Vlinders? Zo heet z'n "nieuwe" nr iig...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heet dat nieuwe liedje van brainpower ?
Zit best een vette beat iniets met rocken zingen ze maar hier ben ik niet zeker van.
Is dat ook niet Brainpower - Vlinders ??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:50 schreef AbeSapien het volgende:
Ik zoek een een nederlands nummer met een goede tekst en muziek. Volgens mij staan ze in die clip in de jungle ofzoiets.
Hij heeft ook een nieuwe met de Partysquad die heet 'Nonstop'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe heet dat nieuwe liedje van brainpower ?
Zit best een vette beat iniets met rocken zingen ze maar hier ben ik niet zeker van.
k weet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:16 schreef lucky_birdie het volgende:
Nike Dance to L.A
Fabia Witkamp danst tijdens de Nike "Dance to LA" op een nummer.. en ik kan er maar niet achter komen wel nummer het is.. het is dit nummer; nike website
Het is echt heel moeilijk te verstaan.. wat ik (nu) versta is iets in de strekking van;
Play me that song with the indian drum
*something something* dad *something something*
what is your style / what do you say
we're gonna have a party like there aint no Mai (??)
play me that song with the indian drum
walking / rocking with my ?? , all night long
what is your style / what do you say
we're gonna have a party like there aint no ( klinkt als Mai)
en het laatste stuk is echt zo goed als onverstaanbaar.. ik meen iets te horen als
getting roudy, move the body
rock your body
beat the drum
undergrond
![]()
heeft iemand enig idee
Die bedoel ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nieuwe met de Partysquad die heet 'Nonstop'
Die mag er ook wel wezen.
een van de bar weinig goeie nummers van hun idd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hij heeft ook een nieuwe met de Partysquad die heet 'Nonstop'
Die mag er ook wel wezen.
Mentor Kolektiv Featuring Hard Kaur - Party in Bombayquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
k weet het nog steeds niet![]()
Anyone enig idee?
thnx!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Mentor Kolektiv Featuring Hard Kaur - Party in Bombay
Da's Who's Gonna Ride Your Wild Horses & Numbquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef OldJeller het volgende:
Hallo, ik zoek 2 nummers van U2.
Bij een wordt in het refrein heel hoog door Bono gezongen en volgens mij begint het met: 'Oooh, sha la la la la la..' is een nummer uit de jaren '90 dacht ik, toen hij nog die dikke, zwarte zonnebril droeg.
Het andere nummer dat ik zoek zie je The Edge in de clip die allemaal voeten in z'n gezicht krijgt en hij zingt.
Alvast bedankt.
Love Rescue Me?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef OldJeller het volgende:
Hallo, ik zoek 2 nummers van U2.
Bij een wordt in het refrein heel hoog door Bono gezongen en volgens mij begint het met: 'Oooh, sha la la la la la..' is een nummer uit de jaren '90 dacht ik, toen hij nog die dikke, zwarte zonnebril droeg.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's Who's Gonna Ride Your Wild Horses & Numb
Jullie hadden beide gelijk betreft de nummers, alleen was het niet wat ik zocht (behalve numb dan), maar dat lag een beetje aan mij.quote:
Kweenie of t al gezegd is, maar t klinkt alsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:31 schreef lucky_birdie het volgende:
het intro van dit nummer klink ZO bekend.. en ik kan er gewoon niet op komen welk nummer het is..![]()
whelp!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef IMWeasel het volgende:
Van Harlingen naar Terschelling ? volgens mij van Marcel Kramer
[..]
Nee jammer genoeg is hem dat niet!![]()
Er word niet in gezongen.. alleen iets van een orkestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef royco_100 het volgende:
Ik zoek weer is een nummer, best wel bekend nummer, hoort het vaak op feestjes. Dat nummer waar iedereen op de grond gaat zitten roeien, iemand een idee??
DJ Henry - De DJ Sleequote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:58 schreef JeroenAppeldoorn het volgende:
Goeeeeeeeeede avond,
iemand enig idee van wie het skihut nummer "ik heb een slee" is ?!
het nummer begint rustig...
en nee het is niet de gebroeders Ko...
heb al gegoogeld maar krijg daar niet de gewenste resultaten..
Golden Earring - Going to the runquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:53 schreef Kimzie2 het volgende:
Ik zoek een nummer...wat toch wel bekend is..het is een rustig nummer....
En ik weet niet veel meer als dit:
She got the looks of a moviestar...
Refrein (geloof ik zoiets als) going to the run...run...run...angel?
Wie o wie helpt me?
Everlasting lovequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
er zit een muziekje bij de bavaria reclame wat waarschijnlijk deze tekst heeft:
open up your eyes
then you realize...
iemand?
dank alvast
Kan je het niet vinden op ster.nl?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:03 schreef BlueCurl het volgende:
er zit een muziekje bij de bavaria reclame wat waarschijnlijk deze tekst heeft:
open up your eyes
then you realize...
iemand?
dank alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |