en amerikanen zijn normaal?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:33 schreef bigore het volgende:
[..]
Japan kan je dan ook echt niet als vergelijkingsmateriaal nemen, japanners zijn gewoon rare mensen.
Over Japan zou ik ook niet teveel zeggen... De Wii verkoopt elke week 4 keer zoveel als de PS3.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef Vince22 het volgende:
Je leest er niet dat de PS3 al meer heeft verkocht als de Xbox 360 in heel 2006 in Japan ofzo..
en wat een kut ding is dat zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over Japan zou ik ook niet teveel zeggen... De Wii verkoopt elke week 4 keer zoveel als de PS3.
Ja, Nintendo moet echt stoppen met consoles maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:54 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
en wat een kut ding is dat zeg![]()
was het naar 30 minuten zat dat swiepen met die controller.
en die graphics zijn nog lelijker dan op de cube
nintendo kan maar beter verkassen met die troep
het blijft zielig dat mensen er intrappen![]()
Valt er wat positiefs over de ps3 te zeggen dan? Verkoopcijfers vallen tegen, games vallen voorlopig nog tegen, gamers willen het ding niet echt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Vince22 het volgende:
Maar dat was niet mijn antwoord... ging mij meer over de negativiteit t.o.v de PS3 op tweakers.
Is ook niet zo gek dat Nintendo winst maakt, ze hebben ook bijna geen geld uitgegeven aan R&D.. Ze hebben hun Cube wat opgevoerd en hun console was klaar. Veel van het verlies zit ook gewoon in de ontwikkelingskosten van de PS3.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:17 schreef ethiraseth het volgende:
Oh wacht, mischien moeten ze dat ook maar niet, ze maken tenslotte winst, iets wat Sony niet kan zeggen ondanks hun technologisch superieure consoles.
Ja hoor, weinig klachten over defecten units. Productie loopt weer goed. Ze gaan al over op de 65nm chips. Online games werkt goed. Europese launch gaat gewoon door zoals gepland. Toch allemaal kleine positieve dingetjes.quote:Valt er wat positiefs over de ps3 te zeggen dan? Verkoopcijfers vallen tegen, games vallen voorlopig nog tegen, gamers willen het ding niet echt.
die game heeft het inderdaad zeer mooi uitgewerkt, jammer dat dit niet zo met elke game is (RB6 heeft trouwens ook dedicated servers op de Xbox 360)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Playstation Netwerk schijnt ook alleszins mee te vallen getuige dit topique op GAF.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=140657
Knap dat je op basis van 1 game stelt dat het gehele netwerk okay is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
Playstation Netwerk schijnt ook alleszins mee te vallen getuige dit topique op GAF.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=140657
het netwerk is voor online gamen ook gewoon prima, maar het ligt vooral aan de gamequote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Knap dat je op basis van 1 game stelt dat het gehele netwerk okay is.
Zou wat geweest zijn als de games die door Sony zelf worden uitgebracht ook nog eens kut online waren.
Laten we vooral even de ondersteuning van 3rd party devvers afwachten..
Virtua Tennis 3 bijv.. Oh wacht....
Insomniac ís een 3rd party devquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Knap dat je op basis van 1 game stelt dat het gehele netwerk okay is.
Zou wat geweest zijn als de games die door Sony zelf worden uitgebracht ook nog eens kut online waren.
Laten we vooral even de ondersteuning van 3rd party devvers afwachten..
Virtua Tennis 3 bijv.. Oh wacht....
ik heb nooit lag op de 360quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Insomniac ís een 3rd party dev
En als je over 3rd party ontwikkeling wilt hebben; na hoeveel patches was de lag uit PES 2007 op de 360? Owh, wacht
Hij wordt door Sony uitgebracht, dat bedoelde ik en dat weet je best.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Insomniac ís een 3rd party dev
En als je over 3rd party ontwikkeling wilt hebben; na hoeveel patches was de lag uit PES 2007 op de 360? Owh, wacht
Moet je TW07 een keer spelen op je 360quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:50 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nooit lag op de 360
snelle verbindinge FTW!
gelukkig speel ik die nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Moet je TW07 een keer spelen op je 360
Dan heb je met een 20mbit verbinding nog steeds lag![]()
quote:Nieuws: Blu-ray lijkt te gaan winnen
Bron: GamePro
Vrijdag 02 februari 2007 - Wellicht is het nog een beetje te vroeg om een winnaar naar voren te schuiven, maar statistieken duiden erop dat de strijd tussen Blu-ray en HD-DVD wel eens gewonnen kan worden door Blu-ray. Dit zou vooraal te danken zijn aan de verkoop van de PLAYSTATION 3, welke met een standaard Blu-ray speler wordt geleverd.
Volgens cijfers van verschillende retails en websites werden er in de tweede week van januari bij één verkochte HD-DVD, twee Blu-ray disks verkocht. Sinds de introductie van Blu-ray is het gat in de totale verkoop gedicht van 14% naar 7%. Als deze trend zich voortzet, zal Blu-ray in minder dan één maand HD-DVD inhalen.
Onderzoekscentrum 'Understanding & Solutions' volgt de strijd tussen beide formaten nauwgezet. Het bedrijf denkt dat eind dit jaar één formaat zal domineren. Volgens het bedrijf heeft Blu-ray de grootste kans om de markt te gaan domineren, vooraal door de PLAYSTATION 3. Van alle verkochte HD titels is 80% Blu-ray en 70% van de PS3 bezitters heeft gezegd interesse te hebben in Blu-ray films. Tot slot denkt het bedrijf dat de prijs van een stand-alone Blu-ray speler eind 2007 onder de $400 ligt.
Als normale standaard verbindingen niet zonder lag kunnen spelen dan is het gewoon ruk.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
gelukkig speel ik die niet
en mijn 100mbit verbinding kan die vast wel aan![]()
/patsmode
Bronquote:Nieuwe WipeOut voor PS3 en PSP
Het was al wel te verwachten. De nieuwe WipeOut komt ook naar de Playstation 3.
De WipeOut reeks is altijd al een enorm populaire gamereeks geweest. Het laatste deel dat als launch game op de PSP verscheen in 2005 was een groot succes. Velen hoopten dat deze game ook als launch game voor de Playstation 3 zou verschijnen, helaas was dit niet het geval. Toch bleven er geruchten dat Londen Studio bezig is met een WipeOut game voor de PS3. Deze geruchten blijken waar, want de directeur van Londen Studio, Clemens Wangerin heeft bevestigd dat ze bezig zijn met een nieuwe WipeOut voor de Playsation 3 en PSP.
Hij kondigde vandaag niet alleen deze game aan ook gaf Clemens wat meer informatie over deze game. Zo zal net als bij Wipout Pure op de PSP mogelijk worden om contents (banen enz.) te downloaden, deze zullen dan op de Playstation Store aangeboden worden. Ook zal de Playsation 3 versie de SIXAXIS tilt-sensor ondersteunen.
Leg effe uit hoe Evolution dan wel een online-game-mode in de Japanse Motorstorm gaat patchen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef Panick het volgende:
[..]
Hij wordt door Sony uitgebracht, dat bedoelde ik en dat weet je best.
Overigens is de lag wel weg en heeft VT3 nog steeds geen online optie.. En die valt er ook niet in te patchen, me dunkt.
.
WipEout is de game die ik bij de PSP kocht toen ik hem importeerde, nooit spijt van gehadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:45 schreef SToRM81 het volgende:
Weer een topper voor de PS3!![]()
[..]
Bron
Het kan dan wel zijn dat de PS3 momenteel niet zo goed verkoopt, maar als ik de lijst met topgames zie dan hoor je mij niet klagen![]()
Dus wie doet het nou beter? Nintendo of Sonyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:34 schreef Diablos79 het volgende:
Is ook niet zo gek dat Nintendo winst maakt, ze hebben ook bijna geen geld uitgegeven aan R&D.. Ze hebben hun Cube wat opgevoerd en hun console was klaar. Veel van het verlies zit ook gewoon in de ontwikkelingskosten van de PS3.
Dat weten we over 5 jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:16 schreef Markster het volgende:
[..]
Dus wie doet het nou beter? Nintendo of Sony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |