abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45501068
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:33 schreef clowncloon het volgende:
is dit beter dan utorrent met een private tracker?
dit is zeker wel beter,
ik zit ook wel op private trackers met torrents, maar die snelheden halen het nooit met usenet

je kunt er van uitgaan dat je met usenet je volledige snelheid haalt, met torrents nooit (en je moet nog eens 1-1 seeden op private trackers)
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_45501203
Misschien is het in een eerder topic al genoemd maar ik gebruik newsleecher voor downloaden maar daarnaast heb ik Par'Nrar draaien, die repareert en pakt alles voor me uit, hoef het alleen in de queue te knallen en de volgende dag staat alles uitgepakt en wel op schijf.

hier kun je het downloaden, is gratis. http://www.milow.net/site/projects/parnrar/ParNRar_1.22.2.exe
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:23:11 #33
10710 gday
propria cures
pi_45501215
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:26 schreef T1andonly het volgende:
Jullie gebruiken het schijnbaar alleen om te leechen. Er is ook nog zoiets als powerpost, waarmee je ook zelf 'n bijdrage kunt leveren als je de beschikking hebt tot nieuwe releases etc.
Ho ho, ik heb ook wel eens wat gepost (inderdaad met Powerpost), en ik zie Ou-Tannu ook geregeld langsvliegen als poster (al weet ik niet of dat dezelfde is als de fokker....)
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:25:20 #34
10710 gday
propria cures
pi_45501285
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

SABnzbd draait op m'n server. Ik kan op deze manier vanaf iedere plek m'n downloads klaarzetten. Ik heb een premium account op www.newzbin.com waar ik nzb'tjes kan laten genereren...

Ik ben zelf overigens ook bezig met een eigen usenet-client, dat gaat pas tof worden.
GAST! Ik ben ook bezig om een eigen usenet-client te bakken... (al ben ik daar nog maar pas aan begonnen). Hoe ver ben jij, welke taal, evt. zelfs zin in samenwerken etc. etc.? Ik doe het in C# trouwens maar ik vind het een ellende om een fijne listview te bakken waar je ook zelf componenten in kunt hangen, én die ook drag-and-drop ondersteunt én waarbij je de columns zelf kunt herrangschikken én evt. ook een treestructure heeft zoals alt.binz want dat bevalt me wel.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45501777
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:03 schreef pabaam het volgende:

[..]

Op Speedplaza.net kun je per gig betalen. Ik vind dat superhandig. Zit geen tijdslimiet op dus als je een maandje niks download gaat er ook niks van je tegoed af.
Goeie tip!
De site ligt er hier op het moment uit dus ik moet even wachten met aanmelden maar via de google cache heb ik de prijzen alvast kunnen bekijken.
-
pi_45501913
Goede tip idd

Andere tip is dat je bv. een Tweaknews account ook kunt delen. Voor iets meer dan 20,- per jaar ben je dan klaar
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45502706
quote:
ja, maar dan moet je meuk zoals ftd wel ontwijken. ftd is meer als een publieke tracker waar van alles opgedonderd wordt, private trackers hebben alleen releases netzoals de talloze usenet irc communities. overigens is ftd zeker niet kut, het is alleen niet iets dat je wilt gebruiken als je private trackers gewent bent.
pi_45502736
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:10 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Je betaald toch hopelijk niet voor het genereren van nzb's he?
Jawel, tijdens de kerstperiode koop ik genoeg credits voor een jaar voor slechts ¤ 5.... Newzbin is gewoon erg makkelijk.
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef gday het volgende:

[..]

GAST! Ik ben ook bezig om een eigen usenet-client te bakken... (al ben ik daar nog maar pas aan begonnen). Hoe ver ben jij, welke taal, evt. zelfs zin in samenwerken etc. etc.? Ik doe het in C# trouwens maar ik vind het een ellende om een fijne listview te bakken waar je ook zelf componenten in kunt hangen, én die ook drag-and-drop ondersteunt én waarbij je de columns zelf kunt herrangschikken én evt. ook een treestructure heeft zoals alt.binz want dat bevalt me wel.
Ik ben 'm nog aan het ontwerpen. Ik ga 'm ontwikkelen in C#.
pi_45502798
Hier ook veelvuldig gebruiker van Usenet, met Eweka als payserver .
Volle snelheid van mijn internetverbinding, en nooit problemen met incompletes (tenzij iemand echt heel fout upload). Voordeel van Usenet vind ik de snelheid, het niet hoeven uploaden, FTD etc.

Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45503578
quote:
ligt helemaal aan de seeds op de private tracker, ik heb met beide goede ervaringen, ik zou in iedergeval nooit me trackers opgeven... daar komt veels te veel waardevols door binnen
pi_45503633
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:19 schreef thedude0 het volgende:

[..]

ja, maar dan moet je meuk zoals ftd wel ontwijken. ftd is meer als een publieke tracker waar van alles opgedonderd wordt, private trackers hebben alleen releases netzoals de talloze usenet irc communities. overigens is ftd zeker niet kut, het is alleen niet iets dat je wilt gebruiken als je private trackers gewent bent.
ook gedacht aan , vooral zeer oude, releases die op bittorrent private trackers worden gedaan?
die vind ik echt niet terug op usenet..
pi_45503666
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef gday het volgende:

[..]

Ho ho, ik heb ook wel eens wat gepost (inderdaad met Powerpost), en ik zie Ou-Tannu ook geregeld langsvliegen als poster (al weet ik niet of dat dezelfde is als de fokker....)
ik heb ook wel eens wat gepost

[ Bericht 3% gewijzigd door mschol op 19-01-2007 13:09:38 ]
pi_45504261
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:27 schreef clowncloon het volgende:
Thats Very Promissing
idd
pi_45505532
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ook gedacht aan , vooral zeer oude, releases die op bittorrent private trackers worden gedaan?
die vind ik echt niet terug op usenet..
oude games
oude xvids
meer oude releases dan je ooit op bittorrent zult vinden
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:39:56 #45
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45510945
Ůsenet .

Het jammere van FTD is dat sommige users wel eens verkeerde tagjes geven. Zeggen ze dat het een Retail-DVD is, is het een CAM.
pi_45511273
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef Messenga het volgende:
Ůsenet .

Het jammere van FTD is dat sommige users wel eens verkeerde tagjes geven. Zeggen ze dat het een Retail-DVD is, is het een CAM.
Das klote idd. Maar ik gebruik ook al tijden geen FTD meer
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:54:51 #47
108558 Messenga
pi_45511374
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Das klote idd. Maar ik gebruik ook al tijden geen FTD meer
Wat dan wel?
pi_45511995
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef Messenga het volgende:
Ůsenet .

Twee dagen wachten, dan eerst de reacties lezen helpt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:19:05 #49
108558 Messenga
pi_45512023
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Twee dagen wachten, dan eerst de reacties lezen helpt.
Met een retentie van 5 dagen waag ik dat risico niet graag.
pi_45512164
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wat dan wel?
FTN en FTA werken ook prima
pi_45512298
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:56 schreef thedude0 het volgende:

[..]

oude games
oude xvids
meer oude releases dan je ooit op bittorrent zult vinden
qua games vind ik het wel mee vallen, vanalles van max 3-4 jaar oud staat er... niet echt bijzonder
ik heb het over echte oudjes van 5 jaar (of ouder)

qua films staan wel aardig wat oudjes tussen idd... maar het overgrote deel is toch echt van 2000.. (tenmiste, zo lijkt het)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:37:16 #52
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_45512483
ff een toevoeging om .nzb bestanden te genereren of te zoeken. (voor in de OP.)

BinIndex

Ik ga er maar vanuit dat TS dit topic ook leest, dus een mailtje is dan een beetje overbodig imho
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_45512649
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:29 schreef mschol het volgende:

[..]

qua games vind ik het wel mee vallen, vanalles van max 3-4 jaar oud staat er... niet echt bijzonder
ik heb het over echte oudjes van 5 jaar (of ouder)

qua films staan wel aardig wat oudjes tussen idd... maar het overgrote deel is toch echt van 2000.. (tenmiste, zo lijkt het)
qua xvids lijkt het me toch wel handig dat alles van de afgelopen jaren is, anders zijn ze allemaal van bagger kwaliteit door de verouderde codecs of divx de meeste oude films hebben toch wel een redelijk nieuwe internal release

wel vraag ik me af welke torrent sites dan niet-geripte game releases van voor 2000 hebben
in a.b.old.games was laatst Castrol.Honda.SuperBike-ISOCD98 gepost, een release uit 1998 dat soort spul heb ik nog nooit op torrent sites gezien.
pi_45512738
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:44 schreef thedude0 het volgende:

[..]

qua xvids lijkt het me toch wel handig dat alles van de afgelopen jaren is, anders zijn ze allemaal van bagger kwaliteit door de verouderde codecs of divx de meeste oude films hebben toch wel een redelijk nieuwe internal release
ik heb het over de release data van de films zelf he
pi_45512841
dan heb ik je verkeerd begrepen
pi_45517394
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:26 schreef T1andonly het volgende:
Jullie gebruiken het schijnbaar alleen om te leechen. Er is ook nog zoiets als powerpost, waarmee je ook zelf 'n bijdrage kunt leveren als je de beschikking hebt tot nieuwe releases etc.
ik post ook weleens wat.
en ook een keer wat aangemeld op FTD.

is best lastig als je het echt precies goed en netjes wilt doen.
maar als je het stap voor stap doet dan komt het goed.

hier een duidelijke uitleg:
http://www.binaries4all.nl/powerpost/

daarnaast gaat aanmelden op FTD ook volgens precieze regels.
wel zo netjes om je daar zo goed mogelijk aan te houden.

torrents uploaden vind ik wel prettiger om te doen.
maar usenet en torrents hebben z'n voor- en nadelen zoals al gezegd.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:28:11 #57
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_45517978
een paar dagen geleden is AoEIII: the warchiefs op FTD aangemeldt. Kan iemand hier mij misschien vertellen onder welke naam en in welke groep hij gepost is? Op deze pc kan ik die info namelijk niet binnenkrijgen....
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_45518263
denk niet dat dit topic daar voor bedoeld is.

deze maand trouwens nog gratis toegang tot een snelle newsserver:
quote:
news.easynews.nl (poort 119)
login : beta@easynews.nl
password : beta

8 connecties, 20Mbit
http://easynews.nl/

gaat wel snel, maar veel incompleet.
dus gebruik je andere newsserver als fill-server om de incomplete bestanden aan te vullen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 19 januari 2007 @ 21:37:36 #59
108558 Messenga
pi_45518291
Ik heb er 10 geprobeerd, allemaal incompleet.
pi_45518327
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:36 schreef Caesu het volgende:
denk niet dat dit topic daar voor bedoeld is.

deze maand trouwens nog gratis toegang tot een snelle newsserver:
[..]

http://easynews.nl/

gaat wel snel, maar veel incompleet.
dus gebruik gebruik je andere newsserver als fill-server om de incomplete bestanden aan te vullen.
Gebruik die op het moment samen met nova.planet.nl
Lekker snel downloaden van easynews en nova vult de incompletes aan. Werkt perfect.
Hopelijk blijft ie nog wat langer gratis
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')