quote:Turk laat dochter aan ketting uit
ISTANBUL (ANP) - Een Turk laat zijn 17-jarige dochter aan een ketting uit. Volgens de vader is het meisje niet goed bij haar hoofd en probeert ze steeds weg te lopen.
Maar de jonge vrouw zegt dat ze wil trouwen met een jongen die de goedkeuring van haar vader niet kan wegdragen en dat ze daarom als een hond wordt behandeld.
Dat meldde vrijdag het Turkse blad Radikal. De krant toonde een foto van de dochter met een halsband om haar nek waaraan een ketting is vastgemaakt die door de 60-jarige vader wordt vastgehouden. ,,Weerzinwekkend'', aldus Radikal.
De justitiële autoriteiten in het district aan de Zwarte Zee waar vader en dochter wonen, hebben een onderzoek ingesteld naar de rechtmatigheid van het handelen van de man.
17-jarige blagen?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
Boeiend, ik zie hier ik ook wel eens ouders die hun hyperactieve blagen aan zo'n tuigje hebben gelijnd..
Jazeker! Er ziet een 's Koningsjacht in de buurt (mongolenwijk)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
17-jarige blagen?.
Zo rond die tijd zouden ze toch min of meer toerekeningsvatbaar moeten zijn, lijkt me.
Het is maar één idioot, wij hebben er hier in Nederland anders ook genoegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:53 schreef longinus het volgende:
Wat ben ik blij dat dat nog niet bij de EU zit, wat een dom gedrag van die mensen.
Inderdaad. Wij kunnen dat veel beter. Verkachten en vermoorden die hapquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:53 schreef longinus het volgende:
Wat ben ik blij dat dat nog niet bij de EU zit, wat een dom gedrag van die mensen.
Ik kan me nog een foto herineren van een Nederlands meisje die met band vastgeketend aan de muur zat in een instelling voor geestelijk gehandicapten. Dat was een paar jaar geleden, ik kan even niet op de naam komen van dat meisje.quote:
Jolanda nog wat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kan me nog een foto herineren van een Nederlands meisje die met band vastgeketend aan de muur zat in een instelling voor geestelijk gehandicapten. Dat was een paar jaar geleden, ik kan even niet op de naam komen van dat meisje.
Dat is niet zo gek, een rashond kan al snel duizend euro kostenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Kleine kinderen zie ik ook wel eens aangelijnd meelopen met de ouders.
dat is toch meer een soort van armband?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Kleine kinderen zie ik ook wel eens aangelijnd meelopen met de ouders.
Fijn dat je serieus reageert, het was een flauw grapje als parodie op het eveneens achterlijke 'Only in America'quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik kan me nog een foto herineren van een Nederlands meisje die met band vastgeketend aan de muur zat in een instelling voor geestelijk gehandicapten. Dat was een paar jaar geleden, ik kan even niet op de naam komen van dat meisje.
Geen fotoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jolanda_Venema
Die dus inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jolanda_Venema
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |