quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:17 schreef __Saviour__ het volgende: Nederland is echt zwak. Legt de NS een beetje alles stil. Maar de bikkels van de NMBS reden gewoon
![]()
Althans, de lijn die ik moest hebben dan toch.
weer een sukkel die niet verder denkt.
Wat vind jij belangrijker?
Je veiligheid en eigen gezondheid of niet ?
Wees blij dat de NS niet zo STOM is als de NMBS.
Weet niet of jij graag in een trein zit die tegen een boom aan rijd.
En het was slecht zicht op de sporen hier.
Vanaf mij:
Petje af voor de NS en ProRail dat ze het treinverkeer stil hebben gelegd.
Voor hun veiligheid, maar zeker ook voor de veiligheid van 6000 andere reizigers die graag heel huids thuis komen om eventueel vrouw/vriendin en misschien kinderen in de armen te kunnen sluiten.
Dan maar een dag later, maar het staat leuker dan dat je vrouw/vriendin en/of je kinderen je in het ziekenhuis moeten opzoeken omdat net DIE trein waar jij in zat tegen een boom aanrijdt of een boom op je trein knalt.
Oftewel dit heeft niks te maken met het geval: Nederland zwak, of net zoals op de frontpage: NS is kut. Maar meer met de veiligheid voor de rezigers en eigen personeel. Of heb je niet opgelet bij het nieuws:
Trein machinist gewond door omgevallen boom.
Dan vraag ik me na dit stukje tekst af:
Wie zijn hier de helden:
De NS die 6000 treinreizigers heeft geprobeerd op te vangen en gezorgd heeft dat ze veilig thuis kunnen komen ook al is het een dag later
OF
De NMBS die door rijden met een storm....
Ik zal zeggen. trek je conclusie, ik zeg de NS.
NS + ProRail, Bedankt dat jullie aan de veiligheid denken van de medereizigers
en wacht even voor iedereen zegt: je hebt niet gereisd.
Ik stond vanaf 17:30 ook vast in Den Bosch. maar met een telefoontje heeft mn vader me opgehaald uit tilburg
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig