijn uitnodiging krijg zal ik natuurlijk ook mijn invites gaan delen..
Ook toegevoegd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef -skippybal- het volgende:
Als iemand nog een invite voor me heeft: skippybal666 [at] hotmail [punt] com![]()
Dank, kreeg hem net binnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef Katseviool het volgende:
Heb Adik en Poepoog een invite gestuurd
Toegevoegd...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:12 schreef gateway het volgende:
hmmz, ik wil dat ook weleens bekijken
juliasceasar16 [shift2] hotmail [PUNT] com
Als dat zo is heeft iedereen van de lijst dit weekend nog een invite...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
Als je toegang hebt, is het dan mogelijk om direct invites te versturen?
Volgens mij niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:29 schreef J.A.N.A. het volgende:
Als je toegang hebt, is het dan mogelijk om direct invites te versturen?
kost 't veel upload om zenders te kijken, aangezien het p2p is. En als je de upload voor Joost heel klein maakt, gaat het dat slechter met het kijken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Het ziet er wel mooi uit... Jammer genoeg zijn er nog weinig kanalen...![]()
Daar hoopte ik dan ook opquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft iedereen van de lijst dit weekend nog een invite...
Done.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:37 schreef KitteKat het volgende:
Ik zou er ook graag 1 willenpatrick [--2--] nextis . nl
Haha onder aan de lijst dan maar
Er zijn momenteel 20 kanalen waarbij je dan bij sommigen tussen verschillende afleveringen kunt kiezen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef whoops het volgende:
Hoe veel/weinig kanalen heb je momenteel tot je beschikking?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:41 schreef gday het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:02 schreef DigiStorm het volgende:
Toegevoegd...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:07 schreef RD4 het volgende:
Oke, dat is op zich nog best netjes, zal wel snel meer worden...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:06 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Er zijn momenteel 20 kanalen waarbij je dan bij sommigen tussen verschillende afleveringen kunt kiezen.
Kwaliteit icm upload snelheid zie ik niet als ik m'n upload cap op 50%. Is ook wel beter met studentenhuis waar nog meer downloaders zitten
Done...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:42 schreef HelloGoodbye het volgende:
Graag ook op de lijst erbij: tw.jansen at hotmail.com
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:29 schreef Bobz het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:32 schreef De_Hertog het volgende:
Toegevoegd...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef overhyped het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |