- Te weinig contrastquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:06 schreef CaPS_ het volgende:
+ lekker contrast, en je kan bijna alle bordjes lezen, dus goed standpuntquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Tha_BlonT het volgende:
[..]
- Te weinig contrast
+ De lijnen zijn goed, je zou van boven nog iets weg kunnen snijden trouwens. De weg moet eigenlijk vanuit boven je je shot komen insnijden zeg maar. Je camera zou je naar beneden moeten kantelen, waardoor je én meer diepte krijgt, je in de foto gezogen wordt, en de lijnen waarschijnlijk nog veel beter uitkomen
De mijne dan maar
[[url=http://www.filostofie.nl/wp-content/uploads/2007/02/dsc07366_500a.jpg]afbeelding][/url]
Bedankt voor je ideeenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:47 schreef Tha_BlonT het volgende:
[..]
+ De lijnen zijn goed, je zou van boven nog iets weg kunnen snijden trouwens. De weg moet eigenlijk vanuit boven je je shot komen insnijden zeg maar. Je camera zou je naar beneden moeten kantelen, waardoor je én meer diepte krijgt, je in de foto gezogen wordt, en de lijnen waarschijnlijk nog veel beter uitkomen
Overbelichting is niet erg, als je het functioneel gebruikt. Sterkler nog, overbelicht 'm maar eens flink (gooi contrast in photoshop omhoog) Zwart-wit leeft bij contrast...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef CaPS_ het volgende:
[..]
Bedankt voor je ideeen
Ik zal nog eens een keer kijken om te zien of ik hem iets beter kan maken. Deze is gemaakt op een ochtend dat er ook veel zon was. Je ziet bijv. ook dat aan het eind waar de spoorwegen samen komen e.e.a overbelicht is.
Thanksquote:
Mja, dat zag ik ook net toen ik hem gepost hadquote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef MacroTough het volgende:
+ Avondkleuren zijn mooi gevangen.
- Geeft me toch het gevoel dat de foto ietwat scheef is...
Ik doe nu trouwens met deze foto mee aan een wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:41 schreef Karp het volgende:
[..]
Mooi moment om te schieten. Die bocht aan de linkerkant van de plaat had je naar mijn gevoel meer mee kunnen doen. Misschien had je iets meer naar links kunnen draaien, ookal weet ik natuurlijk niet wat daar te zien was. Maar door de scheve horizon en de drukte aan de rechterkant oogt het voor mij niet lekker.
Ik kan het wat moeilijk uitleggen maar het lijkt alsof je 2 situaties tegelijk wilt vastleggen, zowel links als rechts, en dan heb ik liever dat ik er 1 goed zie dan 2 half.
Mijn sneeuwfoto:
[afbeelding]
De A1 vlakbij Apeldoorn. Langzaamrijdend tot geen verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |