Oh?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat is juist. Iedere inwoner van Turkije is een Turk
Ooooh?quote:net zoals elke inwoner van Amerika een Amerikaan is en niet een Italiaan, Brit, Koerd, Armeen of Belg.
Dat dacht ik dus ook. KB is dus geen Turk meer. Of nooit geweest blijkbaar. Niet dat ik daar een probleem mee zou hebben ofzo, maar hij zei het zelf juf!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Wil jij dan nu even luidkeels het Wilhelmus zingen, Nederlander, want dat ben je toch en niet een Turk, hooguit een Nederlander met Turkse roots.
Gezien jouw reacties hier en sinds jaar en dag, vraag ik me af wat jij hier eigenlijk nog doet, je lijkt het niet echt naar je zin te hebben hier en loopt over van moederlandsliefde, Nederlander met Turkse roots en issues met Armeniers en genocide.
Wat voor afschuwelijks is er dan gebeurd in jouw ogen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:46 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik geef niet toe dat er een genocide was maar wel dat er iets afschuwelijks gebeurd is. En lees mijn posts 'sZoals je ziet heb ik Turkije zitten verdedigen. Maar wat jij doet is gewoon de Turkse volk belachelijker maken..
Ja, dat wisten we alquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat voor afschuwelijks is er dan gebeurd in jouw ogen?
Als jij denkt dat ik het Turkse volk belachelijk maak door niet bedroefd te zijn door de dood van iemand die een massamoord in de schoenen van dit volk wilde schuiven, dan ben je nog ver van je huis jochie. Ken je vrienden, ken je vijanden.
Ik zal mij niet verschuilen achter politiek correcte uitspraken terwijl ik iets anders denk. Wie houd je voor de gek? Degene voor wie je de correcte uitspraken doet of jezelf?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.
Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
In Turkije is iedereen Turks, of die nu wit, geel, zwart of bruin is. Niemand zal je daar vragen wat je bent, je bent immers een Turk. Hoe zit dat in Nederland? Autochtoon, allochtoon, niet-westerse allochtoon, Turk, Marokkaan, Somalier, enz. Er is geen sprake van gelijke situaties dus kan er geen vergelijking plaatsvinden zoals jij die voorstelt. NL dient nog heel wat te veranderen wil het iedereen als Nederlander zien. Daarna zien we wel of we het Wilhelmus zingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Wil jij dan nu even luidkeels het Wilhelmus zingen, Nederlander, want dat ben je toch en niet een Turk, hooguit een Nederlander met Turkse roots.
Ik heb het hier prima naar mijn zin. Ik vergaar hier de nodige kennis en hoop die ooit in Turkije te kunnen benutten. Het is nog even wachten op betere leefomstandigheden qua sociaal stelsel. Als ik jou was zou ik dus maar hopen dat Turkije snel bij de EU komtquote:Gezien jouw reacties hier en sinds jaar en dag, vraag ik me af wat jij hier eigenlijk nog doet, je lijkt het niet echt naar je zin te hebben hier en loopt over van moederlandsliefde, Nederlander met Turkse roots en issues met Armeniers en genocide.
Behalve in Oost-Turkije gok ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In Turkije is iedereen Turks, of die nu wit, geel, zwart of bruin is. Niemand zal je daar vragen wat je bent,
Zelfs als je dat niet wilt.quote:je bent immers een Turk.
Bergturk, Cyprioot, Ponthiër. Nee, geen Koerden en Grieken, Bergturken en Ponthiër zeg ik u. En Alevieten, Druzen en Zazaki...quote:Hoe zit dat in Nederland? Autochtoon, allochtoon, niet-westerse allochtoon, Turk, Marokkaan, Somalier,
Doe ik ook, ook al had je het niet tegen mij.quote:enz. Er is geen sprake van gelijke situaties dus kan er geen vergelijking plaatsvinden zoals jij die voorstelt. NL dient nog heel wat te veranderen wil het iedereen als Nederlander zien. Daarna zien we wel of we het Wilhelmus zingen.
[..]
Ik heb het hier prima naar mijn zin. Ik vergaar hier de nodige kennis en hoop die ooit in Turkije te kunnen benutten. Het is nog even wachten op betere leefomstandigheden qua sociaal stelsel. Als ik jou was zou ik dus maar hopen dat Turkije snel bij de EU komt
Daar gaat het niet om.. het zijn gewoond de belachelijke antwoorden die je geeft. Bijv: vader van alle volksliederenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat voor afschuwelijks is er dan gebeurd in jouw ogen?
Als jij denkt dat ik het Turkse volk belachelijk maak door niet bedroefd te zijn door de dood van iemand die een massamoord in de schoenen van dit volk wilde schuiven, dan ben je nog ver van je huis jochie. Ken je vrienden, ken je vijanden.
Ik zal mij niet verschuilen achter politiek correcte uitspraken terwijl ik iets anders denk. Wie houd je voor de gek? Degene voor wie je de correcte uitspraken doet of jezelf?
OMG... ik kan niet geloven dat je dit post.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als hij geen volkslied wil zingen dat gaat over de onderlinge broederschap tussen alle Turken, dan is het iemand die je land niets te bieden heeft. Hij had naar zijn geliefde land Armenie moeten gaan.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Haaglander het volgende:
want de Turken zijn niet echt blank
Nou, nou, wat een niet-inhoudelijke en onaardige reactie!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:47 schreef moussie het volgende:
[..]
dus als extreem-rechts iemand vermoord is dat een overwinning voor links ?
hoe lang heb jij nagedacht over deze parel van wijsheid ?
misschien dat jij het beter bij je eigen schoenen kan houden .. of als je dan toch zo nodig in die van een ander wil gaan lopen moet je ze wel aan de goede voet doen of zo .. wat jij daar uitslaat is brabbeltaalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:53 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een niet-inhoudelijke en onaardige reactie!
Dan maar weer even in de linkse schoenen stappen om de discussie gaande te houden:
Links: "Er is een groot verschil tussen Van Gogh en Dink! Van Gogh was een klootzak en Dink was een prima vent!"
Haaglander: "Maar beiden hebben een hele bevolkingsgroep beledigd!"
Links: "Die Turkse nationalisten moeten niet zeuren: net als Wilders zijn zij extreem-rechts en dus onwaardige Untermenschen die - zoals zelfs de verlichte Voltaire al zei - vermorzeld moeten worden. Moslims i.h.a. echter zijn lief en mag je dus niet beledigen."
Haaglander: "Dus het gaat niet om het gevoel beledigd te zijn dat links wil voorkomen? Want dat gevoel is bij de Turkse nationalisten net zo sterk als bij de 'brave' moslims. Het gaat bij links dus alleen om het onderdrukken van door links als ongewenst aangemerkte opvattingen!"
Links: ...
Typisch een gevalletje van een makkelijk te beïnvloeden dorpsjongen. Teveel geluisterd naar zogenaamde patriotten over 'volksvijanden' en vervolgens een wapen in de hand geduwd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef Devrim_ het volgende:
Er is inmiddels een foto vande verdachte
[afbeelding]
Inderdaad, het ergste is nog wel dat de vijanden van het Turkse volk die dit soort dingen doen en goedkeuren zichzelf 'patriotten' durven te noemen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:17 schreef Emel het volgende:
jammer dat dit soort dingen in Turkije gebeuren.![]()
Idd voor de Turken valt er veel te winnen om bij de EU te komen, voor ons, de netto betalende EU staten, valt er veel te verliezen als Turkije toetreedt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:51 schreef Drugshond het volgende:
Een soort van criticaster is het vrije woord ontnomen of geweldadige manier.
Erdogan neemt deze kwestie hoog op, en mijn inziens terecht. Dit is verre van een visite kaartje voor een open 'westers' dialoog. In zoverre hiervan sprake is.
Op een meer dan pijnlijk moment.
O ja, sommige flauwe reakties vallen me gruwelijk tegen.
Niks terug...hij is er geboren en getogen uit een familie die generaties teruggaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:31 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
OMG... ik kan niet geloven dat je dit post.
Dat wil dus zeggen dat anders denkende maar terug moeten naar hun geliefde land!![]()
Dit haalt heel wat posts van jouw hier onderuit.
Dat kan je allemaal zien in die foto?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Typisch een gevalletje van een makkelijk te beïnvloeden dorpsjongen. Teveel geluisterd naar zogenaamde patriotten over 'volksvijanden' en vervolgens een wapen in de hand geduwd.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal zien in die foto?![]()
Dat waren subliminal messages voor de echte patriotten!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef Slayage het volgende:
ironisch genoeg was er eergisteren een serie op de turkse tv (yagmurdan sonra, STV) waar een man gebrainwashed wordt om iemand te liquideren ala manchurian candidate en de volgende dag dit![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat waren subliminal messages voor de echte patriotten!
Als je weet waar je op moet letten is die foto inderdaad al bijna genoeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal zien in die foto?![]()
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)rkey.dink/index.htmlquote:"The bullets aimed at Hrant Dink were shot into all of us," Erdogan said, according to The Associated Press. He sent his interior minister and justice minister to Istanbul to lead the investigation. No suspects are in custody.
Erdogan said the attack was a "shock" and an "insult" to the Turkish nation and a "dark day" -- not only for Dink's family but also for all of Turkey.
"The dark hands that killed him will be found and punished," Erdogan said in the televised remarks.
Angry, saddened Turks took to the streets of Istanbul and other cities to mourn Dink's death.
heel turkije heeft met afschuw gereageerd gisteren, even als elke politieke partij, ook de extreem rechtse mhp, erdogan was duidelijk aangeslagen tijdens de persconferentiequote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:56 schreef rutger05 het volgende:
Voor bepaalde zogenaamd nationalistische figuren die het niet zo erg vinden:
[..]
Bron: http://edition.cnn.com/20(...)rkey.dink/index.html
wat zie jij dan wat wij niet zien?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je weet waar je op moet letten is die foto inderdaad al bijna genoeg.
Maar goed ook, het is niet alsof zijn politiek helemaal vrijuit gaatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef Slayage het volgende:
heel turkije heeft met afschuw gereageerd gisteren, even als elke politieke partij, ook de extreem rechtse mhp, erdogan was duidelijk aangeslagen tijdens de persconferentie![]()
Jij zou je vaderland (en de rest van de wereld) kunnen dienen door je mond te houden. Nee nee, echt dicht. Nee, niet op reply drukken! Gewoon mondje dicht. Heel goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik zeg het altijd al. Sommige problemen lossen zichzelf wel op. Deze jongen met de pet heeft zijn vaderland uitstekend gediend door een landverrader op te ruimen, maar dat neemt niet weg dat hij 20 jaar mag zitten.
Laten we wel wezen, we kunnen geen moord goedkeuren natuurlijk, ook al is het uit vaderlandsliefde.
Ik doelde daarmee op bepaalde users van Fok.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
heel turkije heeft met afschuw gereageerd gisteren, even als elke politieke partij, ook de extreem rechtse mhp, erdogan was duidelijk aangeslagen tijdens de persconferentie![]()
Het jasje (het is winter) , slecht geschoren (op vrijdagmiddag). Typische kenmerken van iemand die zonder, of met weinig, geld in Istanbul zit. En dat zijn nagenoeg altijd immigranten vanuit de provincie. Mensen die op school net voldoende geïndoctrineerd zijn om te 'weten' dat Turkije aan alle kanten omringd is door vijanden en dat de gevaarlijkste vijanden van het Turkse volk zich onder de minderheden in Turkije bevinden (als je wat meer over dit soort idioten wilt leren moet je een paar dagen de posts van KirmiziBeyaz volgen).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat zie jij dan wat wij niet zien?
Lees het topic....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:44 schreef starman2 het volgende:
hey weetje wat
laten we deze moord ook ontkennen waarom niet
en ook ontkennen dat de lucht blauw is
1. ontkenninsfase
2. uitstellen
3. toegeven
wat vind jij ervan ?
Ja jij weet veel echt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:55 schreef starman2 het volgende:
laten we elkaar vermoorden why not , its a hyp
en dan alles ontkennen
turkish styl
Mwoah, de link die je legt slaat nergens op.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:00 schreef starman2 het volgende:
ja toch is een trend in turkije om dingen te ontkennen , misschien gaan ze over paar jaar dit ook ontkennen hihih
Nieuwe toevoeging aan je klonenbestand, desired?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef starman2 het volgende:
tuurlijk wel de moord kwam allemaal doordat hij een genocide op de armeniers erkende openlijk in de publiciteit , dat zal vast 1 van de motiefen zijn van de moordenaar ??
Dude, wordt de moord nu in Turkije ontkend?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef starman2 het volgende:
tuurlijk wel de moord kwam allemaal doordat hij een genocide op de armeniers erkende openlijk in de publiciteit , dat zal vast 1 van de motiefen zijn van de moordenaar ??
*eens isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Typisch een gevalletje van een makkelijk te beïnvloeden dorpsjongen. Teveel geluisterd naar zogenaamde patriotten over 'volksvijanden' en vervolgens een wapen in de hand geduwd.
KirmiziBeyaz, voordat je iets zegt over een onderwerp is het handig als je je hoofd uit je kont haalt, want je bent hard op weg om de clown van het forum te worden met je MHP-achtige geblaat. Hetzelfde geblaat dat in Turkije alles vergiftigd en het land dwars zit om inderdaad iets voor te stellen in deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |